Indlæg af znuffi

    Ja, den er rigtig sød. Men som sagt tidligere, er den altså ikke helt uskyldig. :]


    Inde på pindsvin.dk var der ikke rigtig noget om hvad de spiser. Ellers er det bare mig der er for træt til at se det?
    Kunne det tænkes, at de spiste et rugbrød, hvis man knuste det i mindre stykker ?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Hehe, her nøjes vi med 1 irriterende myg om natten når vi skal sove ...


    Hvad med fårekyllinger ?


    Skal vi ikke bare finde frem til at dyr kan være nogle BÆSTER når man skal sove? :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Gør de vel egentlig 8o Lidt underligt at noget af den størrelse alligevel kan larme så meget ..


    Græshopper er heller ikke helt uskyldige :pokey:
    Eller Skarabæ'r (nej, ka ik stave det. :D), kæft de larmer også. Heldigt du slipper for sådan noget her i DK :)

    Okay, tak for hjælpen. Godt jeg ik stilte noget ud til den i nat så. Tænk hvis dens mave poppede! :oops: :boxed:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Ganske sjove dyr ja, som larmer meget når du parer sig :boxed:


    Bortset fra det går mine forældres hun i rovdyrs-instinkt når den ser et pindsvin. Fuldstændig ligeglad med den stikker.


    Min far har et udstoppet pindsvin til at stå derhjemme ;)


    Sys generalt de larmer ufatteligt meget? Bliver vækket klokken halv 3 HVER nat.. Den går og larmer med vores buske :p

    Hej gutter. Ved godt at de ka' li' mælk, men hvad er det nu mer de ka li' ? Har nemlig et til at rende rundt herhjemme, og vil da gerne have at den bliver lidt endnu .. :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Jeg bruger dene: http://www.supportweb.dk/service/speedtest/index.asp men det er de færreste tests, der er præcise over 5-6 MB af en eller anden årsag. Jeg har selv en 10/10 linie men måler sjældent over 7-8 stykker.


    Den virker ret præcis i mit tilfælde .. ;)


    Måledata for denne hastighedstest
    Testdata hentetid : 0.047 sekunder
    Testdata størrelse : 50 Kilobyte binære data
    Anslået liniehastighed : 8680.9 Kilobit per sekund
    Overførselshastighed : 1063.8 Kilobyte per sekund

    Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Hey babs. :P


    Og hvad angår sommeren, så er det bare ud og nyde det gode vejr og spille noget bold. :D


    Damn man. Long time no see. Hehe ;)


    Er lige kommet hjem fra Jelling. Scorpions fyrede den for vildt af! :) Kanon live band! Synes sgu at det meste musik live derude er kanon.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af BLiX
    Hvor er det i køber det? :(


    Tror ikke der er særlig mange der her købt det lovligt - endnu. *Udbryder i et hosteanfald* :boxed:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Du da har FORHÅBENLIGT tænkt dig at danne dine egne meninger frem for at hoppe med på hvad visse andre syntes ... :boxed:


    Ja hvis jeg får fat i en demo. Ingen grund til at smide penge væk, hvis man ik skal bruge produktet ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    I "den uofficielle doom3 tråd" skrev du: i quote:



    Kan du bestemme dig? :boxed:


    Han har bare indset hvor kedeligt det er?
    Har ik selv prøvet det endnu,og tror sgu ik jeg vil købe det ... I siger jo at det er skod!