Sommeren er her - skal i væk fra compen?

  • Jeg skal en tur til USA om 2½ uge ;)
    Nærmere betegnet Cedar Point - Ohio... Forlystelsespark #1 i verden! :boxing:


    Selvfølgelig ikke kun rutchebaner... Jeg skal også til Niagra Falls og ud og shoppe lidt i Detroit. hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HyPe
    Jeg skal en tur til USA om 2½ uge ;)
    Nærmere betegnet Cedar Point - Ohio... Forlystelsespark #1 i verden! :boxing:


    Selvfølgelig ikke kun rutchebaner... Jeg skal også til Niagra Falls og ud og shoppe lidt i Detroit. hehe


    bahh sikker dog en lorte tur :D ( lidt misundelse måske ) :D


    FUCK DU ER HELDIG! :D


    har desværre aldrig været i Usa men tror ****** det er fedt :D ta masse billeder og upload ikke ? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    har desværre aldrig været i Usa men tror ****** det er fedt :D ta masse billeder og upload ikke ? :D


    Det er et spændende land med mange kontraster ..


    Dog er jeg ikke udpræget vild med 30-35 grader i skyggen og en luftfugtighed på 85 .. Slet ikke når poolen her hvor jeg bor ikke er et sted man har lyst til at tilbringe sin tid .. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det er et spændende land med mange kontraster ..


    Dog er jeg ikke udpræget vild med 30-35 grader i skyggen og en luftfugtighed på 85 .. Slet ikke når poolen her hvor jeg bor ikke er et sted man har lyst til at tilbringe sin tid .. *G*

    '



    hehe :D hvad laver du derovre? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Det er et spændende land med mange kontraster ..


    Dog er jeg ikke udpræget vild med 30-35 grader i skyggen og en luftfugtighed på 85 .. Slet ikke når poolen her hvor jeg bor ikke er et sted man har lyst til at tilbringe sin tid .. *G*


    Hehe nej det er vel ikke når man har været der nogen tid, men damn jeg glæder mig nu stadig til det bliver min tur til at tilbringe 6-12 måneder i Californien.... :D
    Deres pool skulle også være temmelig nice, men den er også privat...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    hehe :D hvad laver du derovre? :D


    Er i praktik her .. Og bruger dagene på at redde dumme amerikanere fra vira, spyware, adware og hvad der ellers findes ..


    Har dog kun omkring 5 uger tilbage herovre ..


    Vejret har været hele sindsygt her i maj .. Det startede med regn, så blev det varmt, så blev det koldt, og nu har det været stegende hedt den sidste uge .. Det er umuligt at være udenfor ret lang tid af gangen ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Er i praktik her .. Og bruger dagene på at redde dumme amerikanere fra vira, spyware, adware og hvad der ellers findes ..


    Har dog kun omkring 5 uger tilbage herovre ..


    Vejret har været hele sindsygt her i maj .. Det startede med regn, så blev det varmt, så blev det koldt, og nu har det været stegende hedt den sidste uge .. Det er umuligt at være udenfor ret lang tid af gangen ..


    Er det egentlig et fedt sted det der c-s? Hvordan fik du den kontakt?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
    Er det egentlig et fedt sted det der c-s? Hvordan fik du den kontakt?


    Det er nok som alle andre computerforretninger - jeg har bare nogle meget geniale kollegaer .. Så jeg nyder at være der ..


    Min søster bor herovre, hun kontaktede dem bare for at spørge ad, om de ville have mig - og det ville de sørme .. Gratis arbejdskraft gider man vel altid *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    sgu en lækker solopgang! Men hvad lavede du oppe klokken 05.30?? :boxed: :))


    Var på vej i seng - efter endnu en nat - hvor jeg havde svært ved at sove. :rolleyes:
    Det er ved, at være en rigtig dum og ond cirkel, jeg er kommet ind i. :(


    Jeg brugte så tiden på, at cruise lidt på nettet (selvfølgelig også på tweak.dk) og spillede lidt og forsatte med mine ny-installeringer - efter et pc-nedbrud. Det ta'r jo sin tid ! :rolleyes:

  • Normalt plejer jeg bare at sumpe foran compen hele sommeren, men i år ska min kæreste og jeg rundt alle mulige sjove steder :) Ølejr i Jylland tror jeg det var (2 uger uden comp :))) efterfulgt af Bornholm i en uge og så en masse andre sjove en dags-ting


    Og mig som plejer at spilde (Spille?) en hel sommer væk :crazyeyes:

  • jeg tror sku jeg bliver det meste af sommeren ved min trofaste computer 8)
    Men skal da et par uger til italien :cheers:

    -----------------------------
    -----------------------------
    -----------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af znuffi
    Det var sgu dejligt derude igår .. Det var en fed Kashmir koncert de fyrede af! :)


    Hey babs. :P


    Og hvad angår sommeren, så er det bare ud og nyde det gode vejr og spille noget bold. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Uhh først og fremmest skal jeg lige have overstået folkeskolernes afgangs eksamer (mundtlige)


    Så står den på badeture, sammen med damen, et par småfester med bål ved stranden og mange herlige ture på min igang satte renoverende Yamaha 4gear..


    God sommer herfra til hele tweak.dk ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Hey babs. :P


    Og hvad angår sommeren, så er det bare ud og nyde det gode vejr og spille noget bold. :D


    Damn man. Long time no see. Hehe ;)


    Er lige kommet hjem fra Jelling. Scorpions fyrede den for vildt af! :) Kanon live band! Synes sgu at det meste musik live derude er kanon.

  • Skal ud og løbetræne, cykeltræne i bjergene, spille tennis og komme igang med lidt golf igen. Ellers så står det bare på arbejde, arbejde og arbejde.:rolleyes:


    Måske en omgang campingtur i bjergene hvis man kan få vennerne med på det og så ellers ligge ved stranden og kikke på strandbabes.


    Og HVIS man skulle være så heldig at få ferie fra jobbet, tage et smut til DK og nyde en uges tid i det dejlige skønne vejr.

    Phenom II X2-555BE -> X4-955BE @ 3.8Ghz - Asus M4A79XTD - 2x2GB Kingston PC1600 - Radeon 5770


    OGame lagger ikke længere.... wohoo