Indlæg af FlowingLil

    Quote

    Originally posted by Macimuz
    Åhh det er da ingenting af hvad jeg snart skal ... :razz:


    Skal have en Abdominal-operation ... Og til dem der ikke ved hvad det er, så er det en maveopstramning ;)


    Hmm hvis du skal have en opstamming så skulle et par shots slibovitj ikk være i vejen:D :D Det kan man kalde en maveopstramning....


    Har på fornemmelsen du er meget uheldig :boxed: Har kun fået taget et par sting da jeg fik fjernet min blindtarm, der klippede de bare enderne af var vist sådan noget selv opløsende "snor"

    Quote

    Originally posted by T!G3R
    Jeg kan se det for mig: Skoleelev går amok med kniv. 20 TDC medarbejdere dræbt... :evil: :evil:


    20 nej 40:d Ej kan ikk rigtig klage over det da det er min fars firma der betaler for det....!

    Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jeg har skrevet en engelsk opgave, og vil gerne have bedømt og den er helt galt eller okay. Så hvis der er en HAJ til englesk der vil fortælle mig det.. (Gider ikke smide den op til offenlig skue.) - Du skal ikke lave den for mig blot fortælle mig om jeg er forståelig eller ej , TAK!



    Burger er offline, æv.


    Jeg fik 11 i engelsk så vil da gerne hjælpe dig??

    Quote

    Originally posted by T!G3R
    Nej det er 1.6...


    Det sker feks pludselig en dag hvor jeg bliver smidt af 5 gange i træk... så kan der gå 2 uger uden at jeg bliver smidt af...


    Men stadig har jeg en choke på 50-100.. Skal siges at hvis jeg sætter min updaterate på 35 har jeg kun 1-5 choke...


    Underligt jeg har præcis de samme problemer som dig!


    Du skal da en pitbull terrier:D Og træne den til hundeslåskampe!!! :ph34r:
    Ej spøg til side.... Synes en labrador er en sød hund ærgeligt vi ikk må have hund her hvor vi bor! :'(

    Quote

    Originally posted by T!G3R
    Jeg har i langt tid haft Counter-Strike med cpl settings, hvor min choke har været på 0. Her på de sidste måneder har jeg haft en choke på 50 til 100... Skal siges at jeg har webspeed og jeg har for et stykke tid siden fået opgraderet internettet til 2048/128. havde 1024/128 før...


    Hvordan kan det være at jeg nu har choke?


    Edit: har oplevet at tdc pludselig smed mig af nettet et par sek. Det samme sker for en af mine venner på samme tid...


    Tdc generelt er stinkende nu hvor du siger du også bliver smidt af nettet engang imellem hvor tit er det?? Jeg bliver smidt af en 5-6 gange på en time, kun lige i 2-3 sek og det ikk vores router den klarede 5 dages lan såå.... Pisse irreterende i cs når man pludselig står 20 meter væk fra der hvor man oprindeligt stod eller måske død... :S