Indlæg af FlowingLil

    Ifølge Charles richtet (i skal slet ikk spørge om hvorfor jeg ved det) en anerkendt forsker som blandt andet var med til at opdage serummet! Undersøgt det metafysiske altså spøgelser. Hans erfaringer var at spøgelser ofte "forekommer" ved teenager, børn, sygelig eller psykiske syge.... Som ren indbildning... Det kan selvfølgelig være svært at tænke på når der kommer en bradpande svævende forbi en..... Jeg tror ikk selv på spøgelser men jeg har været ude i sådan et "spøgelshus" og tror mere de ting som man oplever er ren indbildning, da det gir sådan kick fordi du ved ikk hva du går ind til... Tror bare det adrelainen (Stavehat) som giver dig et puds.... Det er til gengæld rigtig sjovt....! Og hvis jeg skulle tro på spøgelser så bliver det først når der går en ud af min væg og giver mig lottotallene!!

    Hehe hvis den vendte den anden vej kunne det godt ligne en munkshoot fra politiet..... Ellers pænt og klart... Måske skulle den have haft en barbering først??

    Så er det bare på min computer den hedder sådan 8o eller mig der ikk kunne huske dens rigtige navn på et tidspunkt...! Men IMO er de lidt for barnlige til mig, den er nu meget sjov i 2 min.... Synes heller ikk om deres nye album!


    EDIT: ja det er den med "lets do it like they....."


    Okay rimeligt skummelt:S Minder mig engang jeg sov min farmor og farfar da en clockradioen begyndte at spille kl 2 om natten. Jeg sov ikk mere den nat!!!

    Quote

    Originally posted by KarGa
    Ikk alene, men krudthus 2 i dragør er nu tilstrækkeligt skummelt om natten :D


    De billedere man kan finde på google ser rimelig skummelt ud! BTW tjek din email karga!

    Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Min gamle folkeskole.
    På top floor blev der for mange år siden (Rigtigt mange år siden) myrdet en åerson via gunshot.


    Min gamle skole = Copenhagen Euro School på vesterbro i kbh.


    Også i Mariendalskolens gamle lokaler, diverse lærer har nogen historier ;)


    åerson?? Bor ikk i købehavn og tvivler på man må rende rundt der kl 1-2 stykker om natten:D Der er et hus her nede på sydsjælland nede ved noget der hedder bisserup... Det er fucking spooky det hus... Det ligger lige ned til stranden... Mig og en m8 kiggede lige forbi om natten... Det var vildt... Desuden man ved jo ikk hvad man finder!

    Hey jeg ikk blondine :P Ej er der ikk en eneste der har rendt rundt i et gammelt faldfærdigt hus midt om natten...? Der er ikk noget mere spooky!

    Quote

    Originally posted by Elmdulf
    Var ved at falde ned af stolen af grin hver gang jeg så åndernes magt. Sådan noget er alt for latterligt.


    Spøgelser, bahh.


    Der var et afsnit hvor jeg sad og gloede noget... Det afsnit hvor bordet smadret! Ffs han stod op på bordet bagefter det var altså wired!

    Her der plejer de bare tage noget af mit net også lidt af min upload pisse irreterende:P Neej spøgelses huse sådan gamle forladte nogen hvor leon slagter mand myrdede alle sin børn i 19xx!! Er der ikk nogen der ved hvor der ligger sådan nogen?

    Har læst lidt i den her tråd _ også blev jeg lidt i tvivl om der findes spøgelser:S Synes det knirker lidt i gulvne om natten... Men det er lidt svært at høre med hørebøffer på :S Tror i på spøgelser? Kender i måske nogle spøgelse huse da jeg har talt med en ven om at undersøge sådan et:D Eller har i måske undersøgt et:D