øv kedelige dag på skadestuen

  • Quote

    Originally posted by Shooqer


    Løb om kap men min bror på en metal plade i Fårup Sommerland :crazyeyes:, jeg gled og skar tåen på en kanten af pladen, i deres vandland :roller:


    Men var i fri for Idræt i folkeskolen :dance: de 5uger jeg skulle gå med det :P


    Jeg kan kun sige, at Fårup Sommerland ROCKS! Bor 7-8 km. derfra. Det er der man mødes for at slås. Ikke så hyggeligt.


    Men føj, et sår :/ Jamen, god bedring

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    Hvis du læser tråden igennem, vil du finde ud af at du har misforstået mig;)


    Roger that. Sorry ;)
    Efter en hel dag med virksomhedsøkonomi, kommer man nemt til at overse "sure tæer" delen. :))

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Roger that. Sorry ;)
    Efter en hel dag med virksomhedsøkonomi, kommer man nemt til at overse "sure tæer" delen. :))


    Tænkte nok du havde overset noget;)


    Han var næsten "Grøn" i hovedet, da jeg smed foden på bordet, og han kunne bare gå igang med at pille stingene ud

  • Quote

    Originally posted by Shooqer
    Tænkte nok du havde overset noget;)


    Han var næsten "Grøn" i hovedet, da jeg smed foden på bordet, og han kunne bare gå igang med at pille stingene ud


    LOL... :))


    Stakkels mand... :))

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Åhh det er da ingenting af hvad jeg snart skal ... :razz:


    Skal have en Abdominal-operation ... Og til dem der ikke ved hvad det er, så er det en maveopstramning ;)


    Hmm hvis du skal have en opstamming så skulle et par shots slibovitj ikk være i vejen:D :D Det kan man kalde en maveopstramning....

  • Quote

    Originally posted by FlowingLil


    Hmm hvis du skal have en opstamming så skulle et par shots slibovitj ikk være i vejen:D :D Det kan man kalde en maveopstramning....


    hmm, det bliver du godt nok nødt til at uddybe .. 8o

  • Wow hvor må det bare gøre nas. Det værste jeg har prøvet var nok at skyde mig i låret med en sømpistol (5.5cm søm) gjorde så fandens nas :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Originally posted by Alex
    Wow hvor må det bare gøre nas. Det værste jeg har prøvet var nok at skyde mig i låret med en sømpistol (5.5cm søm) gjorde så fandens nas :D


    Hmm, forhåbentlig ikke med vilje da ... :roller:

  • Av av av av av av.. det må da gøre herre NAS!!!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hmm, forhåbentlig ikke med vilje da ... :roller:

    Var 8år gammel, du ved... Alt skal prøves jo, og så var der lidt luft i slangen, og KLAK, så hylede jeg bare :D heldigvis efter lader sådan noget knapt et ar :P

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Originally posted by Alex

    Var 8år gammel, du ved... Alt skal prøves jo, og så var der lidt luft i slangen, og KLAK, så hylede jeg bare :D heldigvis efter lader sådan noget knapt et ar :P


    Godt så ...


    Jeg nøjes med at stikke fingeren ind i en lampe og få stød (så vidt jeg husker)

  • f*** jeg kunne mærke jeg var levnde her l morgen nå men i mogen kan jeg tager det der forbinging af der er l*** jeg skal på værstedet i morgen og skal laver gips det skal sq nok gå må ikke bruge min finge 5-10 dags tid nå men jaa... og jeg er igang med prøve


    http://img38.imageshack.us/my.php?image=q0yi.jpg
    den sorte streg er ca. såret øv øv øv :(

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER