Indlæg af Ymer

    Verdens mest holdbare mixer ryger nu på opslagstavlen....
    Eneste der skal gøres ved den er en rensning af fadere og effektmaskine.......


    Mixeren, Legenden, Stilen.
    Pioneer DJM 500


    kom med et bud

    okay... Jeg bukker ydmygt og siger Undskyld :O


    Men for helvede da. Søger ik sider jeg ka købe dagens popcrap på, men sider der har det goe shit...AKA: Techno, hardstyle, house osv. ala Dance-tunes

    Quote

    Originally posted by Don_Jabbe


    Hvorfor er han en klaphat?


    Fordi det svar da bare var en dumsmart nu skal jeg skrive noget sjovt ting.
    Mp3 shop søges: Yehe Bilka......... Fjols

    Tehcno kan ikke blive udødeligt........??? Hvem fanden var den nørd der skrev det....???


    Jeff mills - The bells
    Members of mayday - Sonic empire
    Marc accardipane - I like it loud
    Rob acid - Acid bites


    Et lille pluk af numre der stadig storhitter når de blir spillet....... og ikke et af dem er efter 98. AKA Udødelige klassikere

    Hey folks....


    Jeg har droppet at købe Cd ere og er gået over til at købe min musik via mp3 download... Jeg benytter meget sitet Dance-tunes.com. Men der er jo unægteligt stadig tracks der ikke ligger derinde. Spørgsmålet: Findes der ikke flere sider af samme slags som Dance-tunes.com....???? Nogen der kender nogen...??

    Til Macimuz: Hvordan er du belevet professor i techno....??? Stilarter er hvad men gør det til, har selv spillet techno de sidste ti år, og har ved flere tilfælde blandet utallige stilarter sammen, bla. Trance som folk der normalt hører Techno forpester langt væk, men alligevel syns de jo det dur.
    Pas på med dine udtalelser mester, de blir sgu lidt ekspert orienterede.


    F.eks. Walt-What you get. Prøv at definer den ;)

    Riiigtig syg film.
    Det er jo for galt at se en lille dreng bare smide en kugle i brystet på ham manden der ligger i sengen på det motel de røver.
    Grotesk at tænke på at det er sådn det foregår derned IRL.

    Sidder lige og hører Danas set fra Q-base (It brings back some gooood memories)
    Men der er et nummer der irriterer mig jeg ikke har. Det kommer efter "Rock dis joint" m. D-block
    Der er en computerized stemme der synger noget i stil med: -------- Cocain, everytime you hasitated the addiction dominated.


    Sær beskrivelse ich weiss, men nogen der syns det lyder bekendt og ka et navn...???


    Og nu vi er hved det, Hvad hedder det rack hvor der er en smølfestemme der siger Crazi, sexy etlerandet..... Det er et ripoff af yoji biomehanika

    Det er da helt klart et af de fedeste hiphop udgivelser fra danmark i laaaaang tid. Alt respekt til Troels og Emil for det album. :clap:


    Var til deres koncert i lørdags.... Fuuuck det var fedt, med bitches i bh på scenen und der ganz molevitten :9xo


    Og dig der sagde de var som Nik & jay........ :finger:

    Der er ingen der kan skrue musik som prodigy, men Liam howlett har udgiet et par mixtapes og et par soloalbums der er værd at tjekke ud.