Nostalgiske film med FEDE roller

  • Jeg har her de sidste ugers tid set et par af de gode "gamle" film, og vil have lidt inspiration til flere :)


    Beverly Hills Cop
    Kill Bill
    Boy Scout
    Bad Boys


    Af overstående er der en helt SURVEREN.... Boy Scout
    "You accidently slip on the floor and your dick fell into my wife?"
    "Water is wet, sky is blue, who gives a fuck?"
    "For once, I would really like to hear you scream" "Then play some rap music"


    Og der er MANGE mange flere unikke citater :)


    Kan i anbefale nogle flere film ? :)

  • The Last Boy Scout, hedder den. :D Damon Wayans og Bruce Willis....


    Fear And Loathing In Las Vegas
    Dødbringende Våben 1-4
    Dødbringende Måben
    Høj Pistolføring (alle tre)
    Pulp Fiction
    Plump Fiction
    Reservoir Dogs (I dont wanna be fucking Mr. Pink - Steve Buscemi)
    Four Rooms
    Mickey Blue Eyes
    Hudson Hawk
    Demolition Man


    Ovenstående er korrekte titler - find dem på imdb.com.... :D

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....


  • De andre kan jeg ikke lige genkende, dem med understregning er håbløse, dem med fedskrift derimod er kanon :)

  • Filmen Mickey Blue Eyes er i sig selv en tynd kop te - men det er efter min mening god underholdning at sidde og se James Caan lære Hugh Grant at tale mafia'sk - eller nogle af de andre håbløse situationer hvor han fucker noget op. :D

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....


  • Jeg har også set den film utallige gange. Total klasse film.


    "It's a shread"!!! Booom!


    EDIT: Orgh ja! Demolition man er sq også for cool når man er i action humør :D


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().


  • Når du skriver "gamle" er det så alle der er ældre end et par år siden du tager Kill Bill med på din liste ?


    nå, men Matrix ... Den er jo oldgammel i forhold til Kill Bill ... :))


    Men Back To The Future-trilogien er da lidt nostalgisk 8)


    Er lige gået igang med at se hele Futurama-serien igen. Ikke just en film, men stadig kult syntes jeg :)) ... Så er der jo også underholdning til nogle dage med de 72 afsnit :9xo


  • Futurama er alt for fedt, man gør virkelig sig selv en tjeneste ved at se det :D
    Til topic, så synes jeg helt klar Pulp Fiction er for fed. I AINT THROUGH WITH YOU FOR A LONG SHOT, I'M GONNA GET MEDIEVIL ON UR ASS

  • Sidder og tilføjer et par film til min liste, så kan jo lige smide et par fede titler af de ældre ...


    American History X
    Higher Learning
    Animal Factory
    Time Machine
    Fight Club
    eXistenZ
    Paycheck
    Seven
    Cubic


    Quote

    Originally posted by Marquis
    Futurama er alt for fedt, man gør virkelig sig selv en tjeneste ved at se det :D


    Yeah. Har gjort kæresten til Futurama-fan :)) ... Bare ærgeligt der ikke findes så mange afsnit af dem som jeg syntes der burde 8)


  • Haha nice :)) Ja det er lidt en skam, hvis man giver den gas kan man godt fyre igennem alle 5 sæsoner rimelig hurtigt

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Haha nice :)) Ja det er lidt en skam, hvis man giver den gas kan man godt fyre igennem alle 5 sæsoner rimelig hurtigt


    Desværre ja. Så nu har hun også fået set alle Futurama-afsnitne. Så er det på plads :9xo Vi er lige gået igang med X-Files fra starten af ... Lidt kult at se det gamle igen :))

  • Star Trek, vel at mærke de gode gamle med Kirk (de nyere med Next Gen er nu også super)


    Det Femte Element
    Top Gun


    ellers er jeg med på film som:


    Dune
    Dødbringende våben 1-4
    Frækkere end politiet tillader 1-3

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Desværre ja. Så nu har hun også fået set alle Futurama-afsnitne. Så er det på plads :9xo Vi er lige gået igang med X-Files fra starten af ... Lidt kult at se det gamle igen :))


    Der burde sku også være en del timer at spendere der :D Kan stadig huske jeg blev pisse bange for det afsnit hvor de er i Siberien eller så noget, og så de putter så nogle sorte orme ind i fanger der ligger i små burer :S Blev generelt bare bange for den serie hehe :P