Indlæg af Ymer

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Lige lidt offtopic for tråden.


    Det nummer som Gigi D' Agostino vist nok har lavet der altid kørte når de danske håndbold tøser spillede ?


    Havde et meget kendetegnende stykke i ?


    L´amour tojours - tror jeg nok

    Nu må i fanme tage jer sammen herinde :pokey:


    Hvis du vil ha et beat der ryster dine indvolde, så tjek den stil der hedder jumpstyle.


    Dark E - Happy hookers bl.a
    med en stor bass er der dømt fodmassage i gulvbræderne :dance:


    el. Felix project - on the floor og guess whos back




    BOUNCE BOUNCE :clap:

    :clap: Det er præcis den..... :hb:



    Total lækkert skruet.......


    Ka du så også sige mig navnet på det track hvor "born to be wild" er samplet???


    Og så er der også et track hvor der bliver sagt noget på et el. andet mærkeligt sprog hvorefter der kommer den der irriterende mobiltelefon lyd???

    Vokalen lyder........ Excuse me, my name is on the list.........What list??.......the djjjjs list........there is no guestlist for toniight.......


    Melodien er tainted love.


    Please help me... det et genialt track :hb: :hb:

    Ka sgu ikke lige huske hvad gutten der har lavet det hedder men tracket hedder "Talk is tomorrow"


    PS. Alt for svedigt, det var det allerførste track jeg fik smidt i hovedet til Q-base af warmduscher i den tyske bunker........ GÅ AMOOOK!!!!! :hb: :hb:

    Har du et par goe basshøjttalere og vil dyrke en superfed bundfrekvens, så tjek Xanno Gallois - Tribute to electric fly.



    Det går lige i løgene..... :dance:

    Ja det var godt nok for blæret et set han smed i hovedet på os dernede. Helt klart den fedeste af dj`sne dernede i år.
    Men selvfølgelig var det megamixet der toppede..!!!! :hb:


    Men skriv lige hvis du finder playlisten tak ;)