Indlæg af W2B

    er der nogen der ved hvad det perfecte off hand weapon for en rogue når man ikke kan få core hound tooth? ligenu bruger jeg electrificed dagger (AV revered reward men er snart exalted så) og dal rend off hand men har hørt at man skal ha en hurtig off hand for aply poisons og proce crusader/ice chill sig os hvad i bruger i off hand :clap:

    kunne godt tænke mig at vide hvor meget rep du får for at aflevere dem der hvor man nu aflevere dem (hvor er det i IF med dwarfs?) måske er det hurtiger end hides og suplies og rams i AV :D

    hmm måske kunne http://www.thottbot.com/?ti=Rogue (ved ikke om det virker) som dagger PvP rogue bruger du kun backstab og måske ambush du bruger ikke sinistri bar se på meandro (ham der har lavet alle "bring the shadows" prøver lig at sende en fra WoWhttp://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/rogue/talents.html
    men det må du jo selv om (det her er dmg dealing build i PvP ska vær lidt anderledes hvis du vil i instances)

    er der nogen der ved hvordan man kan vise sine items på thottbot eller allakazam under profilerne har nemlig lidt problemer med det :oops: plzz hjælp mig

    på min server har jeg fået tilbudt agilty for 50g :boxed: men havde trash og dire nail fra ham den store drage i sunken så ku ikke se hvorfor jeg skulle købe den men nu er den oppen på 100g en gang imellem 70g men det er sjældent

    ups glemte ekshander gik til en warrior :oops: hun fik hovdet men hende der ga itemsne var hendes mand så tror måske der ku vær lidt snyd med :offtopic: eller os er hun bar aldtid med

    tilykke med det genzo vi fik bloodfang og judgement og ekshander neck og en ring der ga 14 mana per 5 sec kun bloodfang og judgement der gik til andre end lederen :boxed:

    broken blade er det hordes og jeg er alliance :oops: hordesne kan klarer os i AV på 20 mins eller noget ligende :boxed: (Det kan vi os med maedhros fixed raids) og AB vinder vi en gang imellem når det er noob hordes vi spiller mod :D

    har lige fået at vide at hvis vi gir dem nogle beviser på at vi slog hende ihjel og at vi ikke kunne loote så ville de gi itemsne til lederen ikke soulbounded og så må hun klarer resten... :clap: tror det eneste bevis vi har er et whipe hvor vi LEEROY ægene hvor vi tar dem alle og kommer til at pulle alle wards :oops: var kun 1 pala tilbage det var heldigt :D men tror i det er nok????

    vi bruger dkp og ja jeg stoler på vores leder (som der er mange der kender IRL) så tror ikke hun vil ninjaloote det og vi laver ikke only guild run vi tar randoms med det er nok derfor vi ikke bruger FFA

    ja vi fik idag den 17/9 tæsket onyxia :cheers: og vi er glade klap klap :clap: og så får vi resset vores master looter og så sir han så at han ikke kan loote andet end 180g er det bugged eller fordi han hade released da vi dræbte onyxia???

    tak det var os den tactic vi dræbte hende med det skete idag kl 20:00 ca bar et lille prob VI FIK BUGGET LOOT eller sådan noget lort mega iriterende og GMs gør ikke en noget med det X(

    er bar intresere i hvad jeres tactic mod onyxia er min guild har fundet på den sindsyge måde at de tar rogues med for at de kan stå og kaste/skyde med knive/bue/gun sys det er lidt skørt fordi vi har ingen dps uden melee men som de siger "you take agro stop melee or we kick you" :boxed:

    sys den er ok fed men har ikke vundet har dog været i 5 run hvor 3/5 stod der 1990-2000 til horde :rolleyes: og jeg spiller alli men bar vendt til jeg kommer med i maedhros (warrior med epic pvp set og wep)

    med rogue lvl 59 hade ikke fler quests tilbage :(
    med warrior lvl 29 fordi jeg synes det gik en del stærkere men nu tar jeg 4-5 stykker der er ca 3 lvls under mig på 20 secs :evil: og så har jeg jo meget rested så tog mig 30 mins at lvle fra lvl 39-40 :crazyeyes:

    genzo laver du andet end at spille?? eller vinder i bar AV constant? sys at det der ser lidt sygt ud min record er 31k på 157 kills (var dog også i 3 winning AVs) og ellers lavede jeg ikke andet end AV når jeg spilede :T