Indlæg af W2B

    tror det er den med water totem hvis det er (så burde du ha misset den ved vand elementet i silverpine) så burde der være en troll på en klippe der der siger at du skal ha noget hente noget nyt water sapta eller hvad det stads hedder til ham og så ka du gøre det igen denne gang accept questen før han går du kan læse den bagefter og så det tilbage til hende i the barrens held og lykke med det :cheers:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af NaGaZu


    en af grundene til de ikke har succes er måske at de netop hader hinanden....har endnu ikke været med på nogle af Runs'ne men udfaldet har hver eneste gang været: tævet ved MC boss, og tævet af Onyxia...

    du siger noget deres rekort å onyxia er 59% :boxed: og de har kun lige taget lucifron ned med meget besvær (kun 5 stykker til sidst eller sådan noget var ikke med der) ved ikke om de har prøvet magmadar eller hvad hunden hedder

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Spil den char som du har det sjovt med, det holder ikke at lave en priest hvis du slet ikke syntes om at være healer.


    W2B: Jeg forstår ikke at du på den ene side siger at den guild er fyldt med ninjalootere, og alligevel tager i på MC runs med dem?


    der bruger de DKS eller hvad det system hedder så der blir intet ninjaloot :) og hvis der gør blir det os sidste gang britania joiner et run (tror jeg i hvertfald hvis det er cov eller cookie et kærestepar der ldeder guilden :))

    haha er du medlem af GA!! iceoel smadrede den guild pga. han invitede alt og alle men vi er 10 x medlemer der er med i britania (kun de gode fra GA ikke alle ninjaerne) vi er med på jeres MC/onyxia raids men hvis du vil ind til det store foreslår jeg du laver en anden char end rogue for de der er så mange af dem lav en priest og join HoD eller norwegan legeons eller hvad den hedder det de eneste der har taget ragna på den server

    Quote

    Oprindeligt indlæg af g00s3
    Hvilke mods har du prøvet at installere? Så skal jeg nok lige liste hvordan de skal ligge


    jeg har prøvet cosmos og ikke andet har downloaded alle i CTcore og jeg fandt mappen jeg ledte efter i papirkurven :boxed: men har prøvet at sætte det ind i den mappe men virker ikke :rolleyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Man kan godt klare shadowforge key questen med 3 rogues


    det kan godt vær men jeg whipede 3 gange hvor 2 af dem hver gan sagde midt i det BrB i just go AFK a bit = at vi var rimlig døde efter som enten tanken eller healeren gik AFK

    nu har jeg så prøvet men det virker ikke og jeg ligger det i mappen E:\World of Warcraft\Data\Interface\AddOns men det virker ikke hvad skal jeg gøre?? jeg har prøvet at spøre min bror om hjælp (han arbejder med computerer) men han kan ikke finde ud af det :O

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Morten M


    Det er det ikke, og det er bestemt heller ikke billigt! :pokey:


    det jeg skrev om med farming ka du gøre fra lvl 1 i enchanting og så kan du jo bare farme low lvl instances for at få strange dust er der meget af i de items fra the deadmines og måske os walling caves (er ikke horde men gætter) soul er gnomeregan eller stokade har ikke prøve stokade men tror det er ok for vision ku den der undead priest eller graveyard fra SM være gode prøvede at lave 1 GY run fik omkring 7 grønne items men undead dropper mindst 2 grønne og han tar ingen tid
    og resten skal man helst være fler om efter som en lvl 60 rogue vil have rimlig svært ved at "solo" ZF og sunken eller maraudon og så videre
    men hvis du har en god ven som er druid ka du jo farme plugger i BRD kræver bare du har http://www.thottbot.com/?i=2966 den kræver nok 2 druid og 3 rogue alle lvl 60 for at få
    men ellers så held og lykke hvis du tar enchanting

    ville nok foreslå solo efter som HoD (harbingers of death som farmer ragna og hele MC og onyxia og meget af BWL vær uge) de kræver så bar at du skal være lvl 60 og må ikke ha været med i den før eller nogen anden sore guild som raider MC de ikke særlig flinke men min warrior ska prøve at komme ind når den er lvl 60 og så skaffer jeg lidt a might og så tilbage til britannia hvor mine venner er :cheers:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Morten M


    Haha, den jamaica accent er noget af det jeg finder mest irriterende ved trolls =P


    ehm er lidt noob til horde men hvad er jamaica accent??

    jeg spiller broken blade/bugging blade (burning blade)
    lvl 60 rogue og 56 pala og en lille lvl 36 warrior men overpowered weps efter min mening

    [/quote]Det kan goddt ske du selv skal lave mappen AddOns inde i Interface. Den ligger der ikke som standard og i fald du skal, så husk at det er med stort A og stort O, resten med småt.[/quote]


    prøver det senere når jeg er færdig med at nakke horde :pokey: bar irriterende at de aldtid vinder AV/WSG normalt tar et AV run 20 mins så er general død nok fordi jeg kommer ind i dem hvor den bedste horde group er en warrior med epic set og ragnaros hammer og 2 priest epic set og en mage :boxed: det gør ondt

    jeg grindede de der incendosaurs fra lvl 47-53 og til sidst hade jeg omkring 700 incendosaur scales men ingen kingsblood :rolleyes: så jeg prøvede at sætte dem på AH rimlig billigt 50s for 100 men ingen købte dem :boxed: hvilken server spiller du på?

    det kommer an på hvad du har lyst til men har hørt fra venner af rogue kan grinde tons a penge i uldaman med enchanting noget med omkring g i minuted ved at farme dwarf boss fra bagingang alle andre classes kan oss men det er nemest som rogue eller druid pga.de har stealth men som sagt det er smag og behag (har selv LW og skinning men synes ikke du skal droppe mining farm lidt arcanite i silitus i insect grotten er der tons)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Azron


    Når det er pakket ud, skal alle disse filer/mapper lægges i mappen Addons (c:/worldofwarcraft/interface/addons)


    Start spillet op, og wupti :d


    kan ikke find (c:/worldofwarcraft/interface/addons)


    hvor burde den ligger?