Indlæg af sjoegge


    hvad er det i vil kæmpe for?? der bliver ikke lavet noget om, bare fordi i begynder at kaste med sten eller det der er værre..
    skulle da mene at jeres fond kunne købe et andet hus, for huset på Jagtvej 69 er IKKE til salg, hvilket vist er blevet slået fast op til flere gange...
    Og så skal det vist også lige nævnes, at faderhuset heller ikke er de mest normale, men de kæmper da for deres "sag" på en mildere måde. Det kunne i lære noget af :idea:

    Quote

    Originally posted by Butcher
    Det bliver nok også en del af planen. Forhåbentlig da. De siger jo got nok det først bliver efter nytår. Nu må vi se, måske kommer der en julegave til den danske befolkning :)


    altid frisk på en ekstra gave, sålænge den bare ikke er blød :))

    Quote

    Originally posted by Carlsen


    Heh, det er jo netop den holdning der begraver de aktivister (eller nogle af dem) der på det seneste har været i medierne efter demonstrationer mod lukning af ungdomshuset. I opfordrer til vold. Du kunne vel bruge din "stor i kæften bag sin fedtede computerskærm" i forbindelse med dig selv, nu du endelig kom med den.


    Der er ingen der siger dem der benytter ungdomshuset skal "normaliseres" fra det stadie de nu end er i nu. Pointen (og det der bringer pisset i kog hos de fleste, går jeg ud fra) er at de fokuserer på det helt forkerte. Hvorfor gøre politiet til fjenden når det blot er deres arbejde at forhindre hærværk og vold i forbindelse med demonstrationerne? Er det ikke af politiske årsager de er så pissed? Det er ikke politiet der rydder lortet, det er politikerne - og hvis de tror at den personlige (for det er den efterhånden) krig mod politiet ændrer andet end deres straffeattest såeh.. jah.


    PRÆCIS.. :clap: :clap:
    Det er som Carlsen siger, ikke politiets skyld at hytten skal ryddes, men det er dem der skal tage imod alle tæskene..
    der er ikke nogen at skyde skylden på, andre end dem selv. det er lang tid siden huset blev solgt, og de har selv haft mulighed for at købe det, for der gik da trods alt noget tid inden faderhuset købte det.


    Personligt synes jeg politiet skulle storme den hytte når "beboerne" mindst venter det, og alle dem der så er i huset, skal arresteres for ulovlig indtrængen, for det er egentlig det er blevet, nu hvor de ikke er smuttet her i dag.

    tak for svarene. fandt ud af hvad det jeg skulle flytte rundt. og det var som i sagde. men svarer først nu, fordi jeg har kørt halm.


    hader det møg X( men nu er det overstået, men gik desværre glip af :drink: det her, men man må jo bare indhente det forsømte imorgen.


    takker og lukker :9xo

    ved godt det er meget offtropic, men den kunne jo være nogen der kunne svare mig..


    problemet er, at den kører ved hjælp af strøm fra et kraftstik, men den kører den forkerte vej rundt. så hvordan vender man strømmen? altså hvilke to faser skal byttes rundt?

    der er også nogen danskere der har leget lidt med den der porrekvinde...


    holly dolly - dolly song <-- noget i den retning. hørte den i radioen i sidste uge, god nok en gang i mellem, belastende i længden