Indlæg af sjoegge

    Quote

    Originally posted by Lemon


    Haha, jeg kalder ham også hobbitten :)) Ej.. synes bare at Lars er lidt mere sikre i sine afslutninger, eller var..


    Går ud fra du mener Lars Christiansen.. :P
    synes personligt at hobitten har gjort det bedre. Men er nu stadig glad for at Christiansen er kommet i gang på landsholdet.

    Quote

    Originally posted by Lemon


    Lars Møller Madsen ;)
    Jah.. har dog været tæt på at blive taget af holdet til dette VM, da han havde en konflikt med Ulrik Wieldbæk...


    Savnede dog noget mere fløjspil... Hvor blev Lars Kristainsen af ;(


    Hvad vil du med Lars Chistiansen, når vi har hobbitten... :))


    med hensyn til kampen, så var den alt for spændende... Mega godt vi gik videre.
    mindre godt at Joakim Boldsen blev skadet... ;(


    POLEN, here we come.. :dance:

    Ja det virker til at være en okay bil. men efter at have tænkt lidt over det, så undrer det mig lidt at han lige vælger at sælge den nu. altså med så kort til syn. det huer mig ikke rigtig. og desuden er det sgu egentlig mange kilometer for en japser...


    Susperia: tak for info.

    det lyder godt nok fristende... tror lige jeg skal snakke med den gamle om hans erfaringer med nissan.
    men umiddelbart er jeg MEGET interesseret..

    okay... så den er stort set til at køre i synshallen som den står??
    dermed ment, at der ikke er nogen ting der halter lidt efter, men alligevel virker..

    Hvor bor du henne i landet?
    den ser sgu pæn ud... er der noget rust, og hvor lang tid er der til syn??

    bruger Loreal studio, og den virker kannon. også selvom den skulle gå hen og blive våd. kan købes i matas

    HAZE
    1. jo, ville nok føle mig forsvarsløs, MEN der er nok en grund til de sidder der. men jo, at slå på en der sidder med håndjern er nok i overkanten, men som jeg skrev før, så er politiet utroligt presset i sådanne situationer.


    2. Nej, en politimand er ikke på ligefod på mig, når han er på arbejde.


    3. egentlig samme svar som i 1. politimanden overreagerer nok i det tilfælde, men er stadig presset af demonstranter omkring ham.


    med hensyn til din joke om kontordamen, så er svaret nej. er klar over du sidder og joker med det, men når man sætter det sammen med det andet du skriver, får jeg indtryk af, at du har et helt forkert forhold til vold.


    Tror i stedet du skal forklare dig lidt bedre. og tror egentlig ikke du har forstået hvilket ansvar og stress en politimand står med i sådan en situation.


    giver et bedre indblik i en sag, hvis man følger med fra starten, og ikke nøjes med at se slutningen hvor demonstranterne får nogle tæsk, fordi de har lavet noget de ikke måtte..


    Og de køller er til at forsvare betjentenes liv, da det måske er i overkanten at bruge pistolen, eller hvad?? :pokey: og nej, den er ikke til at beskytte dig.. den er et arbejdsredskab, ligesom en computer for en kontordame..


    Jeg forstår ikke.
    for det første var det en ulovlig demonstration, og allerede der kommer politiet på mærkerne, da det er normal kotyme at anmelde sin demonstration.


    for det andet bliver de nødt til at gribe ind når folk er maskerede og render rundt med våben og kasteskyts.
    og du skal ikke prøve at bilde mig ind at de ikke havde det med fra start af, så de blev nødt til at gå hjem og hente det, fordi politiet fuldstændig hensynsløst overfaldte demonstranterne... for det var vist ikke lige tilfældet.


    og ja, der er sgu nok en grund til sådan en politistav slår hårdt... men kan se ud fra din holding, at du ikke vil kunne forstå det selvom jeg forklarede det.. :ph34r:


    skrevet 17:27


    Tror i raller er med?? 8o
    umiddelbart kunne jeg ikke tro det om ham, på trods af det han har skrevet, men man ved sgu aldrig.

    kan så bidrage med at en ølflaske er ligeså høj som en mursten..


    Tilfældighed? eller er der bare en form for connection mellem murere og øl. :ph34r:

    Quote

    Originally posted by BrorWom


    jeg gør lige opmærksom på at jeg ikke vil blive fejlciteret i en du/i bemærkning... om vold! JEG er ikke tilhænger af nogen form for vold!


    Jeg er tilhænger af et ungdomshus, om det er på jagtvej eller på den røde plads, er for mig lygegyldigt, jeg mener der skal være et sted for unge, der måske er lidt anderledes en alle andre...


    det var egentlig heller ikke det jeg mente. mit indlæg var egentlig mere henvendt til raller, men synes ikke jeg kunne kommentere hans indlæg, uden dit kom med.
    undskylder at mit tidligere inlæg kan tolkes på flere måder.. :O


    er faktisk nogenlunde enig med dig, da jeg synes det er godt nok de har et sted at være, men synes bare det er utroligt at dem i ungeren ikke kan indse, at det ikke er deres sted mere, og der dermed ikke er noget at kæmpe for.


    Synes det er utroligt du/i ikke kan se det.. der er en fredelig løsning, og det er at sige "nå, det var sgu et godt sted at være, men nu må vi hellere finde et andet sted, for vi er tydeligvis ikke ønsket her." :idea:


    I har jo penge nok til at købe et nyt sted, så kan virkelig ikke se problemet. jo det er da ærgeligt, måden sagen er kørt på, men så er det bare at komme videre, for i har ikke mulighed for at ændre på noget, i kan kun risikere at kogen bliver dræbt eller kommer til skade.


    og mener stadig de kommentarer om vold, ligemeget om det er for at hjælpe ens kammerater, er helt hen i vejret.

    Quote

    Originally posted by Raller
    Og hvis politiet går igang med knipler og slår uhæmmet hvor de kan ramme, så vill jeg personligt også med glæde kaste en flaske mod en nærmeste politibil. Det jo ikke OS der vil have vold og MASS DESTRUCTION frem i emnet. Vi forsvarer os bare.


    Det du skriver der, er FULDSTÆNDIG hen i hegnet. der er gloser jeg har lyst til at bruge nu, men må hellere lade være, da tweak ikke tillader den slags.


    hvis det ikke er jer der vil have "Vold og MASS DESTRUCTION", hvem f**den er det så?? i har jo ikke noget at forsvare... ingen normale mennesker vil da komme med en så tåbelig udtalelse, tror du ikke politiet frygter for deres liv??? er det rimeligt, når de bare gør deres arbejde??


    det ville sgu være ti gange nemmere hvis dem i ungeren (DIG) indså at det ikke ændrer noget at kaste med alt muligt. det er jo ikke ligefrem politiets skyld, at hytten skal ryddes. jeg håber godt nok, at alle dem der vil kæmpe for "deres" hus, får lov til at sidde i spældet i et stykke tid, og tænke over hvad de egentlig havde gang i.


    har virkelig ingen respekt for folk der kommer med så tåbelige udtalelser. X( X(