Indlæg af sjoegge


    Det er selvfølgelig subjektivt om man synes den er flot, men kan med sikkerhed sige der ikke er et gram t-hansen gøjl på. skørtene fås ikke ligefrem ved t-hansen. sæder og dørsider er ombetrukket ved møbelpolstrer for 8500,-, og alpine/DLS anlæg sat i af proffesionel for 15000,- (alpine headuniten dog skiftet ud med en VSX så der er bluetooth i til mobilen), ved samme lejlighed er der intregreret en blaupunkt navigation i midtkonsollen. udstødning er speciallavet one-two pipe dobbelt udstødning, cobra alarm med rumsencor og rat, pedaler og gearknop er fra MOMO.


    Alle services er lavet på autoriseret nissan værksved (har regningerne fra 1992 - 2008 ). ham jeg købte den af for to måneder siden havde den endda på værksted ved nissan for at skifte fælge hvert år.


    Det med hestene kan vi egentlig godt blive enige om, men kan ikke forsikre mere i eget navn, da forsikringsselvskaberne ikke er sønderlig vilde med targatag.


    men glæder mig til en varm og tør sommer med taget af :hb:

    Har du solgt nogen af dine ps2 spil?


    eller er det 350 incl porto for følgende spil:


    Gungriffon Blaze
    Final Fantasy X (NTSC version - cover ret slidt)
    Ultimate Cheats for GT4
    MusicGenerator 2 (Cover MEGET slidt, men alt virker som det skal)
    Gran Turismo 3 (Lidt slidt cover)
    Spyhunter (Købt i Blockbuster med Blockbuster tilbudslogo på - cover ret slidt)
    Panzer Elite Action
    GTA Liberty Stories
    Worms Forts Under Siege
    FFVII Dirge of Cerberus (Ingen manual)
    Family Guy Video Game
    Armored Core Nine Breaker
    Ring of Red
    Armored Core 2
    Project Zero

    Ved godt jeg kunne vælge at Ignorere denne tråd, men kommer nu med et surt opstød alligevel..


    Sker der virkelig så lidt på Ærø, at i er nødt til at sidde og skrive til hinanden herinde. Anden91 har tydeligvis ikke tænkt sig at oplyse titlen, så det nytter ikk noget i sidder og smaltalker med hinanden. :roller:


    Hvis dette er Ærø humor, må jeg hellere holde mig langt væk fra den ø :ph34r:

    hvis vi snakker ældre musik, så ville jeg diske op med følgende:
    kim larsen, Lars Lilholt og TV2. (som allerede er nævnt.) derudover:


    Bamses venner
    Tøsedrengene
    Nephew
    Beatles
    Bruce Springsteen
    Bryan Adams
    Diskofil
    Juncker
    På Slaget 12
    Rednex - Cotton Eye Joe
    REM
    Robbie Williams
    Sort Sol
    Tom Jones
    Inside the whale.


    nyere musik må du selv finde på, da der er så mange forskellige genrer at vælge imellem. Og da jeg ikke kender publikum, er det lettere du selv finder noget.


    håber det kan bruges, og høres...
    også uden at Maczimus brokker sig for meget :))

    Vil egentlig bare høre hvor mange der spiller poker.


    Er selv rimelig nybegynder, men det går da okay. Spiller inde på pokerstars med funmoney.


    Så hvis nogen har noget vildt at vise/fortælle, evt. gode fif eller gode hjemmesider, så er det her der skal postes...

    Synes ikke det er nok. men på den anden side, så bliver det sgu ti lange år i spjældet. Hentyder til at rockerne og hvem der ellers sidder inde, plejer at gøre deres til, at tiden føles lang. :ph34r:

    Quote

    Originally posted by Brtlsn


    Vel egentlig ikke hvis det er en brugt bil han er ude efter, det er jo trods alt ikke en Maybach :))


    En brugt Nissan Primera ligger lige omkring de 20k
    Link


    :offtopic:
    tror han hentyder til at have 20000 i BAGLOMMEN


    Jeg ville i hvert fald sidde dårligt, hviss jeg havde 20000 i min baglomme... :))


    tilbage til tropic... jeg ville klart gå efter en japaner, som der også er blevet nævnt tidligere. Så tag en primera :9xo

    Jeg synes det er okay med reklamer, dog synes jeg disse er generende da de går ud over bredden.


    har aldrig brugt adblock eller noget i den retning, og synes det er fint tweak tjener penge på den måde til at holde siden kørende.. er bare træls at de skal være ude i siden.

    ja det kan jeg da love dig for jeg er... :boxing:


    Cd'en er dog ikke min, men min fars... det var en han fik på en kongress hvor de var ude at spille, for mange år siden...


    det er seriøst grinern musik. :9xo

    Det er jo Knoldesparkerne... :clap:
    det er rigtig fedt bonderock... har selvfølgelig deres cd


    og den sang du søger hedder 85 heste, ligesom albummet..


    fed musik når man er stiv og ska have svunget benene... :dance: