Rename files

  • Ja mit spørges mål er sådan set om der er nogle der kender et program der omdøber ens mp3 filer så navnet og artist bliver vist rigtigt?

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Originally posted by KreaTive
    Ja mit spørges mål er sådan set om der er nogle der kender et program der omdøber ens mp3 filer så navnet og artist bliver vist rigtigt?


    Winamp kan blandt andet klare det problem for dig.


    Programmet kan hentes her: http://winamp.com/

  • Quote

    Originally posted by Jonex


    Winamp kan blandt andet klare det problem for dig.


    Programmet kan hentes her: http://winamp.com/


    Det der heder Predixis MusicMagic?

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Det var vidst ikke det. Nogle der kunne hjælpe med hvad det er?


    Kan iTunes 6.0 gøre det os?

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    iTunes men hvordan? helt præcis?


    CDex kan.


    Jeg er så sikker på at du simpelt kan få nogle egenskaber for din musikfil og ændre nogle ID3 tags.


    Det er altid en fordel at være selvhjulpen. Men hvis det er helt umuligt kan jeg godt bruge min, muligvis overlegne evne inden for emnet, som en hjælp til jer.

  • Quote

    Originally posted by Jonex


    Jeg er så sikker på at du simpelt kan få nogle egenskaber for din musikfil og ændre nogle ID3 tags.


    Det er altid en fordel at være selvhjulpen. Men hvis det er helt umuligt kan jeg godt bruge min, muligvis overlegne evne inden for emnet, som en hjælp til jer.


    Nå, gider du fortælle, jeg har kigget, og jeg har efterhånden brugt mange lorte timer på det i iTunes.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Nå, gider du fortælle, jeg har kigget, og jeg har efterhånden brugt mange lorte timer på det i iTunes.


    I iTunes højreklikker du på den sang, som du ønsker at ændre. Herefter trykker du "Vis info", og under fanebladet "Info" er der nærmest ingen grænser for hvad du kan ændre.


    Har man en vis foreskrift her på Tweak for højeste IQ som jeg har overskredet? - Ikke fordi det gør noget at i er dumme som får. Det er på en eller anden måde tilfredsstillende at være overlegen herinde hvis man er lidt muggen i sulet.

  • Quote

    Originally posted by Jonex


    I iTunes højreklikker du på den sang, som du ønsker at ændre. Herefter trykker du "Vis info", og under fanebladet "Info" er der nærmest ingen grænser for hvad du kan ændre.


    Har man en vis foreskrift her på Tweak for højeste IQ som jeg har overskredet? - Ikke fordi det gør noget at i er dumme som får. Det er på en eller anden måde tilfredsstillende at være overlegen herinde hvis man er lidt muggen i sulet.


    Ja du er klog. blah-

  • Quote

    Originally posted by Jonex


    I iTunes højreklikker du på den sang, som du ønsker at ændre. Herefter trykker du "Vis info", og under fanebladet "Info" er der nærmest ingen grænser for hvad du kan ændre.


    Har man en vis foreskrift her på Tweak for højeste IQ som jeg har overskredet? - Ikke fordi det gør noget at i er dumme som får. Det er på en eller anden måde tilfredsstillende at være overlegen herinde hvis man er lidt muggen i sulet.


    Ooops kendte godt den teknik, troede du kente en teknik der selv kunne opsamle oplysningere osv.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Ooops kendte godt den teknik, troede du kente en teknik der selv kunne opsamle oplysningere osv.


    Nu er KreaTive's hule dansk en mindre gåde at fortolke, men jeg havde i hvertfald ikke forstået spørgsmålet på den måde.


    En sådan teknik vil være umulig med kun et enkelt track at finde sammenhængene på. Med reference til CDex kan dette kun lade sig gøre da det er meget nemmere at finde en sammenhæng, og linke den til de rigtige oplysninger når man har et helt album at gå ud fra.

  • Damn hvor er du latterlig at høre på Jonex :pokey: Overlegen..?


    Nå men for at vende tilbage til topic forstår jeg KreaTive's spørgsmål som at han gerne vil ha et program til fysisk at ændre filnavnet - altså filnavn.mp3 - til en pænere form som det står i filens ID3-tags med kunstnernavn og sangtitel...


    Kender ikk noget program til det - ville bare lige prøve at hjælpe KreaTive til at få lidt hjælp ;)

  • Kan anbefale The Godfather både til renaming og tagging. Det ser måske lidt uoverskueligt ud, og det kræver da også at man lige sætter sig ind i det, men der er utroligt meget tid at spare hvis man gør det. Der er ligeledes en ok tutorial til programmet på siden.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Damn hvor er du latterlig at høre på Jonex :pokey: Overlegen..?


    Nå men for at vende tilbage til topic forstår jeg KreaTive's spørgsmål som at han gerne vil ha et program til fysisk at ændre filnavnet - altså filnavn.mp3 - til en pænere form som det står i filens ID3-tags med kunstnernavn og sangtitel...


    Kender ikk noget program til det - ville bare lige prøve at hjælpe KreaTive til at få lidt hjælp ;)


    Jeg har bare ikke sympati for folk, som opretter et spørgsmål der er så lidt konkret at han spørger i vest og vi andre kommer til at svare i øst.


    Fortolker du det som et automatisk, eller manuelt arbejde? - For det var faktisk der at hele problematikken i vores forståelse af spørgsmålet lå. Der er ingen kunst i at få noget, som kunne fylde en linje til at fylde tre lille ven.