Indlæg af Emillos

    Det lyder umiddelbart ikke somom køleren siddet helt godt - eller også har du en meget varm case!


    Men 80 grader er ikke noget at pive over - kernen throttler først ved 135 grader, så den kan sagtens klare temperaturen ;)

    Så skal jeg ikke ned og fodre ænder i dag, kan jeg se på det hele :crazyeyes:..


    Jeg tror ikke at fugleinfluencen bliver et kæmpe problem.. mit bud vil være, at den forsvinder lige så stille, ligesom SARS-epidemien :)
    Jeg håber det i hvert fald ;)


    Og forresten.. fuck muhammed-tegningerne! :P


    Det kan godt være jeg spørger dumt, men hvis det ikke er ledende, kan det vel heller ikke "skabe kontakt" ? :boxed:
    Eller hvordan hulen definerer de kontakt ?


    Sjovt du siger det.. :)


    Faktisk er forskerne ved at udvikle metoder til at "dyrke" kød på!
    Det er for sygt at tænke på :P.. men ideen er jo god nok. Ingen dyremishandling, og (sandsynligvis) ikke så miljøbelastende :)

    haha :D


    Jeg brugte også "skjul" filer engang :P.. Men hvis du gør direktoriet langt, bliver dine "naturfilm" heller ikke fundet.


    Vær du bare glad for at du har XP.. i fx win2000 kan man se de filer der sidst er blevet brugt - ret ufedt! :$

    Quote

    Originally posted by Slammand


    Hvor skal grafikkortet så være? ;)
    Problemet med nForce 4 bundkort er at chipsettet er placeret lige ud for den første PCI-E port, og derfor må profilen ikke være for høj.


    Det behøver det jo ikke at være... kender ikke dit mobo ;)


    Men Prøv at smække den på 5v/7v.. de chipsets kan klare ret meget varme.


    7v:
    Blæser(rød) -> (gul)Molex
    Blæser(sort/blå) -> (rød)Molex


    se evt her: http://www.silentpcreview.com/article6-page1.html :)

    Quote

    Originally posted by DGK TheHppChickn
    Det er jo ikke fedt når, hverken PSU eller HDD er bede i olien!! Det er lidt kedeligt!!


    Har også set mange andre gøre det!!


    DoGK


    Det ville da være totalt ufedt hvis harddiskene var nede i olien.. det kan de ikke holde til.


    Men ja, det er uforståeligt at PSUen ikke nede i..


    Og som sagt, er det set 100 gange før :)

    Hej Tweakers.. :D


    Jeg har lige hentet PC Control4 ( http://www.christersson.org/in…?page=software_pccontrol4 ), men kan ikke få det til at spille ordentligt.


    Jeg kan godt få telefonen tilsluttet, og få menuen frem på telefonen. Men det er fx kun nogle gange at "musestyrings-funktionen" duer, og jeg kan godt starte winamp, men kan på ingen måde skifte nummer eller andet nyttigt. :(


    Er der nogen der kan hjælpe mig ?


    Jeg har forresten windowsXP