Indlæg af Niller

    Quote

    Originally posted by Angel-Lover
    Jeg ryger LD da det er det billigeste :P Hvis jeg har penge bliver det Cecil.. Det er helt klart de bedste! Jeg ryger omkring 20 smøger om dagen.. Det er pænt mange desvære..


    La er lige så billige.. add.. camel smøger ka je sku ikk li´..:D

    Lavasoft Ad-ware , Superantispyware, Spybot SD, Ewido, Spysweeper, CCleaner, og regcleaner og så norten antivirus.. alt dette bruger jeg til og beskytte min computer..

    Quote

    Originally posted by Burger


    Kunne jeg ikke overleve uden øl, eller ikke forstå hvorfor nogen har det fint uden at drikke alkohol, så ville jeg da for alvor overveje om jeg havde et problem.


    Jeg har da prøvet at ryge et par gange, men det sagde mig egentlig ikke rigtig noget, og dengang kunne jeg ikke se det seje i det at ryge, og det kan jeg forøvrigt stadig ikke, men det er naturligvis folks egen sag om de ønsker at ryge. Alkohol nyder jeg af og til, men der går lang tid imellem, og har ikke behov for at drikke mig vildt fuld, når jeg er til fester.


    har jeg heller ikk men det gør det hele meget sjover når man kåger rundt i sin egen brannert.. :D

    Hulefanden> hvorfor ikk..? må du ik eller har det noget med religion? forstår ik hvordan du overlever.. drikker i gennemsnit en halv kasse bajere hver eneste weekend ryger ca. 15-20 smøger om dagen.. :drink:

    den med kloven hedder "IT" eller "Det Onde"
    Imo er Hostel så ekstremt kedelig og det samme med Texas Chain saw massacre.. sådan nogle film hvor de bare går tæt på hvor der er masser af blod siger mig sku ikk så meget.. er mere til det psycholiske gys mere uhyggeligt.. sådan nogle film som blair witch project pænt scary.. men igen det er jo smag og behag..


    Ja og det har jeg gjordt i lang tid..!
    Nej jeg vil jo heller ikk prale med det, jeg var bare lige nysgerrig om hva andre røg..
    og stadig jeg kunne ikk sætte flere muligheder op en 14..:S

    hehe.. ville bare lige høre hva i forskillige røg, kan ikk huske om vi har haft en lignende tråd før:D
    I må godt give en begrundelse hvorfor i ryger det forskillige..:D
    jeg ryger selv Rød LA eller Rød Cecil kommer an på penge pungen.. :crazyeyes:

    jeg står og mangler noget plads så jeg leder efter en hd på min 320GB ligeglad med mærket og må gerne være på intern eller extern skal bare være S-ata hvis den er intern..

    nå okay.. i ser den på den måde.. altså eksport.. jeg snakker jo bare hvor man tømmer containere og krane osv.. fordi du skal jo holde dine køre hviletider og der er også noget med 48Timer i weekenden hvor du ikk må køre.. eller sådan noget...

    Quote

    Originally posted by KarGa
    Hva jeg har hørt fra lastbilchauffører, så er det ofte et spændende arbejde, men også meget nedslidende i længden...


    Det værste er familien.. man er som regel aldrig hjemme


    vrøvl.. ikk efter de nye køre tider..