Hvad synes I om BF2142?

  • Quote

    Originally posted by [FDB] FifaFrazer
    BF 1 har jeg prøvet engang, og jeg synes spillet var ret dårligt. Håndteringen af våbene føltes bare forkert.


    Jeg har for nylig downloaded demoerne af både BF2 og BF2142, så min mening er ikke påvirket af at have spillet det ene mere end det andet.
    Jeg synes at BF2 er klart det bedste. Der er for meget laserkanon, raketkanoner og vraltende robotter i BF2142. BF2 virker mere regulært. Nok bare mig der er gammeldags, men jeg synes de intense ildkampe Man 2 man forsvinder i maskiner og underlige hovercrafts i BF2142. Så er det lidt rarere med krudt og kugler.


    Quote

    Originally posted by Fed7haS
    BF 1942 er klart den bedste i serien.. så hellere de lavede en up to date version af den i stedet for at lave framtids pjat osv..


    Fed7haS


    Helt enig!

  • Quote

    Originally posted by Susperia
    Hvordan kan det egentlig være der er nogen som går rundt med et bf2, 2 tal på rangen? Er det bare fordi man har bf2 også? For det har jeg da også selv, men har ikek det tal


    det er fordi de har signet sig op som veterans, hvilket betyder at de kunne reservere deres navn og de startede med rank 2.

  • Quote

    Originally posted by Von-Schlausen


    det er fordi de har signet sig op som veterans, hvilket betyder at de kunne reservere deres navn og de startede med rank 2.


    Ok tak, Det vil sige de har ikke andre fordele ved at have gjort det?

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Betyder det at i stadig spiller BF1942 eller er jeres mening vægtet ud fra den tid det udkom i?


    Ligesom selv om FIFA 98 var det bedste i den serie, så kunne jeg egentlig ikke tænke mig at spille det i dag.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Quote

    Originally posted by [FDB] FifaFrazer
    Betyder det at i stadig spiller BF1942 eller er jeres mening vægtet ud fra den tid det udkom i?


    Ligesom selv om FIFA 98 var det bedste i den serie, så kunne jeg egentlig ikke tænke mig at spille det i dag.


    Imo er det meget forskelligt fra spil til spil om de stadig er fede flere år efter de er udkommet - tag bare Counter-Strike! Jeg spiller da stadig BF1942 nogen gange, og der er da stadig massere server med folk på.

  • jeg kan for det meste lide spil der er fart i så 1942 og 2142 er ikke lige hvad jeg synes bedst om. Battlefield 2 se det er sjovt...


    Det er der mange andre spil der også er :clap:


    angående veterans program, den eneste fordel er at de starter med et unlock.