Indlæg af ayu

    Har af de nævnte serier kun set Big Bang Theory (til og med sæson 3), genial serie lige at sidde og stene over frokost/aftensmad (varighed ca. 20-22 minutter).


    Sheldon er genial, tænk at en mand kan være så klog og alligevel så social handikappet :D


    "BUZZINGA!"

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dahlgaard
    ja det kan jeg nok ikke gør noget ved, udover at købe en ny:)


    Nu er det ikke just den hurtigste computer du har dig der, dog ej heller det mest krævende spil.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dahlgaard
    jamen det er en stationær pc. som indholder: grafik kortet er et NVIDIA GeForce 8800 GS, amd athlon 64 Processor 3200+ 2.01 ghz og har 3gb ram, håber det hjalp lidt:)


    Tror du har dit svar her:


    Din CPU er formentlig for langsom.

    Da jeg var pakkepost måtte vi køre til kl. 21.


    Quote


    Dag- til dag levering
    Pakker, der er indleveret ved et posthus eller postbutik inden normal lukketid, er ude hos modtageren hverdagen (mandag-fredag) efter. Pakker til Bornholm og til og fra de helt små øer har dog op til 2 dages befordringstid. Om lørdagen er der omdeling af pakker, der er sendt som lørdagsomdeling.

    Der var også engang at MP3 var fy-ord i HFK, så fandt de ud af at de fysiske medier var døende, så var MP3 super-duper...


    Jeg har også mistet en del respekt for dem, de er hverken værre eller bedre end de andre Radio-TV kæder, dette er også bevist ved at de tager anden-rangs mærker ind, simpelthen for at have noget der kan konkurrere med Bilka etc. på pris.


    Hvad HDMI-kabler angår, så er det et af historiens største scams. For selvfølgelig skal du da have et 2m kabel til +499 for at kunne se Blurays på din nye BD-afspiller. Jeg er enig i at tingene også kan være for billige, men nu har jeg i adskillige tilfælde brugt billige kabler til 50-80,- og de virker fuldt ud lige så godt som dem der ligger et par prisklasser højere. Det er trods alt et digitalt signal, enten er der forbindelse, ellers er der ikke, at nogle af dem så ikke er tilstrækkeligt skærmede er så en helt anden sag.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny
    medie extender?
    evt link


    Kunne være en popcornhour, twix, en media pc (evt. med boxee eller xbmc på), en boxee box, wd tv live, en xbox 360, en ps3.... der er mange muligheder :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze
    Det er ikke Acer der laver dem


    Ok.


    Quote


    eMachines is a brand of entry level PCs, based in Irvine, California. eMachines employed about 135 employees and sold between 1 to 2 million computers each year before its purchase on January 30, 2004, by rival Gateway Computers. Gateway was purchased by Acer in October 2007, and eMachines is still used as a name brand for low-cost PCs.

    Som Puma skriver er den ene i detail pakning, den anden i bulk. Produkterne er altså identiske bortset fra indpakningen. (og evt. tilbehør, software etc.)


    Prøv eks. at sammenlign Proshop ved begge produkter.


    Nævnte godt nok ikke dig i mit indlæg, men nej, jeg syntes du skal blive ved med at poste som du gør, din fan-base bliver større dag for dag.

    Nogle folk skal bare lære at gå uden om en tråd hvis ikke de har noget positivt at tilføje, selvfølgelige skal man sige sin mening, men man behøver altså ikke sige den hver eneste gang chancen byder sig.


    Som flere siger så lavede Angel Lover en lignende tråd sidste år, da var der ingen problemer?


    Tæl til 10 inden i trykker på "Lav indlæg" knappen, det kan spare jer for en masse tid og bøvl!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bejseline
    Jeg kan kun give dig ret!
    Når du er stærk indenfor et område, så lad være med at ødelægge det for dig selv ved absolut at ville lege ”stjerne” overalt. ”Stjerner” har deres helt bestemte plads på himlen!...


    Hvad i himlens navn laver de obskure links i din signatur?!?!