Indlæg af ayu

    Jeg kan ej heller se problemet i det, du har selv søgt hjælp til bil-køb, ur-køb og byggematerialer i udlandet.


    Når det så er sagt så ville jeg søge hjælp ved en lokal frimærkeklub/forening, og få en vurdering. Desuden er det et ganske fremragende link som KeyzerSoze præsenterer, og den dag min gamle stiller sutskoene, så har jeg samme problem som dig, opretter.

    Ligeledes startede jeg med Codename Eagle (fantastisk lan sjov, har det på original cd et sted endnu), derefter BF1942. Spillede dog ikke nogle af udvidelses pakkerne.


    Vietnam spillede jeg en lille smule, mens jeg spillede meget BF2 (hvor jeg købte Special Forces til, blev skuffet og nægtede at købe de andre).


    BF2142 fravalgte jeg fordi det fremtidsgøgl ikke tiltalte mig.


    Nu spiller jeg BFBC2, og syntes et år efter dets udgivelse stadig det holder max.


    Ser dog frem til BF3, og håber personligt at multiplayer delen er gennemført, har ikke brug for endnu en Call of Duty klon.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz
    Ja nu er jeg også røget på vognen hehe. Er ved og hente det via steam nu :)
    kan ligesågodt få lidt træning inden bf3 kommer :)


    Er der nogle ting med hensyn til opsætning osv der kan hjælpe mig hurtigere igang??


    Spring single-player delen over og hop direkte i multiplayer. Undgå hardcore servere til at starte med, og lad være med at bruge RPG direkte på personer :)

    Test disken med software som f.eks. CrystalDiskMark, og sammenlign med hvorledes diske af din model normalvis yder. Men uanset hvad ville du hente en enorm hastighedsforbedring på stort set alt hvad du foretager dig på PC'en hvis du smider en SSD i som bootdisk.


    Til det budget ville jeg klart vælge en ekstern HDD, en 2,5" der får strøm gennem USB.


    Ydermere kunne vælge en løsning som Dropbox med gratis 2GB account (nu skriver du dokumenter, men har ingen ide om hvor meget det drejer sig om).

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM
    Jeg må indrømme at jeg faktisk er ret glad for min NemID.


    Det er nu dejligt at slippe af med de tre forskellige logins jeg havde (KMDs fælles pinkode, Netbank og Digital Signatur).


    Derudover slipper man for at installere et plugin, dem skal der kun være færre af (dø Flash, Java, Adobe Reader og Silverlight).


    Not to rain on your parade, men bruger nemID ikke Java?


    Men bortset fra det så er jeg enig, det er lækkert med en løsning der virker alle steder, dog bliver det kort træls i længden, men har ikke selv bedre idéer.


    Det svarer til at lave en salg annonce på en bil og sige den har fire hjul og en motor... kom med noget produktnummer/fabrikat/interface, der er masser af oplysninger du kan få ud af den, blot ved at beskue den visuelt.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Salty
    Har lige et mindre spørgsmål..


    Rækker en X3350 / Q9450 og et GTX285 til Battlefield Bad Company 2 i max settings @ 1920 x 1200, eller skal der mere til?


    Intet OC på delene.. Der er som tilføjelse 4x 1Gb PC8500 i maskinen også.


    Jeg har et GTX280 + Q9450, og det kører fint i 1920x1200. Kun ved ekstrem smoke det kan choke en smule.


    EDIT: Med 4x AA + AF, har ikke tid til at teste med 16 lige nu (men som SShadowS siger går det nok ikke).


    De RAM er laptop RAM.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af petrich
    Synes lige i skulle vide, at jeg nok har truffet min beslutning, med jeres hjælp tak for det.


    QNAP TS-219P+ all in one
    2 stk. Samsung ecogreen F4 2TB 5400 RPM SATA/300 32MB


    Petrich


    Husk at patche dem hvis du får nogle af dem fra før årsskiftet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af killom
    Lige som et sidste spørgsmål: Det er nogle år siden jeg sidst har kigget ind i en stationær (haft bærbar i snart 7 år) og kaster mig ud i det her projekt med at bygge selv (vil have en god og fornuftig kvalitet) og gider ikke smide så enorme ressourcer ud i bærbare. Men med den nye teknologi er det da "næsten" lige til at smide sig ud i, med hensyn til at samle det hele? Her tænker jeg specielt på CPU og køler, da jeg aldrig har skilt/samlet sådanne ad?


    Skimt manualerne igennem, kig godt på billederne, hardware er efterhånden blevet idiot sikker hvis blot du har lidt tålmodighed, og sætter dig en lille smule ind i tingene inden du smækker dem sammen.