Indlæg af The Prophet

    Er ret sikker på at den er udgået hehe ...Er du godt klar hvor gammel den serie er??


    Og hvis du kan heh! Så tror jeg kun det er igennem Amerikanske internet Video/DVD Shops ...Men er sQ bange for at du skal lede pæn længe da hehe!

    Bare fyrer upp!!! for en hel masse hardstyle .
    Navne som: Hardstyle goods, Audio Damage det er sygt, der for du i hvert fald bass for all the moneys. The Hose, DARK OSCILLATORS og især "Pacific Link - Contatto (Luca Antolini Original Mix)" der er niiiice bass i ...Så bare straf din subwoofer lidt for giftigt med noget af det music deRR ...

    Quote

    Originally posted by ayu


    Sørg for at Firefox er lukket inde i din Jobliste, og så ellers "Windows tasten + R" (Start -> Kør) -> tast "firefox -p" uden "", og så enter.


    Så spørger den hvilken profil du vil bruge, vælg den rigtige og untick at den skal vise den skærm hver gang du starter.


    nu virker det igen..! ;) takker..! ;D

    hey allesammen..!


    da jeg skulle åben firefox idag spurgte den om hvad for en bruger jeg ville logge på.. der var 2.. og jeg valgte den forkerte.. pga. alle mine passwords ligger gemt på den anden bruger.
    så nu vil jeg gerne høre hvordan man kan logge sig på den anden bruger igen???


    på forhånd tak for hjælpen..!

    hey allesamemn..! :)


    jeg vil gerne havde "Luna - Now is the Time " sangtekst... har været lidt inde på google, men kunne ik rigtig finde noget..! håber nogle kan hjælpe mig med at finde den..! tak! ;)


    rigtig fed stil..! :P


    jeg høre:
    The Hose - Umanoide 'Lowtec
    K Traxx - Little Red Noisy Thing
    dj duro and the prophet - shizzle my dizzle (the beholder and balistic vs. max enforcer remix)


    og den lidt mere soft-stil:
    klubbingman - love message (tune up vs.dj manian remix)
    Cascada - How Do You Do (Rob Mayth Remix)
    Franky B. - Mr. Lonely (Bangbros Mix
    alex megane - little lies (real booty babes radio edit)


    + mange andre..! ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Prophet


    ja J har også set bedre film..! men han skulle også lave den hurtig fordi han ik villle spille mere..! alt det i ser fra film er fra
    CBL/WM (mener jeg det hedder)


    vil gerne se en dansk spiller lave noget som liner (stavehat) det..! :razz: hehe..


    det sidste jeg skrev var til SimonSKAT ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK
    Han har skills, indeed. men selve filmen er ærlig talt noget lort.


    ja J har også set bedre film..! men han skulle også lave den hurtig fordi han ik villle spille mere..! alt det i ser fra film er fra
    CBL/WM (mener jeg det hedder)


    vil gerne se en dansk spiller lave noget som liner (stavehat) det..! :razz: hehe..

    hmm hjemme ved mig bliver der kun spillet pop hvis pigerne vil høre det.. heh.. eller er det næsten alt fra Eurodance til HARDSTYLE..! :dance: hehe..


    men nyt musik i affe stil vil jeg nok sige at disse track vil befinde sig ca.


    Cascada - How Do You Do (Orginal Radio Edit)
    Partycheckerz - Baby I Love You Way [Rob Mayth Remix]
    C-Bool vs. Bass Up - House X Baby (Stylefiler Remix)
    Klubbingman Ft. Trixi Delgado - Love Message
    Franky B. - Mr. Lonely (Bangbros Mix)
    Lacuna - Celebrate The Summer (Rave Allstars Remix)
    jens o - one more (verano remix)


    :P :D

    her er lidt


    Miss Kitty - Party People
    the hose - drugqueen (dark oscillators remix



    og hvis du har et anlæg som har lidt bass gemt i sig så kan næsten alle sange fra brooklyn bounce gøre det godt..! :P
    (stavehat)