Indlæg af The Prophet

    Hey Tweakers :)


    jeg har fået tilbudt en pc.. men er trivl om det er et godt eller dårligt køb.. nogle af mine venner siger godt køb, andre siger dårligt.. så vil høre hvad i siger?


    3.mdr gammel


    Bundkort: ASUS CROSSHAIR Republic of Gamers Series
    Cpu: AMD Athlon 64 X2 5000+
    Harddisk: 2 stk WD Caviar SE WD1200JS (240GB) i Raid setup
    PSU: Hiper HPU-4M580 630 W
    Grafikkort: XFX GeForce 8800 GTX XXX Version
    Ram: OCZ Platinum XTC Series Kit - 2x1024 MB (DDR2-PC-6400)
    Cpu køler: Scythe - Infinity
    Kabinet: ThermalTake - Soprano (sølv)


    Derudover: DVD brænder, Blæserstyring samt 6 kabinet blæsere.


    han skal have 7200kr for den, er det godt til pengene eller ?


    tak på forhånd.

    Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Tak skal du ha', lige det jeg leder efter :D


    Hvis folk hører en ny version af den når den hitter i radioen om et par uger, så skal I nok lige regne med at det er mig :)


    Ja er ked af og sige det, men tror du har valgt et lidt svært tidspunkt at slå rigtitg igennem :D da der lige er udkommet
    DHT - Listen To Your Heart (Dj Manian Mix)
    DHT - Listen To Your Heart (Rob Mayth Mix)


    men tror nu nok du kan overskygge dem alligevel Bukkemand.. hehe :T

    Quote

    flyt jer... lad lige mr. hardstyle komme til :boxing:


    al magt til SPLAT :D hehe..


    støtter ham^i hans musiksmag


    ...............................


    vil også lige bringe lidt på banen:


    Southstylers - Decibel Anthem 2006 Tjuuuw-Promo Vinyl-2006
    TNT - Second Match -Vinyl-2006
    Lars Tindy vs Vega - No Turning Back -Vinyl-2006
    Dark Oscillators - Food For Woofers -Vinyl-2006
    :9xo
    ...............................................................


    M.Beier :

    Quote

    Hehe yeah, hun er syg nok, men har hun lavet noget godt på det sidste?


    Dana - Ultrasonic -Vinyl-2006 ihvetfald den nyeste jeg har .. ;)

    Quote

    Originally posted by M.Beier


    Min gode mand, kan du hjælpe mig på det punkt??
    Jeg bor selv i udkanten af KBH, nærmere betegnet Virum...
    Jeg har ikke fundet nogle diskoteker som spiller sådanne musik, kan du give lidt fif på det område? :)
    Jeg har købt en billet til Sensation Black, men kender egentlig ikke datoen, så har ikke købt den, men den er pending', den går til videresalg hvis jeg ikke selv kan deltage... 65 Euro, mere kostede den ikke :)


    ja, hvis du selv deltager der ned, så for du ik meget bedre :P hehe...


    ellers skulle man ha' taget til Defqon 1 ! nok en af de bedste line ups jeg har set gemmen tiden! :9xo

    jaa det er et fint numer, når man tænker på det er danskere ;)


    prøv evt. at hør:


    aycan - devii in disguise (Rob mayth Remix) noget bedre end den normale version .. :hb:


    Aycan - Devil in disguise (central seven remix) også rigigt godt! ;)


    og Aycan - Lambada plus Lambada (Cosmic Nature vs B Bass Remix)


    håber det var en lille hjælp ;)



    med hensyn til hvad den næsten helt nye gyser hedder, giver jeg dig ret, den hedder: the hills have eyes ;)


    og ja den ser rigtig crazzy ud! :T

    synes overhoved ik den er i samme klasse om de 2 saw film...


    den er nasty, vil jeg give folk ret i! men ik uhyggelig... synes historien er tynd, og overhoved ikke gemmenføt på samme måde som saw 1 & 2..


    så det er en af de film jeg nok kun vil se 1 gang.. hehe

    Så er der kommet en Release date for SAW 3 ... jeg glæder mig rigtigt meget til at se den..


    Release daten er Oktober 27, 2006 :P


    og der bliver udtalt:


    We're tickled red about bringing a new cycle of Jigsaw's bloody inventions to horror fans all over the world," said Block. "Darren, Leigh and James are cooking up a twisted gem that promises to be the most nightmarish 'Saw' yet."


    :T


    hvad med jer andre glæder i jer også..? og tror i, at de kan finde på mere godt i samme klasse som de andre 2 film?

    klovn er mega godt.. super underholdning.. :9xo


    eller, ja Klovn er lidt mere hygge humor.. mens lang fra las vegas er mere råd griner! hehe..

    Quote

    Originally posted by Isse
    bangbros remix og Extended remix er Nice .. men denne er meget bedre:


    Rob Mayth - Barbie Girl (Dj Manians Freak in da Morning Remix) :9xo


    Er Dog blevet rimlig træt af den, da jeg næsten har hørt den hver dag i et par uger :rolleyes:


    synes netop Dj Manians Freak in da Morning Remix ik er særlig godt.. men okay hver sin smag.


    holder mig nu til Bangbors Remixet.. er nu meget sjovt.. :razz:


    nu hvor vi snakker om det her track, har jeg forrasten hørt en fugl synge om at der skulle være nogle flere remix på vej, fra fx. Special D,Brooklyn Bounce og Tune Up rmx. :P

    Quote

    Originally posted by Ymer
    Flot Dumbass.... Fed forklaring da det nu kun er en 1/100 Der kommer ud på Cd af det musik der blir snakket om :finger:


    hehe.. jaa man kan jo købe det i netshops! ;) ^




    Dj Activator feat k projekt - domination < er også et mega nice HS track! :P
    hvad synes i andre der ude?



    det var godt! :D hehe..


    Sam Punk And Thilo Markwort Pres. Soundix - Fuck On Drugz : har hørt det der var bedre.. men okay ;)


    A-Lusion - Perfect It: syns aldrig rigtigt det track kommer helt op og ringe..
    såe


    DJ Zany - Widowmaker: rigtigt nice track! Zany holder den gode stil! :boxing:


    Overload - The Anthem ... hmm.. vortex and zatox mixet er top class ! :dance: mere er der ik og sige til den..


    Rezonanze vs Escaper - Get Naked: ganske godt track.. selv om jeg synes, de trække den lidt for lang tid før klimax kommer! ;)


    DJ N3ck - 7 Days: kedeligt track.. syns kun man kommer til at tænke på the ring, når man høre den.. 8o hehe..


    DJ N3ck Vs Caffeine - Hard Onez Bitch: elsker Hard onez bitch DJ activator remix :9xo


    hvad synes du om dem? :P


    ps. rigigte gode tracks du fandt der!^ :T :D

    .. jeg har hentet Fraps..


    kan man ik optage film , selv om man ik spiller noget spil? alså bare hvad man laver på computeren..??


    på forhånd tak!


    hmm.. jeg har købt det brugt... sååe..


    skal jeg også have Framework for at kunne bruge Catalyst??