Indlæg af The Prophet

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    Skal lige sige, at den ikke er kommet i DK endnu, så vidt jeg ved..


    nej, men jeg har været inde og kigge på progrmat på deres hjemmeside..! og den kommer ikke til at gå i silkeborg.. :rolleyes:
    men SKAL se den..! :D hehe så hvis i ved hvor den går når den kommre så skriv det lige..! tak!

    hey allesammen..!
    jeg står over for et problem med mit CSS..! jeg kunne spille css uden problemmer, og så holdte jeg en pause på ca. 1 uge..! og idag vil jeg så spille css igen..! og den åbner det lige, og så lukke det ned igen..!


    nogen der ved hvad der er galt eller kan hjælpe på nogen måde, må i gerne skrive tak..! :D

    hey... en af mine venner har det her problem:


    "okay.. jeg kan overhovedet ikke se film på min computer.. Ligeså snart jeg starter en film låser den fuldstændig.. altså den påstår at den bruger 99% af cpuen.. så det hele låser i ca. 8 sek, også kan jeg rykke med musen i 2 sek, også sker det igen.. Når jeg skal se en film er der bare sort skærm.."


    nogen der har en ide til at løse hans problem...??


    på forhånd tak..!

    jeg synes ik rigtig film kan være uhyggelig.. de kan være klame/lidt nasty..! og hvis jeg skulle komme med nogle gode gyserfilm vil jeg sige:
    The Texas Chainsaw Massacre
    Saw (glæder mig til nr. 2)


    og hvis syns i skal kigge efter : "Slither" når den udkommer i 2006..! ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Prophet
    heyy..! er du sikker på af den dvd du har lagt et link til ik er fra "sensation white" ??


    men jeg håber da mere på en dvd fra sensation Black..! :P


    men ok alt i alt fedt at der er kommet en dvd..! :dance:


    glemte lige noget..! hehe..


    har fundet en dvd med: Sensation black + White" :P men den er godt nok fra 2004... såee..


    for du lige et link til et review på dvden: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1742

    heyy..! er du sikker på af den dvd du har lagt et link til ik er fra "sensation white" ??


    men jeg håber da mere på en dvd fra sensation Black..! :P


    men ok alt i alt fedt at der er kommet en dvd..! :dance:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    ja du er gået glip af en del så :D


    mange tak for det..! :T jaa der er nogle fede sange der..! ;) vil jeg give dig ret i..!


    og til dig "Isse" vil kun give dig ret, nogle mega fede tracks du har fundet frem..!

    :hb:


    bare kom med flere der ude..! :D hehe tak

    hey alle jer der høre hardstyle..! hvis i skulle gå helt amok til et nummer hva skulle det så være for et..? :dance: :hb: :clap:


    og alle jer som synes om dance techo og alle de andre stilarter i må også godt sige hva for et nummer i kan gå amok til..! :P


    tak! ;) :P

    hey...


    vil bare lige høre om der er nogen som har link eller kender en hjemmeside hvor man kan hente


    Counter-Strike Source film... jeg har nemli kun kunne hente 1,5 eller 1,6 film..


    så hvis i kender et sted så bare skriv..! :D


    tak..! :dance:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    bare lige for en orienterings skyld så er 'The Beholder' kun en person.


    sorry, min fejl, det er mig som stadi har sommerferie..! heh :T det er bare fordi jeg altid tænker på Beholder & Balistic.. og det var derfor jeg kom til at skrive i flertal..!

    Quote

    Btw, Pulsedriver laver ikke progressivt trance razz


    jeg har bare set inde på en cd-shop at de kalder Pulsedriver's musik for progressivt trance. cd-shoppen ligger på nette, så de kan jo godt lave fejl..! hehe :))


    men fair.. han laver noget godt musik det må vi ik glemme..! ;)

    fair..! nu er det jo ferie så man kan ik være så hurtig.. hehe..


    men fair.. havde ik set det andet tråd.. :ohmy: :oops: