Indlæg af dkwolf

    har min Audi igennem FDM Forsikring (del af samme gruppe som Gjensiding) og har FDM medlemskab, Falck abo og forsikring for under 6000 - dog er jeg noget ældre end dig. Du skal nok ikke regne med at komme meget under dem fra GF/Gjensiding. Har indtil nu været ganske tilfreds med FDM, de har behandlet mig godt og lige sat prisen ned for mig :)

    Det ser ud til at kunne ske hvis man har to forskellige Firefox versioner inde - kører med normal Firefox og Nightly build. Hvis jeg starter den ene og lader den køre sit update check, så får jeg den side. Hvis jeg så hopper over i den anden og igen mødes af update check og siden. Så den er ikke super glad for at to versioner læser i ens profil :)


    Ja, har heller ikke lige nogen ide. Andet end at der må været gået et eller andet galt under din første install. Har før set at der kan ske fejl i oprettelse af en brugerprofil, som så fucker op i alt. Men det er super sjældent. Men godt at det kører nu :)

    endte op med Dell U2412M, da jeg længe har savnet min gamle ViewSonic IPS skærm. Må bare håbe der er plads på mit bord til 3 skærme nu, men oh well den tid den sorg :)

    det GW2 og Steam du forsøgte at køre var det helt friske installs af dem? eller var det noget du kørte fra en anden HDD af?


    Den fejl du får er som regel fordi, at den leder efter et bibliotek som ikke findes, på det drev du kører programmet fra. Hvis det du kører er helt friske installs, så har jeg ikke lige andre bud end at du kan prøve den "refresh" funktion i Windows 8, da der kan være gået et eller andet galt under install af denne. Den laver normalt en registry key som indeholder %systemfolder% info, men det kan være at denne er blevet korrupt og ikke længere peger det rigtige sted hen.

    Hey folkens


    Tror det er ved at være tid til at skifte min gamle 22" Samsung skærm ud, men hvad er der af gode skræme disse dage? Leder i 24" kategori (eller op) og 1080p, til en 1800-2000kr. Så hvad kan folk anbefale?

    Har lige lavet et væddemål om at Google Fiber kommer til Danmark inden for 10 år... Håber dog det går lidt hurtigere eftersom jeg sidder fast med TDC : (


    Tjaa det væddemål kommer du til at tabe. Google har ikke nogen interesse i at drive forretning i andre lande end USA og tvivler på at det ændre sig synderligt de næste mange år. De er kun lige begyndt at udbygge til by nummer to i USA, så det vil tage lang tid bare hvis de skulle dække USA.

    Så jeg ville være bedre tjent med en 3770k måske heller 3570k og en Z77 chip.
    og så smide et gtx 680 kort i?


    kan forstå den Haswell der udkommer til juni kun er den første af 2.


    Kan jo heller ikke vente evigt med at spille.

    Man kan altid vente på noget bedre :) Så får man alddrig købt noget. Så køb det du mener passer til dig nu.
    Du kan dog lave en nemmere upgrade med et Z77 bundkort lige pt., men hvad fremtiden bringer er svær at sige.

    har lige smidt et Z77 chipset sammen med en 3570 og det spiller bare helt fint. Så jeg kan kun sige god for det :)


    Men det hele kommer jo ud på hvad du vil med det. Hvis du skal have en almindelig gamer, så ville jeg gå med Z77 og 3570, det performer helt fint og koster ikke en bondegård. Der går et godt stykke tid før man vil se spil som virkelig kan bruge flere cores og håndtere det korrekt. Så indtil da ville jeg spare mine penge. Men skal du lave en seriøst video komprimerings pc, så ville jeg gå med et i7 setup, da der vil man virkelig kunne mærke den ekstra power som der er.

    hvis det kan bruges så har jeg en E6750 2,66Ghz Core2Duo (med en Zalman CU-serie cpu køler på), 8Gb DDR2 Kingston Ram, AMD 5770 Gfx, Asus P5K motherboard til salg nu her. 600kr og kan have det med til KBH i starten af næste uge (Østerbro).