Indlæg af skaaning

    er der nogle herinde der kan forklare mig hvorfor at min cpu brug i joblisteen står på 100%. 99% bliver brugt af explore men har intet internet baseret kørende....
    har kørt adware. men det hjalp intet.....

    det vil sige at en køre som Senna også hadede prost?


    for sjovt nok har han gjort det samme men han blev kaldt genial!


    han hader jo ikke schumacher det er noget ævl. han er et sportsmenneske det vil vinde. og engang imellem så tager det overhånd. det sker for alle og tror at 90% af alle de kører der har været med i f1 har været ude for det samme. schumacher har selv kørt op i røven af coulthard for år tilbage. så hader han måske også ham????

    det samme har man sagt om schumi. kan selv huske for nogle sæsoner siden hvor han kæmpede med villeneuve og med vilje kørte ind i siden af ham på en sindsyg overhaling udenom i et 90 graders sving... men om ham bliver der intet sagt. montoya er sammen med villeneuve en af de få køre der kan klare presset med at have en schumi liggende i røven.
    det er deres kørestil at køre aggresivt. men det er jo ikke ulovligt. det giver spænding i en sæson.
    og hermed siger jeg ikke at man skal køre som john nielsen sidste sæson....

    man må da påpege at montoya har talent ellers ville han ikke være med i et topteam uden at have betalt for det..
    nu har jeg så ikke noget imod ham generelt men alle har lavet fejl i sporten.

    nu fatter jeg ikke alt af fodbold og så desværre ikke kampen.
    og elsker at starte diskutioner, men selvom at united spillede bedre så må det jo være det bedste hold der vandt. selvom det går ud på straffespark så går det jo stadig ud på at sparke en bold i nettet, hvilket må kræve lidt talent da der står en kompetent målmand derinde..


    selvfølgelig bare min mening..... :]

    montoya kørte ikke op i ham da han lå foran. men til gengæld bremsede han hårdt for at få farten af schumi da pacecar´en var på vej i pit. hvilket medførte i at schumi blev overrasket og desværre lavede en radikal undvige manøvre over i muren i tunnelen...


    men tror da også at Kimi tager den. han kører jo som Idolet Damon i sine bedste dage for williams.