Formel1: Årets race

  • Ja så er det ved at være tiden til årets mest prestige fyldte race nemlig monaco grand prix'et.
    Indtil videre ser alt jo godt ud da vor helt (kimi raikonnen) holder på en foreløbig pole. Jeg tror selvfølgelig på at han vinder og krydser fingre for at hans bil kan holde hele racet ud. Hvis den gør det vinder han helt sikkert og det ser jo ud til at Mclaren er ved at have styr på deres materiel. Nu har han for 3. race i træk lavet hurtigst tid i kval så jeg er i fuldstændig ekstace.
    Men hvad tror i andre og hvem vil i sidde og heppe på under racet imorgen?

  • Ja, jeg glæder mig til i morgen, Kimi's foreløbige pole skulle han gerne holde til i morgen når racet starter :D


    Håber dog også på en go placering til Jarno Trulli :D


    Sidste år der kørte Michael jo galt i tundlen, eller for at være helt præsis var det vidst noget med styrtøjet eller bræmserne hvis jeg husker rigtigt, jeg har på fornæmmelsen at han heller ik gennemføre Monaco's race i morgen.


    Note: Go' race dag i morgen :cheers:


  • Ja det var faktisk Montoya der kørte op bag i ham inde i tunnelen mens der var safety car på.


    Ja jeg er nu også begyndt at syntes godt om Jarno men ham og alonso har lige point nok til at jeg syntes de skal have nogle imorgen :).
    Kunne godt tænke mig at ferrari lejren fik lidt medvind men det ser det jo ikke ligefrem ud til.


    Ellers også trist med ham Ralph schumacher. Det var noget af en brøler han fik præsteret idag.


  • Hehe ja mon ikke, han troede vidst at hjulophænget kunne holde til mere, men godt der ikke skete mere, for det kunne ha' gået rigtigt galt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
    Ja det bliver fedt...


    Jeg håber og tror dog på Alonso. Når de først kommer ind gennem de små gader er det sgu ligemeget om Kimis er hurtigst 8)


    Ja det er fuldstændig ligemeget fordi der er så lidt plads at ingen kan komme forbi ham :)
    Forventer ikke at se mange overhalinger imorgen og monaco er nok en af de baner hvor pole position betyder meget. Der kommer jo nok heller ikke til at være meget i pit-strategi i år da pitstoppene jo er blevet utrolig kedelige. Er ikke helt tilfreds med den regel med dækkene.

  • kimi er nok den mest kedelige F1 køre ever.


    bestemt ikke min helt.


    det er nu MS også selv om de røde ikke køre for godt fortiden.


    men de skal nu nok komme tilbage.


    ellers holder jeg på Alonso de der Renaulter køre squ godt.

  • montoya kørte ikke op i ham da han lå foran. men til gengæld bremsede han hårdt for at få farten af schumi da pacecar´en var på vej i pit. hvilket medførte i at schumi blev overrasket og desværre lavede en radikal undvige manøvre over i muren i tunnelen...


    men tror da også at Kimi tager den. han kører jo som Idolet Damon i sine bedste dage for williams.

    CPU: Athlon xp 64 3700+ San Diego@2750
    KØLER: Thermal Take Big Typhoon
    MOBO: Asus A8N32-SLI Deluxe
    RAM: 2GB kingston KVR400X64C3AK2/2G Dual channel@229mhz
    GFX: Inno 7800GT Pci
    GFXKØLER: Artic Cooling NV Silencer Rev 3
    SKÆRM: Medion 20.1 Widescreen TFT
    KABINET:Raidmax scorpio 668

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skaaning
    montoya kørte ikke op i ham da han lå foran. men til gengæld bremsede han hårdt for at få farten af schumi da pacecar´en var på vej i pit. hvilket medførte i at schumi blev overrasket og desværre lavede en radikal undvige manøvre over i muren i tunnelen...


    men tror da også at Kimi tager den. han kører jo som Idolet Damon i sine bedste dage for williams.


    den kan vist ses fra mere end en side
    men sjov udgave du har fundet der.

  • hvilket af det? :]

    CPU: Athlon xp 64 3700+ San Diego@2750
    KØLER: Thermal Take Big Typhoon
    MOBO: Asus A8N32-SLI Deluxe
    RAM: 2GB kingston KVR400X64C3AK2/2G Dual channel@229mhz
    GFX: Inno 7800GT Pci
    GFXKØLER: Artic Cooling NV Silencer Rev 3
    SKÆRM: Medion 20.1 Widescreen TFT
    KABINET:Raidmax scorpio 668

  • i mine øjne var det da montoyas skyld at schumi kørte galt ved sidste års løb i monaco.. selvom det var schumi der fik skylden... så da ud som om han accelerede og bremsede op som de nu gør når de kører parrade kørsel og så fulgte montoya efter ham :rolleyes:.. men ja, kunne ses på mange måder :) håber alonso tager sejren :) synes også kimi kører kedeligt..

  • trækker mine ord til mig igen. fulgte åbentbart ikke så godt med som jeg troede... :O


    men holder på det med kimi :]

    CPU: Athlon xp 64 3700+ San Diego@2750
    KØLER: Thermal Take Big Typhoon
    MOBO: Asus A8N32-SLI Deluxe
    RAM: 2GB kingston KVR400X64C3AK2/2G Dual channel@229mhz
    GFX: Inno 7800GT Pci
    GFXKØLER: Artic Cooling NV Silencer Rev 3
    SKÆRM: Medion 20.1 Widescreen TFT
    KABINET:Raidmax scorpio 668

  • Selvfølgelig var det Schumis skyld. De kører under gult flag, og der er ingen fare for at blive overhalet. Derfor vil Schumi holde sine bremser varme så han er klar når løbet gives frit igen, hvilket han gør ved at bremse hårdt op. Han har så ikke set sig ordentlig for, hvilket betyder at Montoya kører i ham....
    Det er jo ikke uden skyld at eksperterne giver Schumi skylden - den var klokkeklar!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
    Selvfølgelig var det Schumis skyld. De kører under gult flag, og der er ingen fare for at blive overhalet. Derfor vil Schumi holde sine bremser varme så han er klar når løbet gives frit igen, hvilket han gør ved at bremse hårdt op. Han har så ikke set sig ordentlig for, hvilket betyder at Montoya kører i ham....
    Det er jo ikke uden skyld at eksperterne giver Schumi skylden - den var klokkeklar!


    Nej det bliver vi nok ikke helt enige om.
    Det kan da absolut kun være den bagved kørende bil der skal indrette sig efter den foran i sådanne situationer.
    Jeg holder på at Montoya burde være vågen. Det kan jo ikke komme som en overaskelse at bilen foran vil bremse op.

  • jeg kan ikke døje Montoya han tror han er en fandens kal der kan det hele.


    men når alt kommer til alt er han ikke en kommende werdensmester.


    bare se det stunt han lavede i dag hvad tænker manden på hvis han overhovedet kan tænke.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    jeg kan ikke døje Montoya han tror han er en fandens kal der kan det hele.


    men når alt kommer til alt er han ikke en kommende werdensmester.


    bare se det stunt han lavede i dag hvad tænker manden på hvis han overhovedet kan tænke.


    :clap:
    Jeg er helt enig. Kan heller ikke klare montoya så det er lidt nederen at ron dennis har hyret ham. Håber bare han ikke ender med at køre kimi af banen i et raseri flip over at han ikke selv er første kører.
    :cheers:

  • man må da påpege at montoya har talent ellers ville han ikke være med i et topteam uden at have betalt for det..
    nu har jeg så ikke noget imod ham generelt men alle har lavet fejl i sporten.

    CPU: Athlon xp 64 3700+ San Diego@2750
    KØLER: Thermal Take Big Typhoon
    MOBO: Asus A8N32-SLI Deluxe
    RAM: 2GB kingston KVR400X64C3AK2/2G Dual channel@229mhz
    GFX: Inno 7800GT Pci
    GFXKØLER: Artic Cooling NV Silencer Rev 3
    SKÆRM: Medion 20.1 Widescreen TFT
    KABINET:Raidmax scorpio 668

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skaaning
    man må da påpege at montoya har talent ellers ville han ikke være med i et topteam uden at have betalt for det..
    nu har jeg så ikke noget imod ham generelt men alle har lavet fejl i sporten.


    Men montoya kører som død og helvede...MEGET aggresivt..