Indlæg af skaaning

    søger en side hvor de sælger disse. der skal være billeder af dem og internet bestilling samt være i DK...


    har googlet inden i brokker jer over dovenskab men kan ikke finde nogle med billeder eller også virker siden ikke ordentlig...
    håber i kan hjælpe

    fail safe er når den løber tør for strøm eller er ude af rækkevide. så går den i nulstilling dvs intet styreudslag og servoen til speeder og bremse går og til bremsen.... er den bedte sikkerhed man ønsker men meget få fartkontroller har det indbygget så det er noget af det bedste at investere i....
    vedrørende hop-ups eller tunings dele. så er jeg ikke på hjemme bane med kyosho. ikke at snakke ondt om dem men de høre til i den billige ende... men tror da at fælge og dæk er lavet som alle andre så graupner og tamiya og schumacher laver alle noget lækkert geil.... hvis pengene er til det så HPI og team Losi

    hmm ser da meget godt ud :D


    men har i svar på mit spørgsmål?


    ikke fordi jeg ikke elsker en lille diskussion men ville gerne vide det. inden jeg bestiller noget.

    he he ja så det godt at der stod 60 mph. og tror da også på at den render fra en kværn.... det gør mine også selv med el. men tror først på at den går 90-100 når den motorcykel kører ved siden af men samme hastighed....


    men ligner ellers en dejlig lille bulderbasse....
    er selv ikke meget for dem. men prisen er jo fin...


    har selv smidt over 10.000kr for mine bare i opgraderinger.... bliver dyrt i længden men nye motore og fartkontroller...


    men husk det med en fartkontroller hvis du ikke er sikker på den der medfølger.... kan rede dig for en masse penge i pludselig.

    har kigget lidt grundigt på det asetek og synes at det virker okay men er der nogle ting som er mere eller mindre nødvendige?
    tænker på reservoir osv?


    hvad men monteringen skal helst være lige så nemt som min zalman blæser....


    for har præsteret at ødelægge et bundkort ved at skifte ram... er bedre til biler..

    nej den kører på metanol men det er stadig en alm forbrændingsmotor.... og mål den engang når en kommer.... har selv prøvet en en professionel maskine 1:5 forhold med en 5 hk tunet motor. der går 0 til ca 100 på 1-1.5 sek. og kan garantere dig at din ikke kører 90 slet ikke som en monstertruck....


    men det er også lige meget det er glæden ved det...


    hvad mærke snakker vi om her? team losi, HPI eller tamiya?


    og størrelses forhold....

    hvad størrelses forhold snakker bi om egentlig. for min 1:10 gav jeg kun 2500 for inc lader,pistol og fartkontroller?


    P.S lad dig ikke forblænde af der står 90 km/t. de top profesionelle køre ca 90-110 km/t og der går så stærkt at alm dødelige ikke kan følge med.... regn med ca 40 km/t

    dem som jeg har kørt med i min tid... og her snakker vi ikke top prof hvilket jeg heller ikke tror at dit er. der er ikke så meget pjat for de plejer at være samlet men køb dig en ordentlig elektronisk fartkontroller med indbygget safety. dvs at den går i bremse stilling når køretøjet løber tør for strøm eller er ude af rækkevide...... ellers bare kør løs mester... er en fucking dyr hobby.....


    Har aldrig forstået hvorfor de bliver kaldt nitro..... er bare ganske alm brændstof motorer...

    aner så ikke hvad dual radiator er men er desværre lige dyrt nok nå den faktisk kun lige pt er til pjat... men det andet ser fint ud. hvordan med montering?
    og kan det være i mit raidmax hus?

    er lidt blank på dette emner men vil gerne have vand på dyret men vil starte blidt ud med cpu kun hvis muligt og til rimelige penge... men må gerne have mulighed for udbygning til det andre varme grupper..
    det skal passer til socket A resten står i signatur...
    men vil gerne vide hvad i har af bud...... hvis der er noget der falder inden for mine rammer.

    hvis jeg lukker explorer.exe, så forsvinder min start menu bjælke i bunder og cpu falder til 0% og alt virker perfekt hvis jeg starter den igen. har kørt norton der fandt en men det gjorde stadig det samme...