Indlæg af SpRite

    Bare sig "Choose another realm" eller hvad der står, så tag et PvP eller PvE realm på listen, bare tag en af dem som ikke er helt prop fyldt. :)


    Hvis serveren er nede, står der tit hvor lang tid. Ellers tjeck http://www.wow-europe.com der kan du se status på de forskellige realms.

    Quote

    Originally posted by Zjapper


    Hvad nu hvis Internettet slet ikke var opfundet og vi befandt os i 1950.
    Tag dig sammen... Så må han tænke først.


    Gå du ud i køleskabet og hent dig en bajer og spil noget wow, det hjælper på stress.

    Quote

    Originally posted by Zjapper


    Egentligt ikke.. Google forslår selv det korrekte ord, Teamspeak.


    Ok - du vinder. :$

    Quote

    Originally posted by Zjapper
    Må ærligtalt være enig med DXC her. Det kan godt være han er ny, men selv nye medlemmer bør kunne bruge hovedet nok til at søge på Google.


    Læg mærke til overskriften, kunne være han ikke kunne stave til det - og så bliver det svært at bruge Google.

    Quote

    Originally posted by Deef
    Hvordan bruger man en hammer?


    Tænk før du spør? Forum er til spørgsmål ja, men der må da være en grænse . :P


    Ja, ok. Det var lidt langt ude.


    Men velkommen til tweak, du må hellere se at komme ud inden de farlige drenge kommer efter dig :ph34r:

    Quote

    Originally posted by tAshDa
    Springvandet lød forfriskende... Det må jeg prøve en gang :hb:

    Tænkte det samme - det må være klasse at tage sig en dukkert efter en tur på diskotek 8o

    Quote

    Originally posted by Pow
    Så vil jeg vælge Night Elf fordi 10% i naturlig modstand
    Undvigelse forøges med 1 % .


    Det er ikke 10%, det er bare 10 points i nature resists, ikke så fandens vigtig.
    Og 1% i dodge er heller ikke det vilde i forehold til 25 eller 35# stun resist, der taler vi IMBA i PvP.

    Quote

    Originally posted by Pow
    Låner lige topic!


    Hvilken lvl vil være bedst at være i når man skal "raide eller intance" første gang? Og hvor henne kan man gøre det?


    Jeg er human warlock!


    Lvl 60, der begynder du at lave 40 mands Raid instances. Men allerede i lvl 16-20 kan du begynde at lave Low Level Instances. Nogle af dem er ret sjove.

    Quote

    Originally posted by argargar
    det funker sku fint ved mig:P altså har aldrig haft det store problem:P jeg pwner stadigvæk alt jeg kommer i nærheden af:)


    /flex