Indlæg af SpRite

    Men før jeg starter..


    Er det overhovedet muligt at spille dette spil uden at være "afhængig"?
    Jeg stoppede før TBC udkom, men jeg har hørt det er blevet mere casual venligt. Passer det? Jeg har ikke i sinde at raide/lave PvE. Så er det muligt at spille uden at være helt dedikeret til spillet?

    Ja, det kunne godt være jeg skulle nappe dem istedet.


    Tak for tippet :)


    Men har et lille problem vedr. min cpu.. Skulle gerne bruge min pc hurtigst muligt, og det er tæt på umuligt at få fat på en E8400. Så burde jeg købe en E6600/E6750 brugt istedet, og spare lidt penge. Og så opgradere senere på året igen?

    Har brugt Mac i et par år, så nu er det tid til at få en stationær igen.


    Den skal primært bruges til spil, musik og internet.


    Har følgende på bestillingslisten:


    Gigabyte GA-P35-DS3, Intel P35
    Intel Core 2 Duo E8400
    2x Corsair TwinX2 XMS2 1gb DDR2
    Inno3D 8800 GT 512 DDR3
    320 GB Western Digital
    Lifestyle Sonata III
    500w Antec
    Plus mus, keyboard og div.


    Jeg springer over det med selv at samle, da jeg ikke rigtigt tør :ph34r:
    Men alt i alt bliver det omkring 6000,- og det er også det mit budget ligger på lige for tiden.


    Er PSU'en stærk nok, hvis jeg kun skal oc'e en smule på GFX'et? Er der andet jeg burde ændre?
    Jeg har bestemt tænkt mig at opgradere senere på året når jeg får lidt flere penge igen. Men som "starter" pc, er den så fin nok?

    Efter 2 dårlige Ebay oplevelser i træk, føler jeg mig nødsaget til at handle i en rigtig butik så jeg kan få noget garanti/kvittering. Men tusind tak for linket, vil lige overveje det.

    Jeg tjekkede også Overclockers for 10 min siden. Og det er virkelig trist at de har fået dem på pre-order. Har ingen pc for tiden, og mangler virkelig en skide cpu så jeg kan få den op og køre. Gider ikke bare købe en e6750, da den koster det samme som en E8400.


    Arhg, sikke et dilemma.

    Står og mangler en cpu som det sidste til mit nye system.


    Mit fulde system består af:


    Gigabyte GA-P35-DS3, Intel P35, LGA775
    2x 1gb Corsair TwinX XMS2
    Inno3D 8800 GT m/ Windcooler
    Antec Performance One P182, Midi, No PSU
    Corsair 550w PSU


    Havde luret lidt efter en E8400, men det lader til jeg først kan få en til Marts (går udfra alt er booket hos ProShop)


    Er der nogen der har idéer til hvor jeg kan købe min processor?


    Eller evt. forslag til ændringer til mit system?

    Dato'en på min kvitt er 02/06/06 men kortet er dårligt nok brugt.


    Jeg er fra Sydsjælland.


    Ikke intra. i bytte.


    Nogle der vil give 1300,- ?


    Hurtig handel ville være godt.

    Subj. sælges. Står som nyt. Kun brugt en enkelt gang.


    Der kan evt følge en Zalman køler med. Skal lige finde den frem.


    Havde regnet med omkring 1400,- til 1500,- ?


    Byd løs. Tilføj mig evt. på msn: mhm.privat[snabelA]gmail.com

    Quote

    Originally posted by KarGa


    Jaja, men hvorfor skal man dog gå efter high warlord? :P med mindre man intet andet har at lave, så blir wow jo et arbejde, hvis man prøver på alt det fis der


    Er helt enig KarGa, og jeg tror jeg vil gå efter at spille som dig. Er lige startet på HHx, så det kommer selvfølgelig i første række, tiden til WoW vil blive efter lektier, kæreste og venner. Men nu har jeg jo spillet et par chars til lvl 60, så det tager vel ikke så lang tid. Men jeg går også efter 0 raids og mediumcore PvP. Så længe man får slået noget vinter tid ihjel er den top dollar.

    Så vidt jeg ved tager det en del af ens fritid at være guild leader ? :b


    Jeg tror bare jeg joiner et mediumcore guild, og tager den derfra. Kommer vel også til at bruge lang tid på leveling på en priest, da det er første gang jeg er healer, og ved at de er lidt langsomme til leveling. :)

    Altså, efter jeg har spillet WoW uafbrudt i næsten 2 år, og raidet konstant, er det gået op for mig det gik over stregen. Men når man har det i baghovedet gør man det vel ikke igen. Så tak for dit råd, tror jeg vils igte efter et ½ seriøst guild, som ikke er hardcore raiders, fordi den verden vil jeg gerne undgå en gang til.


    Men jeg vil da hive det frem igen, og starte fra lvl 1. :D

    Hola,


    Jeg har nu gået mange månede uden WoW (mest pga. eksamener og sommer). NU er den kedelige tid jo startet igen og vejret er begyndt at vende. Jeg har derfor overvejet at hive det frem igen. Men vil bestemt ikke være afhængig ligesom før. Jeg vil bare være casual, og måske raide MC/ZG osv. indtil TBC.


    Nogle der har nogle ideér til at blive ved det casualle, eller bare tips til ikke at blive totalt afhængig? Kan godt være det er noget underligt noget at spørge om, men jeg må indrømme at jeg ikke rigtig ved hvad WoW gør ved en, når man spiller, siden man er så satans afhængig.


    8o


    Nogle gode råd?

    Jeg har et meget mærkeligt problem.


    På min blærbar og min staionær fryser msn 7.5 og live når jeg logger ind. Man når lige at få et glimt af kontaktlisten og så fryser den. Den gør det på begge pc'er, har prøvet stortset alt. også forsk. versioenr af msn.


    Jeg kan godt logge på Windows Messenger, den der helt orginale første.


    Når jeg logger på får jeg ikke fejlkoder eller noget, den fryser bare og jeg bliver nødt til at lave ctrl alt del for at lukke det igen.


    Hvad er der galt?