Indlæg af SpRite

    Det er ikke så meget FPS'en. Den kan jeg godt overleve med.


    Det er mere det der hak ens character laver hver gang du drejer rundt. Og alle ting omkring dig laver også små hurtige hak, det er røv irriterende at kigge på. Så jeg nyder sommeren mens De laver en hotfix :))

    Jeg ved ikke om det passer, men De siger jo det der med at man skal have en orc some maintank, og man skal kaste på Happy Fun Rock ? ;P


    Det var nok bare en joke, læste det ikke helt rigtigt tror jeg.

    Quote

    Originally posted by Mikkel
    .... Hvis du vil snakke om hvis far der kan banke andres fædre, kan du vel bare smutte ind på HOL .....


    HAHAHA :))

    Death & Taxes fra US skulle efter sigende ha' fået Patchwerk ned på 10%. Han skulle vist snart være nede.


    Det er ham der oneshotter alt og alle :D

    Ja, jeg ved godt man sikkert kan finde tråde på wow-europe eller lign.


    Men jeg synes godt vi kunne opdatere hinanden hvordan og hvorledes det går i Naxx.


    Så vidt jeg ved er Anub, Noth og Rev(et eller andet) blevet downet af et guild i US.


    Anub og Noth er i spider wing, og Rev(et eller andet) var vist i en anden wing.


    Del jeres viden :))


    Der er intet bedre end endgame races :p


    EDIT:


    Det var selvfølgelig Instructor Razuvious jeg mente . :))

    Jeg får kortet igen imorgen, jeg regner med at betale det der skal betales, og så gå igang med at teste kortet igen.


    Derefter tager jeg kontakt til forbrugerådet eller lign. hvis der stadig er problemer med det.

    Ups, det glemte jeg at skrive.


    Det er shg.dk og De er da nok de værste hundehandlere der findes. Ikke nok med at dem der tager telefonen er mindre retarede, så forstår De vist ikke at teste et gfx ordenligt. (no offence)


    Men jeg vil da lige prøve at ringe igen og høre hvad der sker.

    Ja, jeg har lige fået en meget dårlig nyhed.


    Landet ligger sådan at jeg købte et 7900 GT. Som I nok ved er der problemer med dem. Mit crashede totalt efter et loop i 3dMark eller 20 min. 3d spil etc etc. Når man så kom ud i 2d, blinkede og dyttede det helt vildt.


    Jeg sendte det derfor til RMA, og her idag får jeg så at vide at De virker perfekt, og nu skal jeg betale 400,- kr.


    Hvad ****** er det for noget **** ?!?!


    Hvad skal jeg nu stille op? Jeg havde testet det i flere pc'ere og samme ting skete igen igen.


    Nogle idéer?


    Jeg er ret pissed lige nu, ikke nok med jeg er helt flad og dårligt nok har 400,- på lommen, så står jeg med et gfx der ikke virker.