Indlæg af pudditang

    jeg har lige fået en linksys WRT54GC ind ad døren.


    jeg har sat den til. og jeg har internet med ledning. men intet trådløst. den lyser i wireless. men min bærbare kan ikke finde noget.


    jeg har prøvet at gå ind på http://192.168.1.1/ for at konfigurere den. der står i manualen, og på nettet, at man skal lade brugernavnet være tomt, og skrive admin som password. men der sker ikke noget når jeg skriver admin. og gør jeg det flere gange, bliver jeg smidt af, som om passwordet er forkert.


    en anden mærkelig ting er, at når setup wizarden når til et punkt (efter man har sat ledninger i og tændt for routere) skal den tjekke ens internet forbindelse. efter at ha søgt i lang tid, siger den at der ikke er forbindelse, og jeg skal kontrollere kablerne. men der er forbindelse! og jeg kan ikke komme videre i wizarden.


    nogle råd og foreslag?


    på forhånd tak

    hej. jeg har netop købt mig en Acer Aspire One A150X. og mens jeg sad og legede med den, ville jeg da lige prøve at sætte et sdkort i den. så jeg trykkede ind på porten. (den port der står SD på) kun med det resultat, at kortet nu sidder ubehjælpeligt fast!


    computeren sagde, som når man tilslutter et usb stik. så den har fundet det. men kortet sidder fast. der er umiddelbart ikke en mekanisme der gør at jeg skal skubbe kortet ind, og så kommer det ud af sig selv.


    er der nogen der har prøvet noget lignende? hjælp!



    ************************************EDIT****************************************



    okay.. en smule panik var der lige. men fik det faktisk ordnet, nærmest samtidig med posten blev skrevet. (dog vha smørkniv!! :oops: )


    anyway. et råd: kom ikke sd kort i "sd" porten på venstre side af din Acer Aspire One A150X...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam


    "den blev ikke solgt alligevel før, så den ryger til salg igen."


    hehe.. wonder why? :crazyeyes:


    ej. jeg har kigget lidt rundt på google i dine andre (tilsvarende) tråde på div fora. at du ikke har fået den solgt er i hvert fald ikke pga mangel på interesse.
    du har vel bare ikke tid til at kigge i dine salgstråde hele tiden. (jeg bød jo sidste gang, både her og gr, og du vender så tilbage en uge efter og siger at den ikke blev solgt, uden egentlig at have kommenteret bud, udover noteret.)


    som sagt før (en del gange) er jeg interesseret. men kan du i det mindste ikke sige om budet er okay, om du venter på højere, om den er solgt osv? så kan vi alle komme videre :)


    mvh pudditang

    wtf? det skal da lige undersøges så. tak for tippet :hb:



    edit: æv.. det ser ud til alt at udsolgt. men stadig, tak for tippet.


    jeg er stadig på jagt :)

    hej. jeg er interesseret i en ps3 40gb.


    andet end standard udstyr er ikke nødvendigt. kvittering er at foretrække, men ikke et krav.


    såfremt der er kvittering, vil jeg gerne give 2500 PP

    ja, hvor længe skal den køre? jeg skrev godt nok også sidst, at jeg var mest interesseret i hurtig handel. (men det er vidst for sent nu.)
    jeg er stadig, som for en uge siden interesseret i den, men er det din egen hbo der ikke er tilfredstillende for dig?

    jeg har selv en computer fra topdata, købt for 2 mdr siden. der er drivere med. de er ikke super gode. (det er gigabit, og jeg bryder mig ikke om deres installations program) men de er med. mine erfaringer er at, topdata er fine at handle med, og når man køber samlede computere, har de nogle af den bedste priser i dk, pt. det eneste jeg kan sætte en finger på, er den såkaldte "støjsvaghed" som de beskriver noget af deres hardware med. den er ikke lige umiddelbart til at finde, for at sige det mildt. det er ikke verdens mest larmende computer, men støjsvag har den nu aldrig været.
    dog har jeg heller ikke købt en computer af deres silence-serie (tror jeg den hedder).


    men ellers er det meste som man kan forvente i en samlet computer. det er noget hurtigt hw der er i, rammene er a-data osv.

    Hmm. Nu virker det så. Der var pludselig en pci-enhed i enhedshåndtering der ikke fungerede korrekt. Så sagde jeg søg efter driver. Og så var det den! Den har ikke været der før nu. Men jeg er glad for det virker.

    Okay... Nu har jeg installeret en nyere version af realtekdriverne. Der skete så bare det, at computeren nu genstarter inden windows åbnes, igen og igen. Jeg kan kun starte hvis jeg starter i fejlsikret, og fjerner driveren. Og nu gør den du også med den første driver der lå på den. Jeg kan ikke installere en lyddriver, hvis computeren altså skal starte. Anyone?
    Edit: jeg har så lige fundet ud af at jeg heller ikke har du der kontrolpanel hvor man kan indstille lydstyrken. Hvordan kan det nu være? Hjælp!

    Præcis! Det er realtek. Men jeg må prøve at gå ind og hente en nyere version så. Mht billedet, så kan jeg slet ikke trykke på noget som helst i de menuer der. Alting er bare gråt, og så står der at intet hw er tilsluttet.

    stikket er så vidt jeg ved i den rigtige udgang (den grønne). jeg har dog prøvet at rykke rundt.


    der kommer ingen fejlmeddelelser. den har bare automatisk pc-speaker på istedet for højtalerne.


    er der mulighed for at hente en anden lyddriver end den medfølgende, og så bruge den istedet? i såfald, hvilken driver?


    det lydprogram/den driver der er med, kan jeg ikke lige huske navnet på. men det er det der med sådan en blå "krabbe" (tror jeg det er) som ikon.


    men når jeg klikker på dem. sker der intet. ingen programmer åbner, og ingen fejlmeddelelser.

    jeg har lige købt denne topdata computer http://topdata.dk/product.asp?product=4565&sub=260&page=1. og jeg har installeret div. drivere fra den medfølgende (skod) gigabit drivercd.
    men når jeg sætter mine gamle, gamle logitech højtalere i: http://www.logitech.com/index.…kers/devices/208&cl=dk,da (er ikke 100% på at det er dem. men det er tæt på!) sker der ingenting. den siger at den har installeret lydrivere. men når jeg trykker på de programmer der medfølger til driveren, sker der ingenting. og når jeg går ind i lyd på kontrolpanelet, står der bare at intet hardware er tilsluttet. jeg har ingen drivere til højtalerne, og det mener jeg heller ikke at der skal bruges. der er i hvert fald ingen at finde på logitecs side.


    i enhedshåndtering står der bare at der er codecs til lyd, og codecs til ældre lyd.
    jeg har forsøgt at installere driverne igen. men det gjorde ingen forskel.
    har i nogen ide om hvad jeg skal gøre? computeren var samlet da jeg fik den. og lydkortet er onboard, så det burde være slået til.

    hej.


    jeg ved ikke rigtig meget om disse 2 skærme. udover at jeg vil have en af dem. men jeg ved så ikke hvilken der er bedst.


    jeg ved at jeg syns den her http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388414 er langt pænest. og jeg helst vil have den.


    men kun hvis den ikke er møghamrende dårlig.
    ellers ville jeg vælge den her http://edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=307883


    den kan jeg jo se er blandt de mest populære. men je kan nu bedst li udseendet på den første. men er den dårlig?

    jeg har længe brugt ati tool til at styre min blæser på mit gfx. men nu vil jeg altså gerne underclocke det. men jeg kan hverken få lov til det, eller overclocking. hvis jeg gør. er det tilbage på standard efter jeg har gemt og minimeret.
    hvis jeg sætter den til at ændrer settings så snart jeg bevæger dem, eller trykker på default, går skærmen i sort. én gang har den sagt at mit chipset ikke supportede det clock changes eller sådan noget. men hvad kan jeg gøre ved det?


    man kan heller ikke underclocke fra ati controlcenter :/

    hej alle. jeg overvejer at skifte til bærbar.
    men desværre er budgettet lidt stramt, og jeg ved intet om bærbare computere. budgettet er ca 9000 kr. (i hvert fald ikke en kr over 10000kr. 10007.75.- vil ikke blive taet i betragning :( desværre )


    men kravet er at den kan spille så meget som muligt. som sagt ved jeg ikke så meget om det. men jeg håber da at man kan få en smule gaming for de penge.