Indlæg af pudditang

    hej. kan jeg godt skifte min router? jeg har en eller anden zyxel som jeg fik fra cybercity. men nu vil jeg gerne have trådløst internet.
    jeg har tilfældigvis en hawking trådløs router liggende. kan jeg bare sætte den i, istedet for zyxel routeren? altså sætte hawkingen i intenet stikket i væggen? eller skal man installere den først?


    jeg aner nada om stort set alt hvad der har med internet at gøre. håber nogen vil hjælpe :)

    :) det ER noget. men igen. jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med "30A @ 12v" for jeg ved ikke hvad det betyder. hvordan kan man se det når man kigger specs på en psu?

    altså.. eftersom jeg jo allerede troede at jeg havde købt en ordenlig psu. ville jeg jo helst give "så lidt som muligt" for en ny.


    jeg har tjekket at kortet bliver varmt. men ingen målere jeg kan finde, kan måle det til over 50 under spil.
    men desværre er det også et kendt problem for x1950pro ultimate kortet. man kan så have sine meninger om, hvorfor det er i handlen, men sådan er det jo bare.



    bukkemand--> lever den op til de famøse 30A @ 12v?


    og hvad skal den koste?

    hej. jeg har jo det her fantastiske GFX, som bare for alti verden ikke vil spille spil uden at lave artifacts inde for et par minutter.


    men inde på sapphiretech, har de bildt mig ind at det er min psu den er gal med. (NorthQ 4775-500BU Ultra Silent PSU)
    de siger at jeg skal have en psu der er mindst 450W og 30A @ 12v. og det er min psu åbenbart ikke istand til.


    men en ny er jo lidt dyr. så jeg tænkte om nogle af jer havde én i ville sælge? eller kendte til en billig der kunne klare skærene?


    mange tak.

    Quote

    Originally posted by joehan
    kun lidt i company of heros og rainbow six vegas.. først nævnte er rammenes skyld og sidste nævnte er dårligt optimeret og kræver røv meget af grafkortet.. så tjaa lidt måske.. men alle andre spil jeg har er det ikke noget problem..


    men tak for svarene.. det anede mig desværre..


    hmm.. du må da køre CoH temmelig hårdt hvis du ligefrem har problemer. på mit gamle A64 system kørte det skam udemærket. jeg mærkede i hvert fald aldrig nogen problemer, overhovedet! jeg har godt nok ikke prøvet på mit nuværende. men det ligner da dit en hel del..

    jeg skal jo vel bare have et nyt kort.. :boxed:


    nå. men der er vel ingen grund til at tage sorgerne på forskud. indtil jeg hører fra dem må jeg jo se om jeg kan få kortet til at køre ordentligt..


    hvorfor bliver det egentlig solgt hvis det virker af bæ ?



    sprox-> håber det er okay jeg låner dit topic lidt. skal nok gå igen :9xo

    WTF!? mit er et sapphire x1950pro ultimate! jeg har haft det i 3 dage, og det kører af ****! er der noegt officielt omkring netip sapphires kort skulle være dårlige?


    nogen der har erfaringer med Getmore RMA? det bliver jeg da nødt til så.. :boxed:




    hov, ja. der er en 160gb hdd i den. ved det er en sata. kan lige åbne når jeg kommer hjem og se om den hedder noget specielt.


    :) og så regnede jeg ikke med at det ville give problemer når det stod i min sig :)


    den ideele pris for mig ville være 3000 kr. så hvis der er nogen der vil købe til den pris, skal i være velkomne. :)


    ps. SKAL der være link? går ud fra at dem der mener de kan vurdere den, godt ved hvad de forskellige ting er. men kan da godt finde dem frem..

    hvor meget kan jeg regne med at få for hele mit system? jeg ved godt at der er lidt ekstra at hente i at sælge i dele. men da jeg hverken ligger inde med kasser eller flamingo, er det nok smartest at sælge samlet. der er en standard 450psu i den, og et ller andet sort kabinet. ved faktisk ikke hvad det hedder. så hvor meget vil i vurdere den til. og hvad tror i en mulig dba/qxl pris ville være?


    det skal lige siges at alt kører optimalt. og det har aldrig været oc'et. hverken gfx eller cpu..


    udover det er alt ca 2 år gammelt. og der er ingen kviteringer

    hej. min kærestes skærm er gået i stykker, så hun skal bruge en ny. den skal ikke bruges til andet end teksbehandling og internet. det eneste krav for den er, at det er en fladskærm. så hvis du har en gammel 15'' eller 17'' stående til et godt stykke under 1000 kr PP så skriv lige.


    på forhånd tak.

    undskyld jeg river op i en gammel tråd. men jeg prøver også at få mit bf2 til at fungere. men det vil ikke rigtigt lade sig gøre. jeg tror heller ikke helt at jeg forstår problemet. min skærm kører 1280x1024@75hz er det dét som er problemet? jeg prøvede at ændre i den video.con fil der er beskrevet højere oppe. men det hjalp ikke.


    når jeg starter spillet blinker skærmen blot et par gange og hopper derefter tilbage til skrivebordet. jeg ville blive meget glad hvis nogen kunne give lidt pointers. tak :)

    det opfører sig fandme underligt det spil. jeg forsøgte at installere det forleden. men når man starter det sker der bare intet. der er ingen ridser i cd'en eller noget. skærmen blinker bare og så sker der ikke mere. lamt..