Indlæg af RAC

    Okay da jeg endeligt har fået købt et 6800 GT kort ville jeg så se det der Shader Model 3.0. Så jeg skyndte mig og hente Patch 1.3 og 1.31 til Far Cry. Da 1.3 er en retail Patch.
    Da jeg så installerede 1.3 så lige når den skal til at kopiere filerne over i spillet kommer der en alarm box op og siger:



    Setup could not find a file on the specified path or disk.
    Please check that the disk is inserted or specify a new path.
    Unable to locate C:\DOCUME~1\"bruger"\LOKALE~1\Temp\_is74\Far Cry (Patch 1.3).msi


    Nogen der eventuelt kender problemet, eller kan hjælpe????


    Edit*:
    Jeg har også prøvet at geninstallere, reparere men jeg tror ikke det er Far Cry det er galt med men selve installationen. Jeg har fundet ud af at Setup filen installere en fil ved navn "Far Cry (Patch 1.3).msi" og den er i den pågældene mappe som den ikke kan finde den i. Jeg ved dog at denn "Far Cry (patch 1.3).msi" fil fylder 69 MB så det må jo være inde i den at alt det gode snask som jeg skal bruge er. Men man kan ikke bare sådan lige åbne filen sådan manuelt. Så hvis der er nogen som har forstand på at åbne *.msi filer så ville det være dejligt :drink:

    Okay jeg har et MSI GF FX 5600 XT hvad vil i skyde på det er værd ca. brugt i 14 måneder og oc'ed en smule men er sat til standard? Har ikke haft nogle problemer med kortet what so ever. Kortet fejler intet. Sælger ikke kortet i øjeblikket. Dette er kun en salgsvudering.

    Nu har jeg flashed mit GF FX 5600 XT til 5600 og mine results er blevet til følgende. Ved det er et skod kort men da jeg vil købe 6800 GT kunne jeg lige så godt OC det gamle så voldeligt jeg kunne.


    Normal GF FX 5600 XT: 6107 points


    Flashed og Oc'ed: 8315


    Og det er testet i 3dmark 2001se


    1024x768
    AA: Off
    Triple buffer
    Compressed


    Hvor mange af jer har egentlig et 5600 XT? Så jeg har en fornemmelse. Lidt surt at være den eneste idiot der har købt kortet.

    Okay jeg har det her GF FX 5600 XT kort, i know it sucks, og jeg ved at 5600 XT er den billige skod version af 5600, og derfor ville jeg lige høre om den kan flashes, om jeg kan yderligere åbne flere pipelines på den, eller om jeg kan åbne for noget med strøm tilførsel så den kan OC's lidt højere.


    Så er det muligt at den vil blive bedre?


    Skal lige siges at den gang jeg købte kortet vidste jeg ikke bedre...