Indlæg af RAC

    Quote

    Oprindeligt indlæg af niller


    nej jeg har slået alle firewaals og antivirus programmer fra...!


    Prøv at slå firewallen fra routeren af.
    Tjek eventuelt for virus og spyware.

    Jeg har gennemført den 3 gange nu, det du gør er at dræbe den første sværm af fjender der kommer i mod outposten, så får du at vide at du skal finde miner og en activater eller noget, så løber du igennem grotten og bruger det våben der "IKKE" har uendeligt ammunition, bare brug løs. Så kommer man på et tidspunt til et crash site hvor man samler de 2 ting op, henne i starten af crash sitet der hvor flyet først ramte jorden da den styrtede er der en shotgun og den gør livet en del nemmer for dig at dræbe de der creeper scumbags! Så er det ellers bare tilbage igen og plante minerne, så pludselig kommer der uendelig mange af de der sorte sataner stormene hen mod outposten hvor det ellers så bare gælder om at pløkke! Tilsidste kommer der en STOR sort myre tank og smadrer porten og så slutter demoen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af tomaszo
    Ok, fandt ud af en lidt underlig løsning, men det er lige meget hvordan, men vedi om BIA understøtter surrond, for det kan jeg sku ikke lige hører, jeg kan ikke hører om skudene kommer fra højre ellre venstre, der er samme lydstyrke i begge hovedbøffer. Men i gta sa, der kan jeg hører hvor lyden kommer fra osv, men ved om der er surround understøtelse i Brothers in arms?


    Kig i din Manual til spillet? Du har vel en manual ik?
    Hvis du har mistet din manual ved et uheld ;) så kig i spillets readme fil ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|
    leadteks 77.77?
    Jeg har bare hentet den på nVidias hompage...


    Jep Leadtek har deres egen "77.77" driver til deres kort! Om det skulle være bedre end standard ved jeg ikke.

    Jeg plejer at for sent den der SP2 af Microsoft, har vist et par cd'er med den efterhånden, det er jo original cd'er.


    Det er jo seføli gratis!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Som jeg skrev tidligere, så skal man installere Leadtek driverne først og derefter Leadtek's WinFox 2.0 bagefter, deri kan du stille alt - også clockfrekvenserne.
    Jeg lavede også et link til hvor det kan hentes. :crazyeyes:


    ;) Havde ikke lavet Quote på dig, hehe ;)


    Uhh btw, havde ikke lige opdaget at der var kommet en Winfox v2.0, så skal jeg igang med at opdatere :P Hvad er egentlig forskellen på gamle og så den nye Winfox?


    EDIT*
    Du er ikke tvunget til at bruge Leadteks 77.77 driver for at kunne bruge Winfox til overclockning. Men hvorfor ikke bruge 77.77 driveren når man nu har et leadtek :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |Mojo|Jojo|

    Det er en del af 77.77 driveren... ellers er det et ukendt program der har downloaded sig selv og installeret sig på min com :D


    Jeg har leadteks 77.77 driver og der er ingen oc i selve driveren, med mindre jeg henter coolbits 2 ;) eller et af de der programmer der kan unlocke alt!

    En af mine kammi'er har et 6600 GT og det synes da at køre fint med næsten alt på high og medium blandning i 1024*768.


    Kan man ikke sætte det op i en højere opløsning uden at det tager alt for meget ydelse?


    Jeg ville da helt klart overclocke det, hvis du er vant til det som det er stock, vil du kunne føle en god ændring ved det oc'et.

    Mit Gamle 5600 XT 256 kan jeg da huske at jeg fik overclocket den helt vildt, samme tid stabil. Kan dog bare ikke huske hvad jeg fik den op på.
    Mener jeg har skrevet det ned et eller andet sted leder lige :P


    Samme tid Flashet til en 5600 så jeg lige kunne trække nogle flere mhz ekstra.

    Det kommer an på om du skal bruge den til performance eller quality og en milliard millon andre ting :T :finger: PWNED :)


    Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg ikke der er nogen forskel på de nye drivere har selv et 6800 GT, vælg den nyeste fra nvidia.com


    Men hvis du vil lægge ud med nogle moddede er der jo altid Omegadrivers.net og DHzer0point.


    NGO synes jeg ikke er så meget specielt ved.

    1337 betyder leet i udtale og betyder i virkeligheden Elite :) Det kan findes i CS 1.6 ved jeg i banen de_dust2 oppe ved Bombested A :)


    Ja og så LQRN også meget spredt omkring på danske servere, i forskellige spil mest CS 1.6/S området.



    389 mil-

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK


    Jeg kører det nu også fint.. 1024*768 medium/high
    så synes nu det virker lidt overdrevet at sige at der skal 2*7800gtx for at køre det helt optimalt.. jeg vil mene et x850xt eller et enkelt 7800gtx ville kunne gøre det...


    Det sted der på dit screenshot, omg det var lidt skræmmende. Man skal spille det om natten med stearinlys , hehe


    Vil dog lige sige at jeg kunne køre demoen på fuld grafik alt maximum :) Undtagen Anti-aliasing som jeg kun havde på 4. Spillet kører strålende :)