Flashing af GF FX 5600 XT

  • Okay jeg har det her GF FX 5600 XT kort, i know it sucks, og jeg ved at 5600 XT er den billige skod version af 5600, og derfor ville jeg lige høre om den kan flashes, om jeg kan yderligere åbne flere pipelines på den, eller om jeg kan åbne for noget med strøm tilførsel så den kan OC's lidt højere.


    Så er det muligt at den vil blive bedre?


    Skal lige siges at den gang jeg købte kortet vidste jeg ikke bedre...

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Okay jeg har det her GF FX 5600 XT kort, i know it sucks, og jeg ved at 5600 XT er den billige skod version af 5600, og derfor ville jeg lige høre om den kan flashes, om jeg kan yderligere åbne flere pipelines på den, eller om jeg kan åbne for noget med strøm tilførsel så den kan OC's lidt højere.


    Så er det muligt at den vil blive bedre?


    Skal lige siges at den gang jeg købte kortet vidste jeg ikke bedre...


    Jeg sidder med et kort af samme type i min lillebrors maskine, så jeg lytter lige med her :)


    Det skulle vel ikke tilfældivis være et Pailt Microsystems (aka Palit Daytona eller noget i den dur) kort vel?

  • Hmm har ikke andet end et reg. nr. men jeg søger lige på google.


    Edit*
    Jo fandt ud af at det var et MSI FX 5600 XT

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().