Indlæg af RAC

    Synes Firefox er for langsomt at starte op og så derfor orker jeg den ikke, IE derimod er hurtig og mere standard. Da jeg brugte FireFox var det nemmere at ændre ting i instillinger, men pågrund af at det var for tungt at loade i forhold til IE er jeg gået tilbage. Vil lige sige at der efterhånden er kommet meget spyware og ad-ware til Firefox :)

    Lad os nu huske på det trodsalt kun er en demo, men af en eller anden grund føles det som et helt spil, jeg mener bare at det fulde spil udkommer den 24 juli ikke? eller var det juni. Så de har nok fikset de eventuelle bugs til den til den tid, håber jeg. Men hvis spillet ikke virker til ens computer har man jo mindre lyst til at spille det.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse


    nej for problemet er at den også går istå på et tidspunkt!


    Til MvK: Skulle det være en anden gang :cheers:


    Fryser den i spillet eller bliver du smidt ud på skrivebordet, eller genstarter computeren helt.


    System kravene er rimelig anderledes, er det mig eller er der også kommet ny grafik motor, synes det er led af dem at gøre sådan at folk med GeForce 4 og under ikke kan spille med længere. Det er jo ikke så forfærdigelig lang tid siden at det var GeForce 4 der var de bedste kort... Eller er det bare mig der bor i en hule...

    Ja okay det lagde jeg ikke mærke til troede du også havde en 6600 GT lagde ikke mærke til din sig. my bad... Så er det jo en hel anden sag. Det lagger altid lige lidt i starten af spillet måske 3 min. Fordi rammene lige skal loade ordentligt ind osv. Kan godt være det, bare lige giv den god tid (hvad der er acceptabelt at vente).


    Han spørger om hvad en udsugningstragt er? Ville jeg også gerne vide, :D

    Kan i eventuelt ikke prøve at sætte ned for grafikken??? Eller prøve jer frem med hvilken grafik setting der trækker hårdest på kortet og så sæt ned for den?


    Kan huske det tog mig en hel dag bare for at finde ud af hvor mit (dumt at sammenligne ved jeg godt) gamle 5600 XT lå henne i grafik settings i Far Cry.


    Alle ting bliver forældet på et tidspunkt, men et 6600 GT er stadig et rimeligt nyt kort efter min mening, tænk på alle dem der har GeForce 2,3, og 4 som stadig ikke har skiftet ud. Skal lige siges at dem er der mange af...


    Se da bare det her gamle GeForce 4 TI det er da stadig voldeligt :) GeForce 4 TI
    Nvidia's tidl. flagskib!!!

    På mit 6800 GT kan jeg køre med det hele på high 4x aa og 16x af uden det hakker. Men jeg ved ikke ikke med et 6600 GT pågrund af det kun har 128 ram :( Prøv at sæt ned for textures bare på medium så skulle det virke og passe med dine 128 ram på grafik kortet :)


    Jeg ville anbefale dig at køre med 77.30 driveren til BF2 Demoen da det er recommended pågrund af eventuelle grafiske bugs og andre problemer hvis man kører med en driver under 77.30..

    Det kan eventuelt bare være nogen der har brugt style Xp og Objectdock og andre programmer :)
    Har selv for en uge siden leget med det så det kom til at ligne næsten helt perfekt med mac men kunne ikke vende mig til det og alting blev for bøvlet, så jeg sneg mig tilbage til næsten standard XP look, med lidt apple panther look :cheers:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    det folk plejer at bruge: win xp .....


    De fleste gør vel, men kender mange der har linux på deres anden pc, Win xp kan man ikke undvære, pågrund af de fleste spil og programmer er win32 eller sådan noget.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Jeg får ny PSU her snart som er lydløs ellers så har jeg 4 blæsere som er 80mm og det er dem der larmer, den køler der sidder på graffikkortet larmer ikke så meget, men hvad kan det ellers være for noget der larmer hvis det ikke er blæserne?


    Kunne jo være din hardisk, sørg for at den er skruet rigtig godt fast så den ikke vibrerer alt for meget i dit kabinet.


    Prøv at lægge liggeunderlag under dit kabinet hvis dit kabinet eventuelt ryster :D

    Jeg kørte med 76.44 og havde lidt problemer med skyggerne og så brugte jeg den nyere 77.30 og så virkede det helt perfekt. Men nogen gange når jeg går ind i driver instillingerne fryser min pc og går ned, så jeg har skiftet tilbage til 76.44 og så virkede det hele godt igen også i BF2 demoen.