Indlæg af dragox

    som overskriften siger:


    Findes der et batteri test program til at teste batteriet på en laptop på?
    Et program der kan fortælle ca. hvor længe batteriet kan leve / altså defekt før udskiftning til nyt batteri


    edit: "batteri levetid" eller sådan

    Quote

    Originally posted by jesdals
    Hvis du købte ArticSilver skal du lige huske at det skal sidde et stykke tid inden det helt sætter sig (ændre struktur) = giver den maksimale køleevne, men bare lad maskinen stå og køre natten over.


    oki, det viste jeg ikk.
    Men den har kørt nogle timer allerede, og den køler fint på 58 grader under press :)

    så vover vi det samme :9xo


    Jeg regner med at få den nye køling hjem i dag, så tjekker jeg lige om det er sat helt skævt sammen.


    Og så har jeg også lige bestilt denne CPU køler alligevel - fra SHG = 449DKK ;)


    Så glæder mig til kl 17 hvor jeg skulle have det hele hjemme :D

    jeg savner lidt at der aldrig står hvad de passer til og hvad den kan køle ned, så jeg googler lige lidt omkring de 2.


    Desværre har jeg bestilt Arctic Cooling NV Silencer 5 revision 3 = 150,00 KR.


    Arctic Cooling
    Kan se orginal grader ligger omkring 50 grader, så sjovt min er 110 på belastning :boxed:
    81 grader bare i windows 8o
    (Håber sku et sted at det er temp. måler der ikke virker på GFX kort :roller: )


    Anyways, kan se den CPU køler kunne være en effiktiv køler. Den vil jeg kigge lidt på

    Davsen.


    Jeg stenede lidt rundt på nettet og blev enig med mig selv om at det var længe siden jeg havde købt noget wired til min pc :)


    Så en smut forbi studiedata for at kigge lidt på køling til pcen derhjemme.


    1 x Zalman ZM80C-HP VGA Heatpipe Cooler (0010300030020) = 125,00DKK
    1 x Articsilver = 150,00DKK
    2 x IDE kabel, Round, 60cm, Sølv (0095080000001) = 40,00DKK stk


    Articsilver
    IDE



    Enlig ville jeg helst have en bedre CPU køler, men synes ikke rigtig der var noget der faldt mig ind.
    Har dog købt lidt nownoise køling for at gøre pcen lidt mere 'svag' i det.


    CPU køling er: zalman som kører på 2400rpm


    Nogen bedre forslag til CPU køling? - helst lownoise/bedre køling



    EDIT: Nye links pga fejlkøb af GFX køler
    RØD = fejlkøb :ph34r:

    jeg havde engang et program som kunne finde trødløse netværk blot ved at have det åbent og køre en tur f.eks.


    Nogen der kan huske hvad det hedder?


    (den logger både sikret og ikke sikret netværk)


    Edit: jeg redigere lige lidt i det da det kan misforståes!
    Leder blot efter et program der automatisk søger efter trådløse netværk automatisk i stedet man skal bede den søge manuelt.
    Når så de kommer uden for rækkevide bliver de ikke slettet men de går offline i stedet.
    Havde engang såden et program, men har mistet det efter formateringen