Indlæg af dragox


    aaah.. lylyl..


    Det er ingenting hvad jeg bor i :dots:
    Jeg flytter selv til en anden lejlighed D. 1 marts pga hele vores egendom er ved at falde fra hinanden.
    Jeg skal kun betale indtil den måned jeg flytter, så får jeg det hele tilbage.


    Jeg har desværre ikke billederne ved mig (er på arbejde) Men forstil jer fugtskader, masser og vildt mange revner i væggen.
    En trappe der er ved at flade ud af væggen når man går på den (Jeg bor på 3 sal :s)
    og atter at skæve døre.


    Kommunen skal erstatte hele bygningen pga. de er ved at bygge noget nyt ved siden af, hele bygningen har givet sig pga. det pis byggerri.
    mm.. plus samtlige mine 7 vinduere i lejligheden er punkteret :boxed:


    EDIT: og nå ja, Vores soveværelse er 10-14° om natten pga revner og isolering er faldet væk pga byggerriet. Så mig og damen sover inde i stuen på 2 madresser indtil vi flytter ud (Det har vi gjort i 14 dage nu) ... gæt hvem der er syg mindst 1 gang om måneden :/

    Hvordan har de fundet frem til dig?


    hm, ligeud sagt.
    Jeg forstår ik din overskrift.


    Du er blevet tiltalt for dankort svindel, men du sidder bag "sikkerhed" som du siger.


    Kan ik se hvad det har med dankort svindel at køre.
    Jeg ser der mere som at "en person" har anskaffet sig oplysninger om dankort nummere og brugt dem på nettet.


    Men også være jeg tager fejl? :)

    Jeg ved ikk helt hvor jeg sku ligge dette forum. Men ligger den her :P


    Jeg har lavet nogle 3D billeder i photoshop for nylig og vil gerne vide hvilken der er bedst (jeres mening selvfølgelig) :)


    Her er link


    Min egen favorit er "udslaglynild.jpg"

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    hmm kan det være at dit grafikkort ikke kan køre de detaljer. Eller har du instaleret directx 9?


    man kan godt se hvem der ikke følger med i debatten ? :)

    mm. Jeg købte pakken counterstrike source


    Der er en INSTALL og en PLAY disk plus en extra cd med Halflife 2 med nogle film i udgave *.exe


    Den video/advance som der er billede af længere oppe har jeg ikke. og slet ikke i grå/sort design.


    Mit ligner normalt design som cs 1.6


    måske er det bare C:Z jeg har købt.
    Men jeg køber alligevel snart HL 2 så det kommer vel ud på ét ?


    Jeg har ikke den orginale kasse ved mig lige nu, da jeg er på arbejde. Så jeg må tjekke når jeg kommer hjem.


    Men C:Z er cs, bare lidt anderledes?
    og cs source er: vand-plask, tønner og alt det grå design der?

    Hvis ram var defekt ville den bibbe ved opstart.


    Jeg tror simpelt at han skal prøve at installere hans windows igen.


    Han skrev:
    har lige formateret og kan ikke ligge flere ting ind på hdd.


    Mit svar:
    Installere windows igen. (har set før at det er belvet installeret forkert)


    Jeg vil gæt på at dit windows er blevet installeret med fejl. (sker ca. 1 ud af 1000 gange)
    Bare et forslag ;)


    jeg begynder snart at whine hvis der ik er nogen der svare :dots:

    Nu har jeg enlig taget mig sammen til at købe det "nye" counter-strike source, for at nye grafikken :)


    Mit spørgsmål er, hvor fanden slår jeg alle detjalerne fra?
    Jeg ser ikke røj når man skyder ned i jorden, ser ikke vand sprøjte op når man skyder i vandet (aztec f.eks.) Ser ikke de dejlige tønner man kan skyde og kaste væk med HE's.


    Kort sagt - Hvor er mine detjalier?
    Jeg har endnu ikke prøvet at bare create en over LAN endnu, da jeg har en info om, om det er noget "serveren" man joiner kan slå de detjalier fra?


    Ellers, er her nogen der kan hjælpe med at sætte mit source op i flot grafik? :T
    :camp:


    Har kigget under optiens og advence, men ser intet med detjalier..

    Ja, overskiften siger det selv.


    Jeg har nemlig siddet og overvejet et stykke tid om jeg ikke snart sku have en vandkøling. Men det er lidt svært at finde ud af hvad man skal have når der ik blivet lavet nogen Test på de nye Vandkøling systemer.


    Kunne være rart at vide hvad man skal tage til en 3400 P4 af vandkøling kit.
    Og da jeg hader larm, skal den være lownoise ;)


    nogen idér/forslag?


    og til vores kære admin til tweak. Flere test af vandkøling :D

    jeg forstår ikke hvorfor fanden du ik bare sletter den installision du har lavet på dit C Drev. (afinstallere hl2 fra c drev) og installere det igen, bare på dit E drev:


    Dit windows kan godt finde ud af hvor det ligger.
    Det har ik noget at gøre med valme mappen. Når du installere noget kan du normalt selv vælge hvor det skal ligge og kalde det hvad du vil..!



    http://www.html.dk


    html, xhtml, css, asp og php