Indlæg af AbeTis

    Hej...


    Håber I kan hjælpe mig lidt på vej.
    Har haft AVG et stykke tid nu, men er simpelthen blevet så træt af, at jeg ikke bare ved et enkelt "Exit" eller noget ikke kan lukke ned for samtlige stationer på det. Så skal man ind i services, nogle gange genstarte osv. osv.
    Rimelig tidskrævende og irriterende... Det fungerede sådan set fint nok, rent anti-virus mæssigt, men det der har jeg bare brug for at kunne gøre nogle gange, da jeg skal bruge fuld skrald på min computer.


    Så jeg skal bruge et nyt, som er gratis, og som man bare kan lukke HELT ned for nemt og enkelt, når man altså har brug for det.


    Er det noget der findes, eller... ? :)



    På forhånd tak.

    Hey


    Jeg har et lille problem. Har fundet en rigtig fed t-shirt(med halvlange ærmer) som jeg så meget gerne vil have, (billed nedenunder)


    Jeg kunne godt tænke mig den i sort og måske andre farver. Men syntes bare ikke rigtig jeg har kunne finde dem. Har kigget på smartguy.dk, men kunne ikke rigtig finde dem.


    Så derfor, er der nogle herinde som kender til steder hvor de sælger sådan nogle t-shirt?



    Håber i kan hjælpe! Go' sommer!

    Hey tweakers :)


    Har et lille "problem" hvis du kan kalde det. Jeg har et lille værelse, godt 8-9 m2. Ikke meget, så jeg må bruge pladsen fornuftig.


    Har et anlæg som er forholdsvist godt, gav 15.000kr for det, så det er udemærket. Derfor vil jeg også gerne have den optimale lyd ud af det, når jeg sidder ved computeren, hvor anlægget er sluttet til.


    Pt. ser værelset sådan her ud: (billed nedenfor)


    H1 og H2 er hvor højtalerne står lige pt, og FS er forstærkeren. Den runde blå cirkel er hvor jeg sidder normalt. Men har lidt på fornemmelsen at det ikke er en optimalt opsætning, med hensyn til hvordan lyden er for mig, når jeg sidder der.


    Så tænkte på, om der er nogle retningslinjer, om hvordan det skal stå, for at lyden er optimal?
    Eller om i kender noget til det, og vil dele ud af jeres erfaring.


    Håber i kan/vil hjælpe :)


    Mads

    IE8 på min stationær, tager ca. 12 sekunder om at åbne selve IE og så loade google.dk..


    På min bærbar, sker det på få sekunder.


    Det gik altså meget hurtigere med IE7.

    Hey..


    Har her tidligere i dag, da jeg skulle installere mozilla, prøvet at fjerne nogle spil. Det lykkedes som sådan også. Men, da jeg så gik ind i Spybot og brugte Secure Shredder for at fjerne nogle fonts i et spil, som jeg ikke kunne fjerne på normal vis. Efter det, fuckede det hele op, fonts i hele windows blev ændret, og blev nød til at genstarte. Nu er det så permanent, og ret irriterende.


    Er der nogen der har prøvet det samme, og eventuelt hvordan man ændre det tilbage?


    Håber der er nogen der kan hjælpe :)


    Tak tak



    EDIT: Har lagt mærke til, at på alle forums, så er meget af den tekst der er , f.eks. det folk selv skriver, står med kursiv. Mærkeligt, har ingen anelse om hvorfor dette er.. :S

    Hey..


    Har hørt en sang i radioen et par gange, hvori musikken fra "Sweet Home Alabama" indgår. Kan ikke huske teksten eller noget, kun musikken er fra den sang.


    Nogen af jer herinde som ved hvilken sang det er jeg taler om?


    Tak på forhånd

    Hey


    Jeg har lige fået ny computer, og dertil 2 nye harddiske. Jeg får så installeret XP på den ene, og man kan så se den i "Denne computer". Men jeg kan ikke se den anden. Min tanke var så at det var fordi jeg ikke havde fået formateret den til NTFS, hvilket jeg så troede jeg kunne gøre via XP-cd'en og så ellers formatere den ligesom jeg gjorde da jeg skulle installere XP. Men jeg kan kun installere XP på ny, eller reparere XP. Så hvad dælen skal jeg gøre for at få det til at virke ? :)



    På forhånd tak.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Godt nok næsten 10 år siden jeg så den, men husker den som en af de bedre jeg har set (uncut version)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Event_Horizon_(film)


    Den er også pisse fed, det vil jeg gerne give ret i.


    De fleste gysere nu om dage, handler kun om blod, indvolde osv. det er der sku ikke noget uhyggeligt i.


    Men ja, har hørt godt om de japanske versioner af "The Ring", "Dark Water" osv.. de er sindsyge de japanere!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dk-tcg-player
    Hehe....folk har ret til deres mening.
    De sælger dog stadig, ellers ville prisen ikke være steget....for et år siden kunne man købe det til 4500 kr. i butikken, nu koster det på den anden side af 6000 kr i butikken.


    Helt sikkert ;)


    Men håber da du får det solgt.. Der skal nok være en lille geek som plager sine forældre :razz:

    Det er stadigvæk imo det dummeste man kan gøre. Give 4700kr for et mount som ikke kan noget, et almindeligt mount ikke kan. Det virker bare helt grotesk i min verden. Så hellere bruge de 4700kr på noget man rent faktisk kan bruge i det virkelige liv.


    Ikke sagt jeg ikke spiller wow, det gør jeg skam. Men det der, er det dummeste jeg længe har set og hørt.


    Men nu er det jo et videoklip du skal se, tror du ikke på det?`Ser da temmeligt ægte ud for mig.