Indlæg af AbeTis

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil


    Hvis du har 500 bananer og forstækeren har en optisk indgang, ville jeg købe et optisk SPDIF kabel, så undgår du alt det andet der ;)..


    (evt. købe et lydkort, hvis du ikke har det i forvejen)..


    Har den desværre ikke (NAD C372), så må nøjes med sådan en isolator der. Men tak for svarene, den må jeg jo ud og købe så :)

    Hey..


    Er begyndt at kunne høre en del skratten når jeg hører musik, og når der intet bliver spillet.. Men at have læst, det er den forskel på strøm der er fra computeren til anlægget.
    Og til det skulle man så have en ground isolator mener jeg det hedder, for at få det væk.
    Fandt en på hifi-klubben, men på det tidspunkt havde jeg ikke lige penge til at købe sådan en, men det har jeg nu..


    Men nu har hifi-klubben så bare ingen mere, fair nok..
    Ved der sidder en del hifi entusiaster herinde, så ville lige høre hvilken en i vil anbefale?
    Helst ikke noget rocker dyrt halløj, men omkring de 500 bananer, plus minus nogle hundrede.


    Håber i kan hjælpe :9xo

    Skal selv et smut derover med 2 venner og se det.. glæder mig sygt meget, skal nok blive spas :)


    Men mener DR1, sender det på næste torsdag.. så intet direkte tv desværre.

    De serier jeg ser lidt af lige pt;


    X-files
    CSI
    King of Queens ( har alle sæsoner, så klikker igennem de sjove )
    Venner
    Eureka ( Er startet på DR1, men de er langt bagefter)
    Smallville ( Hvis du er til supermand )
    Rap fyr i L.A
    According to Jim
    Band of Brothers
    Alias

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dumpen
    Nu der så lige en der har indrømmet han har stjålet 80.000 fra et pengeskab >.<


    Håber da politiet tager en lille snak med ham bagefter så :pokey:

    Hej


    Jeg har fået mig et nyt 42" Zepto tv. Da jeg samtidig har et godt anlæg vil jeg selvfølgelig koble tvet til stereo forstærkeren.. Det virker fint når jeg skal se TV2 eller DR1, men når jeg så skal se en dvd på min xbox 360, som er sat til tv'et via HDMI.. Når jeg så vil have lyd fra tvet over på mit anlæg, så er det lyden fra TV2 eller DR1 som jeg hører i stedet, og ikke fra xboxen..


    Det virkede før, da jeg havde et 32" stående, men ikke nu..


    Nogen der kan kaste lys over dette problem ?



    Tusind tak

    Hey..


    Skulle spørger for min bror, om der er nogle herinde som kender til et matematik program, som kan lave mellemregninger samt grafer, hvis du skal løse en ligning.


    Vi har MathType, men det kan ikke de nævnte ting, så ville lige høre om der er andre programmer som er gode til sådan noget..



    Mange tak.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-


    Præcis, i morgen er blot den første gang et partikel færdiggør en hel omgang i LHC'en. Det er først den 21 Oktober(?) de laver selve partikelkollisionen.


    Noget i den stil..


    Mener at de sætter den igang idag ( onsdag ).. Men da de partikler de skyder afsted, skal op på en hastighed nær lysets hastighed, så tager det altså lang tid. Det er ikke bare noget man lige gør. Derfor det rigtige brag af partiklerne først sker i oktober.


    Det er jo magneter de bruger til at få dem op i fart, det tager lidt tid.. Men det skal nok blive skide spændende.. jeg glæder mig!

    Hmmmm...


    Er begyndt at bruge citater fra Casper og Mandril aftalen meget...


    Like:


    "På piiiikken!"
    "Jaa, det kunne du tænke dig, hva?"
    "Det skal du nok ikke regne med"
    Og så bruger jeg ordet "Jen".. skal bruges istedet for "Jeg".. "Jen er jo syg!"