Indlæg af AbeTis


    Selvfølgelig bliver interiøret lidt slidt, det kan man jo ikke gardere sig imod.. Men ellers holder alt som det skal.. Slid dele skal selvfølgelig skiftes, bremser, dæk osv.. Men vores har kørt 450k km nu, og der har elektronikken ikke fejlet på noget tidspunkt endnu.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Skulle have været på arbejde lørdag, men det er aflyst, da jeg ikke kunne få folk nok til at komme og hjælpe, så jeg må nok i stedet kaste mig over rengøring samt tøjvask. Lørdag aften tager jeg så om til en kammerat og fejrer, at han er blevet udlært.


    Søndag står den på biograftur da jeg skal med min ene niece, mine tre nevøer, min søster og min svoger ind og se Kung Fu Panda. Det er vist sådan en rigtig søndagsting.


    I skulle hellere tage ind og se Wall-E... Den er 10 gange bedre end Kung Fu :)


    Imorgen har vi jibulæums fredagscafe på skolen, så der skal vi drikke os lidt småfulde, og så ud og skyde lidt pool bagefter.. lørdag og søndag er ikke fuldt planlagt endnu.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx


    Eller bare rent vodka, hvis altså man KAN drikke det, det er der ikke alle der kan, på den anden side er det mega sjovt at få en eller anden wannabe unge til det :P


    Derudover er alm COCA COLA det eneste der holder, ikke noget med pepsi, light, zero, vanilla (bvadr). Hvis man endelig vil ødelægge sit cola, så lav en coke float ved at smide en kugle vanilleis oveni.
    Hvis jeg trænger til en afveklsing, så køber jeg Schweppes Lemon, den er så dejlig syrlig


    Lyder endnu mere skummelt end Vanilla Coke :boxed:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SenZer
    Hvis jeg var dig vil jeg gå ind på bilgalleriet. og kikke efter samme bil.. på den måde kan du finde dig nogen fælge som er flotte til bilen :) 16 tommer :P baah tøsse størelse :D du skal da ha nogen 18-19 tommer :clap:


    kan ikke forstå når han nu har brokket sig over :offtopic: at folk skal blive ved at med køre rundt i noget andet. alt det andet må man skrive i en anden tråd.


    Store fælge er fede, ja... Men det går meget ud over køre komforten desværre :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    :clap: så er den irriterende møgunge, som alligevel altid får ret :D:D:D:D:D:D scoret sig en flot titel som "Tweaker"


    HURRAY


    Tillykke, du gi'r lagkage!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac


    ...bortset fra det så får du uden tvivl en susen i højttalerne ved at bruge sådan noget som en computer som signal kilde, derfor har jeg en DAC på som mellemled, der kan jeg køre optisk ud og RCA videre, dét er den eneste rigtige vej at gå (foruden at jeg forøvrigt også har et støjfilter på ledningen til DAC'en, bare for at være helt i orden)


    Det syntes jeg så ikke jeg kan høre.. kun hvis jeg skriver rigtig højt op..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC



    okay.. Jeg har nu aldrig haft nogle problemer, har min forstærker og højtalere direkte til mit lydkort. :)


    Det er når det tilsluttes.. Hvis din forstærker er tændt når du tilslutter den din computer, kan du risikere at brænde dine højtalere af..

    Kan også kun sige, lad vær.. Begge mine brødre har gjort det, og fortrudt det meget.. Min ene bror har lige fået sin kassekredit på 20k væk, og har nu +penge, efter 4 år..