Indlæg af jK^

    Nej var jeg lidt bange for, smider lige Proshop en mail imorgen for at høre dem ad - ellers er det vel tid til at kigge sig om efter noget nyt grej

    Hej,


    Jeg har et Radeon 5850 købt den 24-1-2010 fra proshop, jeg har skiftet køler på det for noget tid sidden og kortet har altså virket upåklagetligt.


    Så pludseligt idag stod computeren tændt og virkede, jeg gik fra den imens den stod kørende og da jeg kom tilbage var skærmbilledet underligt fucked så jeg genstartede, men efter jeg trykkede på reboot knappen, ja så kom der aldrig noget billede på skærmen mere så jeg gik self igang med at tjekke hvad der var galt og det viste sig meget hurtigt det var GFX kortet der var stået af da alt virkede da jeg skiftede til mit gamle kort.


    Spørgsmålet er så bare om min reklemation stadig dækker mit kort da jeg har haft skiftet blæser på kortet, og jeg har ikke den gamle blæser mere da jeg smed den ud for længe for siden? kortet er jo knapt et år gammel.


    På forhånd tak!


    jK^

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dasjap
    Jeg har problemer med at gemme favoritter, vi har en klan server og har added den flere gange men den findes ikke under favorites. Er der andre der har samme problem?


    Ja jeg har næsten samme problem, min favorits liste forsvinder hvergang jeg restarter steam af en eller anden grund :S

    Dungeon Defenders (når det udkommer, skulle være kommet i starten af nov. men ser ud til de har udskudt det til januar :S)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Apprentice
    Der kommer en opdatering i weekenden der skulle hjælpe gevaldigt på performance ;D


    Heldigvis for mig, har jeg en så syg computer at den er fuldstændig ligeglad :b Jeg kører alt på absolut maksimale indstillinger ^^


    Det fløjtende lige gyldig hvilken spand du har, folk med de vildeste computere har problem og folk med det dårligste spiller det fint og visa versa... det har intet med din computers specs at gøre det fejl der er / har været ;)

    Efter lidt søgen kan jeg se din skærm udnerstøtter 1920x1080 @ 75Hz.. så mit gæt er du har sat den til 60 Hz i dine windows indstillinger...


    En skræm der klarer 205Hz i 1920x1080 eller 1920x1200 tror jeg ikke existere til os dødelige mennesker ;)

    Den er ikk 205 Hz i alle opløsninger men sikkert i den laveste, jeg gætter på du spiller i 1920x1200 lige som jeg selv og der er din skærm 60 hz ;) så nej den er ikke gal

    Nogen gange er det okay at holde sin mening til sig selv... Man kan sagtens tale pænt selvom man er stærkt imod det han har gjort...


    Er personligt selv meget imod cheaters og kunne aldrig finde på det, derimod er det meget sjovere at nakke dem eller finde en anden server... Jo der er folk der snyder men så mange af dem er der sku heller ikke, heldigvis har jeg kun mødt 1 i Black ops og han blev banned promte ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af X3N4T3


    Mener ikke der er en benchmark funktion, du kan enten gå ind i recent matches, og så afspille videoen (læste en der gjorde det) eller gå ind i en multiplayer, trykke ½ knappen og skrive "/cg_drawfps 1".


    Min er heletiden på 60 FPS, selvom at jeg har sat max FPS til 150, men det er pga. "Vertical Sync" begrænser spillet til 60 FPS :)


    ahh V sync begrænser ikke din FPS til 60.. V sync betyder din FPS kan maks være den samme opdaterings hastighed som din skærm (Hz) ergo din skærm sætter grænsen da den køre 60 Hz, ikke Vsync i sig selv, min køre langt mere da min skærm opdatere hurtigere :)


    Og så lige en ting til hvis du vil "teste" så køre man uden V sync da det begrænser din optimale FPS (:


    Edit: Stavebøf

    En lille ting so gav mig knap 40fps yderligere er denne lille CFG ændring... gælder også i MP delen


    seta r_rendererPreference "Shader model 3.0"

    Efter en del CFG tweaks, nogen indstillinger i windows og en ny blæser til mit GFX så kører det med meget lidt stuttering ind imellem ellers 90+ FPS i 1920x1200 så det jo ganske fint, men den første uge var det umuligt at spille pga memory leak og andre ting de dog har fikset lidt af....


    Men spillet i sig selv er nu meget godt, dog sys jeg stadig der er en del hitbox problemer og allerede nu er der indlysende cheaters fremme og det mega træls da spillet er knap 14 dage gammelt :S

    Har også samme problem med lag og det er bestemt ikke mit system der er noget galt med, hvis man googler lidt rundt er der rigtig mange der har problemer med det, spillet springer for mig fra 90-100 fps til 10 fps og det er ligemeget med opløsningen og om jeg er i nærheden af en stor kamp eller mange folk...

    Micro four-thirds teknologien som olympus/panasonic og nu sony bruger er jo spejlrefleks uden spejl og tager billeder på højde med Nikon D5000/Canon EOS 500d.


    og her kan Canon's G11 altså ikke helt være med, selvom det er et godt kompakt kamera :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af hfriis
    hva drenge hvad med bare at fise udenfor og få lidt sol.... ;) :dance: :pokey:


    Det bliver det jo absolut ikke koldere af! - mig selv ja jeg arbejder indenfor og kan faktisk ikke tåle solen særlig længe af gangen :/

    Ja der kommer en 100-400 f: 4,5-5,6 L IS USM men der går noget tid endnu inden den sees i handlen...


    Prisen ja den kan jeg ikke sige noget om og prisen falder nok ikke gevaldigt på den nye - man kan jo tage et eks. på deres macro... jo den faldt lidt men det var altså ikke det vilde, bare fordi der kom en ny ;)


    også vil jeg da lige sige at 100-400mm er ikke langt fra en 400mm fast, i billed kvalitet - man skal kigge længe efter at se forskel, men ja, der er forskel men til ganske "almindelig" husbehov, ja der kan hr og fru jensen ikke se forskellen, og jeg vil vædde med at langt de fleste her på sitet heller ikke kan se forskel, med mindre de får at vide hvad billederne er blevet taget med ;)


    70-300 fra canon er et fint objektiv, og laves også af sigma med OS som også er et fint objektiv til lidt billigere penge :)