Indlæg af jK^

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|


    Helt ok at du ikke kan lide det, gudskelov er vi alle så forskellige....


    Ja, der er ikke så mange tegninger tilbage på dette billede, meget er forsvundet under komprimeringen, billedet jeg jeg har fået printet på 30X40 Lærred er noget helt andet om med masser af tegninger.


    Ja det kan selfølgelig sagtens være .jpeg komprimeringen der har taget det meste er det, det er desværre set før :/


    Og jeg kan jo somsagt godt lide motivet :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pinky


    Ser det ikke bare sådan ud på grund af redigeringen?


    Det da fuldstændig lige meget om han selv har skruet for meget op for lyset i PS eller om der har været for meget lys på fra hans flash, det er overbelyst uanset hvad og jeg syntes virkelig det synd at tegningen i huden på pigerne er næsten helt væk..


    Jeg bryder mig ikke om det - ellers er billedet jo sødt ;)

    tja billedet er jo da ganske sødt men der er så mange steder i deres hud at de er overbelyst, ser helt udbrandt ud :o

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AffenKatzen
    Hvis der var flere penge til rådighed ville jeg hellere tage et GTX 570 end 8 GB ram, da jeg ikke kan se hvad man skal med så mange ram i en gaming pc.


    Ehmm det kommer jo da helt an på hvad man spiller af spil :O


    Et spil som Civ5 i de HELT store maps, der kan 4gb ram ret nemt komme til kort - med mindre man ikke har noget imod at vente :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ThyzoN


    Du er en meget vis mand :)
    Lyden stoppede da jeg satte fingeren på.
    Hvis det bare er blæseren, så prøver jeg da lige at bestille en ny :)


    Erfaring :P ja skifte blæseren ud er løsningen :)

    Det lyder som om din blæser er ved at stå af, det plejer denne lyd at indikere specielt når den stopper når den har kørt lidt :)


    Du kan jo bare prøve starte din comp op og sætte en finger på blæseren så den stopper et kort øjeblik, så kan du jo hurtigt høre om tik lyden forsvinder :)

    Det giver jo næsten helt sig selv, når du tager en lyd test så afspiller du et stykke "surround lyd" hvorimod at afspiller du en normal cd eller noget mp4 som er optaget i stereo så afspiller den kun på de 2 front højtalere ;)

    En SSD! til OS også ville jeg tage et 5850 eller 5870, jeg ser absolut ingen grund til at have bedre GFX kort.


    Jeg kan snildt trække CoD: Black ops i 1920x1200 med 80-100 fps og stortset alt slået til med 5850...


    Tænk over hvilke opløsninger du spiller i :)


    Uanset hvor mange penge du smider efter en computer nu, så vil GFX kortet ALTID være flaskehalsen i dit system som det ser ud nu, derfor ser jeg personligt ingen grund til at købe virkelig high-end GFX kort nu tildags da mindre kort sagtens kan trække de fleste spil fuldt ud.


    Tag evt. et kig på min signatur.

    No offense, men:


    1. billed kvaliteten er så dårlig det svært at læse hvad der står på dvderne.
    2. LANGT de fleste dvd film ligger på hovedet så man skal enten vende billedet eller sit hovede for at se hvad du har.


    Hvis du gjorde noget ved disse 2 ting, ville du sikkert have større success med dit salg :)


    Go jul!


    Og dette var en tråd om surround sound, ikke stereo :) han mangler stadig 1 center, 2 sateliter og en sub for at det er surround og det får han for måske 3-4k brugt oven i måske ;)

    Well jeg kender ikke til "all in one" surround anlæg, men ved da de findes - men set ud fra et par af de ting du siger som "bruges til at holde fest" og "go lyd" så har vi bestemt ikke samme opfattelse af go lyd ;)


    Lyd kvalitet og pris hænger MEGET ofte sammen, hvis du valgte at købe en reciever og nogen højtalere så ville man ofte bruge et optisk stik til at forbinde både din playstation og din PC til din reciever for at opnå surround, man kan også gøre det på andre måder men jeg er ret overbevist om den mest normale måde er via optisk kable...


    Men vælger du at købe hifi så får du heller ikke rigtigt noget til 5.000 :o


    Også kan jeg jo sige at du kan bruge din Ps3 som media extender og du kan afspille musik/film osv via den fra din pc, samtidig med at den faktisk er en ganske udemærket afspiller :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse


    50% mere? 5870 og 6950 koster stort set det samme. Har haft et 5850 men det solgte jeg igen


    Ja og 5870 performer jo sjovt nok også bedre end 6950 ;) sammenlign 5850 med 5950 og 5870 med 6970 ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    de nye kort scaler også en del bedre i crossfire og ringere ydeevne? 69xx er da hurtigere end 58xx


    JA 69xx er LIDT hurtigere end 58xx serien og koster næsten 50% mere og det er faktisk ikke alle tests hvor 69xx er hurtigere, man skal jo også lige tænke på de fleste test tager udgang i 1gb 58xx kort og 2gb 69xx kort

    Også er den rette sektion på forummet nok også en go start..


    Prøv Hardware og tilbehør, i stedet for foto og grafik :o godt nok er det noget til et grafikkort du spørge på men det er stadig en hardware ;)

    Man kan i nogen spil ændre Hvilket DX udgave man vil køre med men det er ikke særlig mange spil - om man kan i arma 2 aner jeg ikke, men jeg ved at spillet er ret krævende ;)


    Din PCs specs ser ganske fine ud, det kunne være du evt. har et driver problem?

    Noget der er vigtigt når man kigger på PSU'er så er det faktisk lige så meget om det er en "true power" PSU som rent faktisk levere varen eller ikke, så det næsten fløjtende ligegyldig om den er på 520W eller på 1200W... problemet med "billige" PSU er at de langt fra levere det som "750W" lyder til at være...


    Jeg har en ældre Chill innovation 520W True power PSU som den gang var forholdsvis dyr og den levere stadig nok strøm til mit system der kan ses i sig...


    Lang historie kort, spar ikke penge på den PSU ;)

    Jeg har personligt lige upgraderet fra en C2D E8200 til i5 760 samt Asus P7P55E-LX samt nogen nye kingston DDR 1600 ram og må sige det er en HELT anden verden, men det hænger nok også lidt sammen med at nu får min SSD disk til sin ret så min computer er virkelig blevet hurtig :O


    Gad ikke vente til efter jul ;)