Indlæg af jK^

    Undskyld jeg siger det sådan her, men om du vælger Canon eller Nikon er hips om haps - hvis du har adgang til en masse Nikon objektiver, ville jeg da klart vælge Nikon.


    Du skal gøre op med dig selv om du vil have fullframe (D700) eller om du kan nøjes med en crop sensor, og billed kvalitets mæssigt er D90 og D300 ikke så fandens langt fra hinanden, D300s har dog noget større hastighed samt bedre AD konverter hvad angår støj.

    Hvis i teorien, der ikke var nogen former for køling, det indebærer også den temperatur og flade areal et apperat har (ja der er forskellige størrelser på alle apperater og jo større areal jo mere køling)


    Hvis dette kunne lade sig gøre så ville man kunne bruge det som en indikator, men i virkeligheden er dette ikke mulig, ergo du kan ikke bruge varme til en indikator ;)

    Altså dem der kører på racer fra 26/27mm eller mindre, og har decideret racer dæk/slanger er jo nærmest punkter fri i sig selv såfremt du opret holder de 7-8Bar (100-120 psi) så er dækkende tæt på umulig at punktere ved normal brug - jeg har kørt adskellige tusinde km på min cykel og har ikke lykkeds mig at punktere endnu selvom jeg kører som et svin (set i forhold til vedligeholdelse i hvert fald)


    De koster så godt nok også en del disse slanger - men klart køber du nogen billige gummi slanger fra cykelhandleren eller fra den nærmeste netto, så holder det ikke en dyt..

    Jo det er dårlig skik ikke at opretholde sig efter sin egen tråd, men det fungere nu altså sådan både privat og i erhverv at man som sælger godt må sige "dig gider jeg ikke sælge til" uden at have en grund - det forkommer ikke særlig tit men det har man som sælger faktisk sin fulde ret til ;)

    Jeg har selv spillet sidden vanilla, stoppede i 14 måneder lidt efter WotLK udkom, simpelthen fordi det blev for nemt. Nu i Cata må jeg sige jeg er ganske glad igen og spiller spillet stille og roligt, man kan ikke bare blæse igennem Heroics lige som man kunne i tbc og LK og det er satme dejligt hvis man kan finde sig en gruppe med tank/healer og ikke skal pugge dem, fordi det LFD system de har er godt nok ikke det bedste af slagsen der ude, men ellers syntes jeg det er værd at spille igen.


    Idag starter jeg en char der kun skal pvp og lvl via BGs, bliver spændene og se hvordan det går.

    Altså hvis du har et slot-in til Camkort i dit TV så kan du henvende dig til din udbyder og få et kort så du kan se de digitale kanaler direkte på dit TV uden om din boks?

    som nævn ville også vælge mindre ram, med mindre han laver meget intensivt video redigering så kan du godt kaste en lang fed pil efter 12gb ram... måske vælge mindre lager plads? 2TB er satme voldsomt


    også smide de overskydene penge efter en SSD til OS, SSD disk er bare SÅ sygt meget hurtigere end normale diske da deres reponse tid er MEGET hurtigere... hvilket til "normal" brug af en PC faktisk mærkes en hel del!