Indlæg af newbmodder

    som i kan se leder jeg efter nogle originale elfquest tegneserier til min lille samling :lame:
    jeg har nummer 2,3,4,9,10,12,
    de skal helst være i god stand der må IKKE mangle sider,
    så vist i ligger inde med nogle i ikke gider længere så skriv her.
    lad være med at forvente høje priser i bliver sq skuffede eftersom de har dem i fantask men bor ikke lige i kbh.

    prøv at skifte til mozilla firefox kan være det hjælper
    jeg bruger det og er godt tilfreds
    vist det ikke virker så er han måske banned jeg kan ikke se andre muligheder :ban: :lame: :ban:

    jeg betaæte ca 350 kr for et halvt år så det er sq ikke galt det med bugs er rigtigt men det topper gevaldigt i JTL beta'en det er sindsygt så meget der skal udbedres inden den 26 med henhold til det er ubalanceret så nej egentlig ikke vist du spiller i en uge et par timer eller 3 om dagen så har du dig en bountyhunter som kan klaske en jedi noget så grusomt :T :T :T
    desuden er der mega bounty på de fleste jedi's så man får masser af penge for det også og vist du tænker på at der er ca 1 force sensitve pr 100-300 spillere og at der ikke kan komme flere får der er en der deleter en char :boxing: så nej ikke ubalanceret og vist du tænker på de normale proffesions kan man multiclasse og man bliver sq også nødt til det pga den måde man opbygger sin karakter på,
    med henhold til eve er det også mega fedt men opgav det da jeg bedre ku li SWG og det bliver enda federe nå JTL kommer ud.
    kan være jeg genoptager EVE da jeg lige har fået lønforhøjelse :clap: :T :clap:

    hehe jeg er ikke den eneste SWG nørd hehe :T
    jeg vil mene det er det bedste MMORPG jeg har prøvet og jeg har prøvet en 3-4 stykker.
    det gode ved det er at man kan hvad man har lyst og tolmodighed til :evil: :roller:
    med meget få undtagelser


    har ikke et screenshot endu da jeg lige er begyndt på min char på farstar serveren :crazyeyes:

    sorry sku have været en reply



    men hva fa'n


    nu jeg har lavet en thread så nævn jeres yndlings musik :ban:

    jeg tænkte det kunne være rart at have nogle spil i et eller andet.
    CS, farcry, Mohaa, eller hva fa'n man nu har lyst til, med andre inde fra dette forum så vist der er nogen der laver noget over internet kan man skrive det her