Indlæg af newbmodder

    Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Det var dog det mest fornuftigt jeg har hørt idag. Har ikke noget imod at 14 årige tager til fester og drikker de der 3 - 4 øl. Men jeg har noget imod det når det vælter rundt på gaden og synger og råber klokken lort om natten ( hvis de stadig er i live der ) Jeg begyndte heller ikke selv at "skabe" mig før jeg blev de femten, og jeg mener helt klart det er forældrenes ansvar at få en klar aftale med de unge om at der kun bliver drukket et par genstande til festen, og måske også et aftalt tidspunkt hvor barnet bliver hentet. Eller nu vi hvor vi har mobil og sån, så aftale et tidspunkt hvor der ringes sammen og aftales for aftens videre forløb..
    Synes bare jeg fik sån en lyst til at kommentere det indlæg :)
    Og til dig newbmodder. Bare bliv ved med at feste hvor du ikke er pløre stiv. Tro mig, der er ikke noget fedt / sjovt i at gå kold klokken elleve, og så inden da have huseret hele huset for potteplanter eller andet skrøbeligt!


    takker for ordene hvad angår det med fester er det også en aftale der går igen i min klasse så vi har kun haft en enkelt fest hvor der var en der gik over gevind

    findes der noget der hedder overlay på dit gfx for vist det er ændret på en eller anden måde påvirker det alle film der understytter overlay redigering hvilket er de fleste

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Så kan enhver jo bare downloade det, og påstå at man har originalen bagefter - men ja, det er naturligvis surt at skulle betale for 2 ens ting, hvis man kun skal bruge ét :crazyeyes: Så må man jo bare passe bedre på sine ting :)


    ikke hvist han gemmer både cd og manual vel :roller:

    velkommen ti,
    l det er på tide der kommer flere kvindelige "nørder".
    da dette desværre er sjældent man ser dem til lans osv.
    så held og lyk' herfra


    :T


    mvh. newbmodder

    nightwish er for fedt især over the hills er fed


    ellers hører jeg


    rocksteady (lokal rock band)
    stainless steel (lokal band)
    metallica
    nightwish
    dimmu borgir
    blind guardian
    midnight syndicate(ambient goth)
    red warszawa (skal snart se dem live yeeha)
    nirvana
    cradle of filtn


    og så lidt blandet rock/heavy/goth


    jeg hører næsten aldrig pop techno eller des lige det kan jeg ikke ta'


    men som man siger smag og behag

    vi sidder med en amd-k6 processor og et gammelt bundkort af ukendt mærke men "clockgeneratoren" er en phaselink 66-28(så vidt jeg husker er i skole nu)


    jeg kan prøve at poste et billede når jeg kommer hjem


    vi har prøvet at oc'e den med softfsb men den vil ikke oc'e, den får alle de oplysninger den har brug for (clockgenerator)


    men den vil ike clocke så vist i kender en metode til oc af denne processor ville jeg blive meget taknemlig


    på forhånd tak

    har aldrig prøvet EQ2 selv om jeg godt kunne tænke mig det er der et sted hvor man kan prøve en trial?


    hvad angår WoW så er der ikke ret meget "socialt" ved det i forhold til f.eks. SWG, EVE og guild wars (bare for at nævne et par stykker)


    desuden er økonomien låst fast i WoW og det mener jeg er et stort minus hvor man i f.eks. SWG og EVE skal betale alt efter hvad players miner mest af og hvad der er størst efterspørgsel på da der næsten ikke er nogen NPC'er der sælger ting (i SWG er der praktisk talt ingen)

    hehe skal til så meget de næste par dage aligevel så det kan være lidt ligemeget
    hvad angår class/race osv så har jeg valgt gnome/warlock/mining/engineering hehe