Indlæg af newbmodder

    faldt lige over det her:





    "Ikke på lager. (Lev. 20050130 dag når på lager)
    - Se leveringstider -


    PC: World of Warcraft
    318,00 DKK "

    dette er taget fra billigespil.dk


    tror bare jeg holder mig til den lokale fona :)


    BTW hvor mange herinde kommer til at spille det????



    *EDIT* sry kan ikke få direkte link til at funke gå ind under kommende titler så kan i se det :lame: :ban:

    giver også nogle taktiske muligheder da man kan få sig en mobil dækning i form af en væltet tønde :camp:
    nok ikke muligt når man bliver skudt på men whateva.
    er helt klart med på lidt CS:S vist der kommer en server

    jeg har her de sidste par dage siddet og klippet fiilm af noget teater på vores skole i cyberlink powerdirector 2.0 men når jeg så siger produce movie sker der ikke en sk**
    står med en deadline til i morgen så vist nogen er jer kender det program eller et andet i ved det dutter og som jeg kan fatte ville jeg blive utrolig glad :rolleyes:

    skal ha et helt nyt sys. :T men tror jeg venter til januar da jeg ønsker mig lidt gejl til den af min far :)
    ellers står den på HL2 og en razor diamondback og en steelpad


    til darkhorZE: er kortet godt? da jeg skal ha mig et x800xt til mit nye sys skal jeg have fundet ud af hvilken producent det skal være

    hmm får ikke advents gaver men har en aftale om en ting til en 100-150 kr. jule aften i stedet kan ikke se grunden til det men aligevel :)
    hvad angår jule aften så er det delst op hos min mor er der en u-skrevet regel på at ting max må koste 100 kr. fra hver person og ved min far er det hvad folk mener de har råd til.
    skal lige siges at den bedste ting jeg har fået fik jeg af min mo jeg fik lov til at få børnepenge og så købe mit eget tøj

    endu engang tak for de gode råd :)
    og man må gerne feje/gøre rent sortere intern post være inter postdreng i et større firma som 13 årig,
    skal nok ha snakket med min læge om men det tror jeg nn nok han har snakket med min mor om.

    hmm har lige været ved kiroprakter og det hjalp en hel del, desuden har jeg været ved lægen og få taget rynken fotos og det ser ud til at alt er i orden skal dog stadig til kiroprakter et par gange mere


    desuden har jeg snakket med fagforeningen og det viser sig at jeg ikke må færdes i nærheden af tændte maskiner af den kaliber hvilket vil sige at min arbejdsgiver skal af med en større sum penge. desuden har jeg fået at vide han nok skal betale, jeg skal bare sende regningerne fra behandling


    så nu kommer der sikkert et eller andet retsligt for min arbejdsgiver



    og mange tak til brugerne af tweak.dk for støtten har sq været en stor hjælp
    :cheers: :clap: :cheers:

    ka sq ik helt forstå det men jeg tror ikke jeg fortsætter med det arbejde for eftertiden, det er farligt og arbejdsgiveren er en nærig egoist. så nu må jeg kontakte fagforeningen i morgen og få fundet ud af det. men tak for hjælpen

    hehe jeg betjener dem ikke men gør rent rundt om dem og det der skete var jeg fik en beholder der sidder ovenpå i ryggen da den ikke er var spændt fast som den skulle være men håber sq jeg kan få det ordnet ved kiroprakter og får fat i fagforening i morgen

    takker håber det hjælper, gider sq ik at rende rundt med ondt i ryggen resten af livet eller indtil en eller anden finder på noget smart

    jeg sidder med en rygskade pga. arbejde ;(
    det er sket pga. nogle støbemaskiner hvor sikkerheds mekanismen ikke duede,, nu har jeg så været til læge og har fået at vide at der er en stor chance for at det kan give varige men. det er sq trist i en alder af 14 jeg har været bundet til min stol i 2 dage nu med konstante smerter i ryggen, da jeg så ringer til min arbejds giver i dag for at høre om arbejdsskade forsikring siger han at han ikke kan betale mere end 50% af behandlingen(kiropraktor) vilket jeg syntes er noget svineri.


    derfor spørger jeg: hvordan kan det være muligt at han kun skal betale 50% når det er en fejl i hans maskine som han skal sørge for at have i orden?

    jamen så må jeg jo også sige hej:
    hej
    :boxing:



    hmm det sq lettere skummelt at den får så mange posts så hurtigt men whateva.
    jeg glæder mig til at se når hele tweak mødes live :T
    :cheers: :))