Indlæg af newbmodder

    det er sq trælst når jeg lige har fået en Collectors edition ind af døren X(
    men på den anden side er der extremt mange der vil spille det. og med god grund

    hmm gælder genoptræning af ryg med (yup er stadig i gang)
    ellers er det lidt bueskydning en gang imellem


    det var ca. det og nårrh ja de 8 km cykling om dagen (til og fra skole)


    okidey men det er da et forsøg værd ik ;)

    NOOOOOOh det måtte ikke ske til i dag, jeg står og skal invitere 20 til et net party i vinterferien og jeg kender ikke tlf nr. på halvdelen af dem X( :chain: X(

    yup har self. prøvet den med disketten et par gange, men her på det seneste er min computer begyndt på at slukke sig selv, pænt træls da jeg sjældent når at gemme hvad jeg har gang i før den er slukket. derefter vil den ikke starte op overhovedet kan ikke engang få strøm i den, først prøvede jeg at tage stikket ud og sætte det i igen, uden resultat, derefter prøvede jeg at sætte den til et stik uden for mit værelse duede heller ikke. så tænkte jeg at strømforsyningen nok var røget, men så kom jeg på at prøve med en anden ledning og så startede den som normalt 8o den gør det stadig et par gange om ugen men jeg kan bare sidde og skifte mellem de 2 ledninger :roller: så det er ikke ledningen der er røget :boxed:

    jeg vil prøve at sende en PM


    men grunden til at jeg vil lave en kombi er at jeg kan lave utroligt mange og tynde ribber i alu det kan jeg ikke i kobber så en tynd kobber plade men en meget tynd alu plade med ribberne på og så et kobber låg øverst er hvad jeg har tænkt mig

    hmm her tænker jeg ikke på pris men mere på effektivitet problemet er at jeg ikke kan bruge "gniteren" til kobber men skal bruge en fræser og så bliver der 3 mm mellem lammelerne/ribberne, men vist jeg bruger alu kan jeg lave dem 0,9 mm tykke og med 0,9 mm mellemrum og de kan laves meget dybe(ved ikke om det er en fordel)


    men kan man ikke lave en kobber bundplade med en 1-2mm alu plade med ribberne på????

    jeg står og skal til at bygge et kølehoved sammen med en ven og vi har fået lov til at låne et metal værksted med en masse gode maskiner og nu står jeg med et problem, der er en maskine kaldet en "gnistrer" :rolleyes: (ka' ik' huske det rigtige navn) som kan arbejde i alu meget precist, men den kan ikke arbejde i kobber, så skal vi lave kølehovedet i alu hvor lamellerne/ribberne er 0,9 mm tykke og sidder med 0,9 mm mellemrum eller skal vi lave det i kobber hvor de bliver 1 mm tykke og sidder 3 mm fra hinanden, og hvordan ville det være bedst at bygge sit kølehoved op???


    på forhånd tak

    har en lille en og en jeg selv har lavet af en karrafel og skolens gamle kemi set :T


    bryger nogle billige kul jeg købte i prag sammen med æble eller vannilje tobak, er løbet tør for mango


    hehe vi har sq haft det sjovt i prag hvor vi sad og røg med vores klasse lærer :))