Indlæg af Zjapper

    Hey Tweak. Min main-harddisk, (En WD 74gb 10.000 rpm's) er begyndt at opføre sig underligt.
    Sommetider (Hvilket vil sige 2 gange de sidste 2 måneder), skriver den 'Disk boot failure' når jeg tænder maskinen. I bios står min harddisk som Bzbzbzbzbzbz....bzbz ect, men laver jeg en reload af disken finder den det rigtige navn og starter normalt. Har jeg noget at være urolig for? Det er et forholdvist billigt Gigabyte bundkort der sidder i.

    Nej, paa trods af det er stereo, bliver musikken spillet paa alle hoejtalerne, inklusiv subwooferen.
    Og goer dig selv den tjeneste, ikke at slukke hoejtalerne naar du gaar i seng. Gjorde selv fejlen og det endte netop med at kortslutte dem. Et styk ubrugeligt Z5500 til salg :cheers:

    Hej folkens! Økonomien nærmer sig det røde felt, og derfor bliver det hverken en strålende eller ny maskine jeg skal have mig. Jeg skal bruge en lovlig scooter/knallert, som start HVER gang. Derudover, må den gerne være billig i drift - men det er ikke et krav, med mit budget.


    (Scooter-Galleri.dk, er en børnehave - Så ønsker ikke at søge derinde)


    Jeg kan hente på Fyn/Midtjylland, eller København.


    Kom med nogle tilbud :9xo

    Hej Tweak. Jeg var i Blockbuster i Odense forleden, hvor jeg lagde mærke til 2x Tabula Rasa Collectors Edition. Såvidt jeg er orrienteret, og til dem som ikke kender spillet, er det et mmorpg spil som lukkede for et par måneder siden. Det er altså ikke længere muligt at spille.
    Da jeg nævnte det for ekspedienten forklarede han at det vidste han ikke noget om og lod det ligge.
    Mit spørgmål er, er det tilladt at sælge et sådan produkt?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer
    LorteZepto.dk :)


    Du ved godt den højst sandsynligt er ulovligt den hjemmeside der ;) + at indholdet er meeeget meningsløst :)


    Hvorfor skulle den være ulovlig? Det er ikke et personligt angreb, men en oplysningsside med hendblik på at advare mod og diskutere Zepto og deres kundeservice. At siden så er ekstremt lam er en anden side af sagen

    Byggede engang et stort krigsskib i en park, klokken lort om natten. Der var ihvertfald tyve-tredive andre snemænd, som måtte lide under vores krigsliderlige skib og hvis de børn som havde bygget de andre snemænd var vendt tilbage dagen efter må det have været et trist syn at se samtlige snemænd ødelagt med kun vores prægtige skib tilbage i midten af menageriget.


    Ser lige om jeg kan finde nogle billeder :boxing:

    ^Genzo^
    Tillykke, du er så en af dem netop denne artikel handler om. En af dem som gør alle vi andre skal betale mere. (Vælger lige at redigere, da jeg kom i tanke om du jo kunne bo hjemme ^^ eller lign)


    C-k
    Nu sender DR jo også en lang række af de programmer du ønsker, men af uransagelige årsager er alle ikke som dig. Jeg syntes for eksempel det ville være spild af penge at betale for en kanal som kun sendte dokumentar programmer, og mener at DR's underholdning er af en langt højere standard end noget som helst andet.


    Eller F2

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jK^
    Nu snakker i alle om special butikker men langt største delen af jer handler alligevel den slags udstyr på nettet, i er godt nok dobbelt moralske :| og i er selv skyld i der ikke findes særlig mange af selv samme grund...


    Jeg ved at på hardware er det meget normal at avancen er på mellem 2-4% altså så godt som ingen ting, det samme på kamera udstyr og jeg kan endda gå så langt og fortælle at nogen sælger med underskud og tjener deres penge på andre ydelser.


    Wow Sherlock, hvor er jeg begæret over at få del i dine dybt hemmelige oplysninger.

    Vi propfodre gæs, slagter dyr i et væk; vi kører katte over og knuser deres hoveder fordi de ikke skal 'lide', vi nakker fugle i skovene, dådyr på vejene, fanger fisk ved at lade jern sidde gennem siden af munden for derefter at nakke lortet med en sten;
    Selvfølgelig er det sygt at sætte ild til marsvin, men overrasker mig sku ikke når jeg ser hvordan resten af samfundet passer dyr.

    Hvis du bruger Danske bank, burde du læse igennem hvad du skriver før du brokker dig. De har selv en guide til hvordan og hvorledes.