Indlæg af Zjapper

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Det er selvfølgelig træls når de piller ved noget de ikke skal, og så det bliver værre for dig, men det er da godt det endte med en løsning. :)


    Mht. centraler, så er der flere hundrede af dem i DK, og de ændres hele tiden, så det vil være nærmest umuligt at have et system tilgængeligt for kunderne der altid fortæller hvilken situation og muligheder der er.


    Går ud fra centralerne er på internettet ( :T ), så et fuldautomatisk system der opdatere sig når der sker ændringer burde vel ikke være sværerer end at få pungen op af lommerne 8)

    Bestilte i dag, så regner ikke med det kommer før en uge efter lanceringen. Tilgengæld har jeg også bestilt en Playstation 3, for overhovedet at kunne spille spillet. Håber, og tror på, at GTA4 er 4000kr værd :)

    Jeg skal helt sikkert prøve det. Jeg er dog usikker på om det bliver en success.
    Har en eller anden idé om at det flopper totalt, men tja, prøves skal det :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS


    Bubbi blev 70 efter 14 dage played, ved godt det kan gøres hurtigere med guides. Men taget i betragtning af det kun er min anden 70 er det da ret hurtigt. Så nej feral behøves ikke være den hurtigeste.


    Nu ved du jo ikke hvor hurtigt du havde gjort det som feral :T

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dumpen


    De må finde nogle andre venner der ikke laver ballade eller komme et andet sted


    Bare fordi man ikke laver ballade så er man jo stadig en del af det ungdomshus da man kommer der og måske kender nogle venner der laver ballade. Så man kan ikke bare afskrive sit ansvar og sige "Jeg laver ikke ballade, så jeg har ikke noget med det at gøre."


    Bare fordi dele af den danske befolkning er kriminelle, og du muligvis kender en der engang stjal et tyggegummi, gør det jo heller ikke dig til kriminel. Er hundrede procent enig i, at det er synd at nogle ikke kan administrerer at opfører sig ordenligt. Men dem der er ordentlige, skal ikke bøde for de andres synder.


    Du kunne jo også tænke skridtet videre... Hvis han får det til test om 2 uger, virker det en smule usandsynligt at det først kommer på markedet om 3 måneder.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af NuGgaStjerNen
    Nu har jeg kigget lidt på den her http://www.zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=636 .. og har lige et par spørgsmål.


    Nogen af cpu'erne er 64-bit og der står at de kun køre med Vista. Har en kærste der har vista og det stinker virkelig meget. Så hvad er fordelene og udlemperne ved 64 bit??


    Hvis i skulle vælge, hvordan ville i så tilpasse den?


    Vista stinker, indeed - Hvis din computer er langsom.
    Problemet er, at Windows XP 32bit, ikke understøtter eksempelvis 4gb ram.
    Det gør Vista 32 bit heller ikke, tilgengæld gør 64bit versionerne.


    Mit råd ville være at snuppe XP hvis det er en stille og rolig maskine, og Vista x64, hvis du har gang i noget sindssyg computer :)


    Får man både 24 timers eksamen, hvis man har tysk på fortsætter eller begynder?

    Haha, hvor lækkert ! Min dag er reddet :D (Og det har ellers været en .... dag)
    Anyhow, nu vi er igang, kan jeg jo ligeså godt lige høre om noget andet...


    Man kan jo vælge tysk som fortsætter sprog, eller som begynder sprog.
    Men hvor 'begynder man' på et begynder sprog? Det er vel ikke helt fra scratch, eller hvad?