Indlæg af D-Zs

    Altså du kan jo evt. tjekke ud hvordan de laver de vogne de render rundt med til blandt andet Roskilde Festival... mener faktisk vi havde et topic om det sidste år?

    Quote

    1: Konnichiwa is Japanese. It's insulting to Koreans.
    2: How am I supposed to tell if you can't?
    1: Fuck that's supposed to mean, white boy?
    2: It means you've got eyes like apostrophes, you dress white, talk black, and drive Jew. So how am I supposed to know what kind of zipper-head dog-munching dick you are if you don't?


    Trainspotting?

    Ja ved godt det lyder meget amerikansk, men nu er det jo også mere i USA, Tyskland og sådan at styling oprinder fra... det er jo ikke os i lille Danmark der begyndte det med at style biler... så var lidt derfor... og også hvis der evt bliver behov for, eller ønske om netsalg af stylingdele, så er der lækkert nok man er lidt international, så man kan spille lidt med på internationale marked, alt afhængig af hvordan det går med virksomheden og hvad dine ønsker er med det :)

    Okay det skal ligge i sønderjylland... og lyder ik fedt hvis man siger Sønderjysk Styling haha for så tænker jeg traktorer af en eller anden grund :D


    Men hvad med Southern Body repair & Styling?

    Hmm hvad med Rust-N-Style? :P Arj jamen det er altid svært sådan noget... skal jo både være sigende omkring hvad i/du laver og samtidig lyde professionelt og af "kvalitet"... Hvor skal virksomheden ligge?

    Var derinde og give den gas :D havde nemlig fødselsdag samme dag så det blev fejret med manér :D og jeg er også med på den et par gange + i elements of life musikvideoen totalt cool hehe :D men skal klart have fat i den når jeg lige får løn :D kan også anbefale den fra Gelredome i holland, den er fra 2004 vist nok... der spiller han også for 25 000 mennesker og det er en super fed dvd, hvis man er til Tiesto er det klart købet værd :) den hedder "DJ TIESTO - IN CONCERT: ARNHEM GELREDOME 2004"

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Nu er jeg ikke lige typen som spiller fodbold osv ;)
    Så de burde nok holde lidt længere :D


    Det er sådan set også bare normal streetwear jeg har brugt dem til ;)

    Ikke for noget men de er rigtige dårlige de sko.. har haft 2 par af dem nu.. de ene i sort sølv og de andre i brun hvid... de er rigtigt dårlig kvalitet i sålen og slider rigtigt hurtigt op... jeg tror de har kommet til at bruge Goodyears slicks gummi, for de holder sgu ik særlig mange omgange.... men anyways, ville bare sige det til dig at sålen er rigtig dårlig kvalitet og holder ik særlig lang tid... plus at de har en tendens til at gå op i snuden af skoen... det er rigtig nederen for det er nogle fede sko... men nu er du ligesom advaret... men kan derimod varmt anbefale Adidas Superstar... de har en rigtig fed model i Footlocker... den er sort og så er adidas striberne i sådan gråt stof... det ser rigtig tight ud, dem har jeg købt og de holder meget bedre end Goodyear...


    Det er faktisk ret sjovt det med Loco Special, for det er mig og en af mine gode venner som også er bartender som har opfundet den sammen, for efterhånden nogle år siden, den er så oprindeligt med skiftevis rød og grøn sodavand og vodka i istedet for tequila, og den hedder rigtigt Torpedo... Det er sjovt som folk tager ting til sig og så laver dem om og det på den måde bliver udbredt... Men super fedt at det er udbredt hehe :D

    Hold da kæft en abe! Hvordan kan man være så skide dum at høre på!? Der er sgu ik en skid at sige til at folk hader hans type! Fucking spasser! jeg havde sgu gået kold på ham første gang han svinet mig til det er helt sikkert!


    Patruljebilen havde forvandlet sig til en ambulance på ingen tid, det er da helt sikkert! Kunne være fedt hvis jeg gik forbi hans bil en dag på gaden, så skulle han nok få sig en lille hilsen! :finger: Fucking abe!

    Hey jeg har lige fået et nyt fladskærms tv fra LG det er denne model link


    Og har sat min playstation 2 til via scartstikket, men grafikken er rigtig grim og grynet... har prøvet at sætte min playstation til at bruge fuldskærm og ikke 4:3 men det hjalp ikke.... grafikken er rigtig grim og grynet, har prøvet i nogle forskellige spil både NFS: Most Wanted og PES 4 men det er det samme... er der andre der har oplevet lignende med deres playstation?